FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #101  
Old 08.04.2016, 12:34
Jyristys's Avatar
Jyristys Jyristys is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 364
Jyristys on tuntematon tekijä tässä vaiheessa
Quote:
Originally Posted by MPÄ
Heh, mulla taitaa mennä juuri toisinpäin; jos se kulkee ja on hyvässä kunnossa, niin kannattaa purkaa ihan atomeiksi

Oon tosiaan pannut merkille, että sun projektiesi lähtökohdat ovat siistimpiä kuin meikäläisen lopputulokset.
Reply With Quote
  #102  
Old 08.04.2016, 12:35
zz-2's Avatar
zz-2 zz-2 is offline
Kotikommunisti
 
Join Date: Aug 2004
Location: Kommuuni
Posts: 1,846
zz-2 voi vain toivoa parantuvansa pahoista tavoistaan
Quote:
Originally Posted by MPÄ
Heh, mulla taitaa mennä juuri toisinpäin; jos se kulkee ja on hyvässä kunnossa, niin kannattaa purkaa ihan atomeiksi
Aina on ollut heitä jotka eivät ole ladun vankeja vaan tekevät omat latunsa.
Reply With Quote
  #103  
Old 08.04.2016, 12:58
Athean's Avatar
Athean Athean is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Mar 2016
Posts: 237
Athean on tuntematon tekijä tässä vaiheessa
Quote:
Originally Posted by zz-2
Tuohan on se aika yleinen tapa pitää autoja. Jos se kulkee ei tehdä mitään. Kyllä silläkin tavalla voi Corvetin omistaa ja ajella. Varmaan monella on tällaisen käytön jäljiltä ollut se omakin harraste auto.

Hitto kun te teette tästä nyt vaikeeta kieltäytyä! ;D Mä oon aatellu että on kauhee synti jos ostaa corveten eikä elämä pyöri sen ympärillä, jos sen vähänkin kolhii johonkin, jos siinä on laitettu uudet penkit ym. "ei alkuperästä", jos sen värjää "väärän väriseks", jos sitä ei pidä ihan kukkaa kämmenellä ja oo joka päivä sitä silittelemässä ja pesemässä. Sit te tuutte ja sanotte että kaikki on ihan ok =O Miten mä voin nyt perustella itelleni että mun EI kannata hankkia corvettea..?!
Reply With Quote
  #104  
Old 08.04.2016, 13:05
Jyristys's Avatar
Jyristys Jyristys is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 364
Jyristys on tuntematon tekijä tässä vaiheessa
Oot vaan tossa uuden harrastajan denial-vaiheessa. Kohta säkin jo katselet naisia sillä silmällä, että mahtuuko berberi corveten penkkiin...
Reply With Quote
  #105  
Old 08.04.2016, 13:06
Athean's Avatar
Athean Athean is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Mar 2016
Posts: 237
Athean on tuntematon tekijä tässä vaiheessa
Quote:
Originally Posted by Jyristys
Oot vaan tossa uuden harrastajan denial-vaiheessa. Kohta säkin jo katselet naisia sillä silmällä, että mahtuuko berberi corveten penkkiin...

Pitääkö mun nyt tässä lesboksi sitten kääntyä? Sekö se olikin tässä se catch
Reply With Quote
  #106  
Old 08.04.2016, 13:16
JaPu's Avatar
JaPu JaPu is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Feb 2012
Location: Vantaa
Posts: 256
JaPu on oikealla tiellä
Ihmettelinkin, että jotain hämärää tässä on

Kyllä sä sen auton kanssa pärjäät, pärjäähän täällä kaikki muutkin, vaikka leijonan osalla tämän foorumin kavereista ei pysy työkalut käsissä. Ajat, viet Jakelle Finnvetteen huollettavaksi kerran vuoteen tai joka toinen vuosi, riippuen paljonko ajat. Jake ylläpitää perushommat kunnossa ja sinä keskityt tankkaamiseen ja öljypinnan tarkastamiseen silloin tällöin.

Autoharrastus ei ole mitään rakettitiedettä ja siten saat paljon uusia kavereita. Naiset tämän harrastuksen piirissä ei varmasti kylmäksi jää, millään asteikolla tai segmentillä.

