FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Market Section > Ostetaan Corvette
User Name
Password

Ostetaan Corvette Kokonaisten ja projekti Corvettejen ostoilmoitukset.
(Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tänne viestejä.)

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 12.09.2005, 14:13
Pappatunturi's Avatar
Pappatunturi Pappatunturi is offline
Laihian metalli since1950
 
Join Date: Apr 2005
Location: Pöllönummi
Posts: 8,499
Pappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääPappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Joo ,pieniä eroja mutta mielestäni suurempi ero sivusta katsottuna on 68 veten oven aukaisu nappi. Jotenkin osuu silmään enempi kuin 70-72 etulokasuojan ilmaotto ritilät.

En tiennytkään että 70-72 malleissa on erillaiset lokasuojat?!
__________________
..it's not how you drive, it's how you arrive.

Reply With Quote
  #22  
Old 12.09.2005, 14:34
Vette69's Avatar
Vette69 Vette69 is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 265
Vette69 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Pappatunturi
Joo ,pieniä eroja mutta mielestäni suurempi ero sivusta katsottuna on 68 veten oven aukaisu nappi. Jotenkin osuu silmään enempi kuin 70-72 etulokasuojan ilmaotto ritilät.

En tiennytkään että 70-72 malleissa on erillaiset lokasuojat?!

Joo, lokasuojien takareunat sekä edessä, että takana on muotoiltu noissa ´70-> malleissa "roiskeläpiksi"

VANHEMMISSA:


JA UUDEMMISSA:


Eiköhän se ero tuosta näkyy...
__________________
1969 Convertible, L46 + Muncie M-20
Reply With Quote
  #23  
Old 12.09.2005, 15:39
Pappatunturi's Avatar
Pappatunturi Pappatunturi is offline
Laihian metalli since1950
 
Join Date: Apr 2005
Location: Pöllönummi
Posts: 8,499
Pappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääPappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Kiitos Vette69. Täytyy myöntää etten ole koskaan kiinittänyt asiaan huomiota.
__________________
..it's not how you drive, it's how you arrive.

Reply With Quote
  #24  
Old 12.09.2005, 17:58
hansu's Avatar
hansu hansu is offline
Satunnainen kävijä
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 15
hansu on oikealla tiellä
-68 - 69 Corvette

Morjens ukot,

Onpas tullut paljon mullekin uutta tietoa noista vuosimallieroista. Mä henk.kohtaisesti pidän just noista -68-69 malleista niiden '' sivusnorkkeleiden '' takia ja ehdottomasti -69 on mullekin se vuosimalli, jonka haluaisin omistaa.
Mulla on -68 SS camaro ja -69 Mustang Mach 1 428 Cobra Jet tallissa tällä hetkellä, ja mikään muu vuosimalli noista kyseisistä autoista ei mun mielestä vedä vertoja noille malleille. Nää makuasiat on todellakin pienestä kiinni ja mä en todellakaan pistä tänne foorumille mitään turhia hakuja, josta pitäis vetää herneitä nenään
Voi olla, että mä etsin kuuta taivaalta, mutta hei, pitäähän ihmisellä olla unelmia, ja kerran vaan me täällä ollaan.
Reply With Quote
  #25  
Old 13.09.2005, 11:30
Vette69's Avatar
Vette69 Vette69 is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 265
Vette69 on oikealla tiellä
Quote:
Nää makuasiat on todellakin pienestä kiinni ja mä en todellakaan pistä tänne foorumille mitään turhia hakuja, josta pitäis vetää herneitä nenään
Voi olla, että mä etsin kuuta taivaalta, mutta hei, pitäähän ihmisellä olla unelmia, ja kerran vaan me täällä ollaan.

En usko että kukaan herneitä nenään ehti vetäistä, Pappatunturikin on nykyään hyvin rauhallinen kaveri...
Erot noissa kromipuskureissa vaan ovat niin pieniä, että yleensä haku kohdistetaan ´68 - ´72 välille. Tämä taisi sen suurimman ihmetyksen aiheuttaa.

OFFTOPIC:
Ymmärrän täysin makuasioiden erot ja oman näkemyksen tärkeyden (Minulle ainoa oikea Vette jo vaahtosammuttinen korkuisesta asti on ollut ´69 avo!).

Tuo ylempänä oleva hopeanvärinen ´68 on mun vanha peli. Kävin sitä parin vuoden ajan läpi tarkoituksella että en siitä ikinä luovu (Early ´68 osia metsästellen... ). Lopulta kuitenkin myönsin itselleni että ei siitä avon korvikkeeksi ole, joten peli myyntiin ja nykyinen ´69 avo alle. Tämä johti taas projektin uudelleen aloittamiseen ja ehkäpä jo ensikesänä 4 vuoden tauon jälkeen pääsee taas tienpäälle...


