FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C2 (vuosimallit 1963-1967)
User Name
Password

C2 (vuosimallit 1963-1967) Corvette C2 - Sting Ray

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 31.03.2004, 13:14
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Ekat C2 kokemukset!!!

Nyt on tullut muutamaan otteeseen ulkoilutettua tota faijan "uutta" 63 avoa. Vaihdettiin siihen uus tuulilasi ja muuten vaan oon siivoillut sen näyttely kuntoon, vielä myllytetään maalipinta ennen näyttelyä.

Muutamia kommentteja C2 vs. C3

- C2 on paljon tilavampi sisältä joka suuntaan kuin noi C3:set. Ja vielä kun kova katon nappaa irti niin pään tilaa on vaikka kirahville.

- C2:ssa paljon monia asioita mitä on C3:ssa mielestäni koitettu tehdä erilailla ja epäonnistuttu. Esim noi tuulilasin kromilistat on tosi helppo ottaa pois/laittaa takas, kaikki ruuvin reijät täsmää hienosti ilman mitään väkivaltaa. C3:ssa tsiljoona listaa, joiden yhteen sovittaminen on iso haaste!

- Paino ero! En tarkkaan tiedä paljon toi "kevennetty" 63:n painaa, mutta tolla LT1:llä auto holkkää todella mukavasti ja Corvette kuskin ammatti tautia: sutimista esiintyy yllättävän helposti.

- Sisusta C2:ssa on (mun mielestä) paljon hienompi kuin noi C3:n yritykset. Coupe toisi myös tavara tilaan ison suurennuksen.



Nämä oli siis vain omista autoista/kokemuksista mieleen jääneitä juttuja. Kaiken kaikkiaan, todella hauska peli kesä keleille! Auton ulkonäöstä joko pitää tai sitten sitä inhoaa, itse olen siihen jo vähän "tottunut"...





Ja vielä pieni videon pätkä:

http://finnshark.com/videos/mov02598.mpg
Reply With Quote
  #2  
Old 31.03.2004, 15:44
MikkoM's Avatar
MikkoM MikkoM is offline
Konkari
 
Join Date: Feb 2004
Location: Keski-pohjanmaa
Posts: 6,421
MikkoM on oikealla tiellä
Send a message via MSN to MikkoM
Olisipa mullakin tollanen faija....
Mun ei oo ees istunu mun vettessä
__________________
1985 Corvette
Reply With Quote
  #3  
Old 31.03.2004, 15:57
KTM's Avatar
KTM KTM is offline
Jo vain vihertää!
 
Join Date: Jan 2004
Location: Pohjois-Pohjanmaa
Posts: 2,277
KTM on oikealla tiellä
C2 on tiloiltaan lähes perheauto. Coupeen mahtuu matkatavaraa kunnioitettava määrä
Reply With Quote
  #4  
Old 31.03.2004, 17:47
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina
 
Join Date: Feb 2004
Location: Mikkelissä taas
Posts: 2,300
Harri -76 on oikealla tiellä
C2:et ovat upeita ulkoa.... mut mut sisältä niist puuttuu sitä jotain mitä mä haen ja ne muistuttaa liikaa niitä 50-luvun ja 60-luvun sohvapenkki perheautoja jotenkin
__________________
Vain Fiktiolla voidaan kuvata todellisuutta
Reply With Quote
  #5  
Old 31.03.2004, 19:09
tapio's Avatar
tapio tapio is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Feb 2004
Location: Helsinki
Posts: 378
tapio on oikealla tiellä
Mulla on ollut sekä avo että coupe-C2 ja mielestäni coupe on kaikin puolin miellyttävämpi ajokki: coupessa tilaa runsaasti, ei tule kylmä sadesäällä/syksyllä, ei natise ja helise niin paljon kuin avo, auto on jäykempi ja kaiken lisäksi näyttää paremmalta (imho).
Reply With Quote
  #6  
Old 31.03.2004, 21:05
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by MIKKOM
Olisipa mullakin tollanen faija....
Mun ei oo ees istunu mun vettessä

Sehän on vaan hyvä juttu, saa itse ajaa enemmän
Reply With Quote
  #7  
Old 31.03.2004, 21:07
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by KTM
C2 on tiloiltaan lähes perheauto. Coupeen mahtuu matkatavaraa kunnioitettava määrä

Joo, viime kesänä sain tyypit siitä hoppesta 64:sta ja siinä oli kyllä todella väljät oltavat ja tilaa takana myös pitkää eväs leipää varten!
Reply With Quote
  #8  
Old 31.03.2004, 21:09
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Harri -76
C2:et ovat upeita ulkoa.... mut mut sisältä niist puuttuu sitä jotain mitä mä haen ja ne muistuttaa liikaa niitä 50-luvun ja 60-luvun sohvapenkki perheautoja jotenkin

Ennen toi C3 korimalli oli mulle se ainoa oikea, mut viime vuosina noi C2:t on alkanut kiinnostamaan enemmän ja enemmän...
Reply With Quote
  #9  
Old 31.03.2004, 21:14
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by tapio
Mulla on ollut sekä avo että coupe-C2 ja mielestäni coupe on kaikin puolin miellyttävämpi ajokki: coupessa tilaa runsaasti, ei tule kylmä sadesäällä/syksyllä, ei natise ja helise niin paljon kuin avo, auto on jäykempi ja kaiken lisäksi näyttää paremmalta (imho).

Munkin mielestä coupe on linjakkaampi ja kokonaisempi.
Reply With Quote
  #10  
Old 31.03.2004, 22:35
Arto's Avatar
Arto Arto is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Nov 2003
Location: Ulkomailla
Posts: 118
Arto on oikealla tiellä
Tuon groovyjayn kuuskolmosen luonnossa nähneenä ja pelkääjän paikalla istuneena olen samaa mieltä että on ihan loistopeli. LT1 pörähtää käyntiin laakista, hyrrää todella tasaisesti ja sivistyneesti, omaa kuitenkin erittäin hyvät soundit ja tulee varmasti työntämään autoa ihan tarpeeksi jahka groovy pääsee maantieajoa koittamaan...

Ihan ehdottomasti C2:n sisusta on eri luokkaa kuin C3. Vaikea ymmärtää miten C3 pystyi menemään niin paljon huonompaan suuntaan tuon osalta...
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 03:02.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.