Osta pois hyvä C3:nen itsellesi ja nauti katseista sekä kesästä.
Reply With Quote
  #107  
Old 08.04.2016, 13:16
Jyristys's Avatar
Jyristys Jyristys is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 364
Jyristys on tuntematon tekijä tässä vaiheessa
Kantsii kokeilla, naiset on kivoja.
Reply With Quote
  #108  
Old 08.04.2016, 13:22
PR1's Avatar
PR1 PR1 is offline
Konkari
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 2,324
PR1 on tuntematon tekijä tässä vaiheessa
Vain oma kokemus C nelkusta mikä tuli "väkisin" mulle.

Piti vaihtaa kaikki nesteet, renkaita, penkit verhoiluttaa yms yms... + opetella asioita, hommata talli ja katos, ostaa kirjoja..

Rahan menoa ei voi estää.

Töitä saa ostettua. Nyt en tiedä C3 mut ei varmaan paljoa mene ohi.

Hienoahan se on kun se on

T: Henkeen ja Vereen Corvettefani.
Reply With Quote
  #109  
Old 08.04.2016, 13:30
Athean's Avatar
Athean Athean is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Mar 2016
Posts: 237
Athean on tuntematon tekijä tässä vaiheessa
Quote:
Originally Posted by JaPu
Ihmettelinkin, että jotain hämärää tässä on

Kyllä sä sen auton kanssa pärjäät, pärjäähän täällä kaikki muutkin, vaikka leijonan osalla tämän foorumin kavereista ei pysy työkalut käsissä. Ajat, viet Jakelle Finnvetteen huollettavaksi kerran vuoteen tai joka toinen vuosi, riippuen paljonko ajat. Jake ylläpitää perushommat kunnossa ja sinä keskityt tankkaamiseen ja öljypinnan tarkastamiseen silloin tällöin.

Autoharrastus ei ole mitään rakettitiedettä ja siten saat paljon uusia kavereita. Naiset tämän harrastuksen piirissä ei varmasti kylmäksi jää, millään asteikolla tai segmentillä.

Osta pois hyvä C3:nen itsellesi ja nauti katseista sekä kesästä.

Jaa kukas se sellanen Jake.. Kuulostaa hyvätä, koska en mä jaksa nykyään enää ees itse renkaita vaihtaa autoon vaan oon nykyään maksanu rahaa siitäkin hommasta.. Että jos on joku Jake joka lääkäröi perus jutut niin täähän menee sitten ihan just niin kun pelkäsin että EI VOI olla mahdollista, että mä vaan ajelen ja nautin elämästä =O

Mun ehkä suurin ongelma ja este tässä vaiheessa on vakuuttaa mies siitä että corvette on jos ei tosi hyvä niin ainaki ei-huono idea ;D Pitkin hampain se kai suostuu tulee koeajaa, vaikka jo kovasti koittikin lannistaa mun fiiliksiä..
Reply With Quote
  #110  
Old 08.04.2016, 14:27
Hara's Avatar
Hara Hara is offline
Konkari
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,323
Hara on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Athean
Jaa kukas se sellanen Jake.. Kuulostaa hyvätä, koska en mä jaksa nykyään enää ees itse renkaita vaihtaa autoon vaan oon nykyään maksanu rahaa siitäkin hommasta.. Että jos on joku Jake joka lääkäröi perus jutut niin täähän menee sitten ihan just niin kun pelkäsin että EI VOI olla mahdollista, että mä vaan ajelen ja nautin elämästä =O

Mun ehkä suurin ongelma ja este tässä vaiheessa on vakuuttaa mies siitä että corvette on jos ei tosi hyvä niin ainaki ei-huono idea ;D Pitkin hampain se kai suostuu tulee koeajaa, vaikka jo kovasti koittikin lannistaa mun fiiliksiä..

Jake Rannelma FinnVette tossa Hämeenlinnan kupeessa
http://www.finnvette.fi

On stadin seudulla jenkki biliga korjaamoja esim

http://www.americanservice.fi
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 10:50.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.