Jokatapauksessa onnea etsintään ja oikean löydettyäsi tervetuloa Corvetteclubiin mukaan!!!
__________________
1969 Convertible, L46 + Muncie M-20
Reply With Quote
  #26  
Old 13.09.2005, 12:14
Pappatunturi's Avatar
Pappatunturi Pappatunturi is offline
Laihian metalli since1950
 
Join Date: Apr 2005
Location: Pöllönummi
Posts: 8,499
Pappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääPappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Vette69
Pappatunturikin on nykyään hyvin rauhallinen kaveri...

Ja väsynyt... Ei tosiaan ollut tarkoitus kuittailla.Kiinnostus heräsi niistä syistä / pienistä eroista mitä Vette69 selvitti.

Pitäiskö mun alkaa miettimään virityssarjaa "rauhalliseen" papiskaan...
__________________
..it's not how you drive, it's how you arrive.

Reply With Quote
  #27  
Old 13.09.2005, 14:39
Former67er's Avatar
Former67er Former67er is offline
smooth ride
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,175
Former67er on oikealla tiellä
[quote=hansu]Morjens ukot,
Mulla on -69 Mustang Mach 1 428 Cobra Jet tallissa QUOTE]

Moi,
onko toi suomi auto, se joka joku lahtelainen rättikauppias latas kallioon ja oli vuonna - 72 yhteisvarastolla.
Istuin - 72 kyydissä takapenkillä ja ihmettelin hurstin vaihdekeppiä ja oli talvi ja mittari näytti 150 km/h kun se vaan suti.
Muistan ikuisesti ne äänet...

Sori pojat OT...voorti
Reply With Quote
  #28  
Old 13.09.2005, 18:50
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by hansu
Morjens ukot,

Onpas tullut paljon mullekin uutta tietoa noista vuosimallieroista. Mä henk.kohtaisesti pidän just noista -68-69 malleista niiden '' sivusnorkkeleiden '' takia ja ehdottomasti -69 on mullekin se vuosimalli, jonka haluaisin omistaa.
Mulla on -68 SS camaro ja -69 Mustang Mach 1 428 Cobra Jet tallissa tällä hetkellä, ja mikään muu vuosimalli noista kyseisistä autoista ei mun mielestä vedä vertoja noille malleille. Nää makuasiat on todellakin pienestä kiinni ja mä en todellakaan pistä tänne foorumille mitään turhia hakuja, josta pitäis vetää herneitä nenään
Voi olla, että mä etsin kuuta taivaalta, mutta hei, pitäähän ihmisellä olla unelmia, ja kerran vaan me täällä ollaan.


Onko Mustangista lisää infoa/kuvia??? Myynnissä?
Reply With Quote
  #29  
Old 13.09.2005, 19:16
hansu's Avatar
hansu hansu is offline
Satunnainen kävijä
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 15
hansu on oikealla tiellä
Morjens ukot,

Pientä on tarjonta Corvette rintamalla, mä aloin jopa funtsii tota Rexan -69 avoa, mutta siinä tökkää toi väri (sama kuin Camaro) ja luggage rack, josta mä en oikein diggaa. (Poisrepiminen kai mahdotonta ilman takapään maalausta ???),muuten auto on kyllä hieno.

Mitä mun mustiin tulee, se on punainen mustalla konepeitolla, ja automaatti,mikä on sen vehkeen ainoa miinus. Se ei ole orkkis 428, mutta rakennettu tarkaksi clooniksi. Auto ei tule koskaan myyntiin, koska olen luvannut sen perheemme pienimmälle ( 1v. Tumppi )

Olin tänään jutuissa kaverin kanssa, joka omistaa -68 tri-powerin (tunnette varmaan kaverin ?) stadista, eikä vieläkään myyntihaluja (ihme ???).Mutta yrittänyttä ei laiteta,( onhan sanonta ) ja haku jatkuu.
Reply With Quote
  #30  
Old 14.09.2005, 07:16
Vette69's Avatar
Vette69 Vette69 is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 265
Vette69 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by hansu
luggage rack, josta mä en oikein diggaa. (Poisrepiminen kai mahdotonta ilman takapään maalausta ???)

Tarakasta jää mallista riippuen 6 tai 8 reikää, halkaisijaltaan ~15mm, eli siistiksi saaminen edellyttää kuitutöitä ja uudelleenmaalausta. Voihan siihen alkuun etsiä jotkut sopivat peitelätkät ja maalata ne, niin tulee kohtuullisen huomaamaton. Sitten myöhemmin maalauttaa vaikka koko auton.
__________________
1969 Convertible, L46 + Muncie M-20
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:05.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.