FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 11.02.2004, 18:02
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Onko kellaan...

Kuvia vanhoista autonayttelyista, kiihdytys kisoista, cruisingeista, ratakisoista ym. lahinna 70 ja 80-luvulta? Varmaan monella on kuvia piirongin laatikossa, mutta onko kukaan vaivautunut skannaamaan omia kuviaan ja laittamaan niita webiin? Itsella ois tarkoitus skannailla kaikki omat vanhat tapahtuma kuvat ja laittaa ne tanne. Jos jollain on kuvia koneella, muttei oo serveria mihin niita laittaa, ni laittakaa mailia mulle, ni koitetaan saada ne muiden ihasteltaviks tanne
Reply With Quote
  #2  
Old 13.02.2004, 14:20
TCC's Avatar
TCC TCC is offline
<
 
Join Date: Jan 2004
Location: Espoo
Posts: 1,466
TCC on oikealla tiellä
Ja liittyen vähän samaan, löytyykö keneltäkään Hangon katuautokisojen tuloksia menneiltä vuosilta. siis lähinnä kiinnostaa Corvettejen ajat ja lähinnä yhden sinisen avo 68:n
Reply With Quote
  #3  
Old 13.02.2004, 14:22
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä
 
Join Date: Jan 2004
Location: Madrid
Posts: 4,925
Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Vanhoille kuville pitää ehdottomasti saada oma galleriansa! Nostalgiaa on mukava katsella, vaikka itse onkin tällainen nuorenpolven harrastaja...
Reply With Quote
  #4  
Old 13.02.2004, 14:26
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by avo68
Ja liittyen vähän samaan, löytyykö keneltäkään Hangon katuautokisojen tuloksia menneiltä vuosilta. siis lähinnä kiinnostaa Corvettejen ajat ja lähinnä yhden sinisen avo 68:n

Ilmoiteltiinko noita aikoja muinoin V8:ssa? Jos ilmoiteltiin, niin voin kaivella niita paasiaisena esille...
Reply With Quote
  #5  
Old 13.02.2004, 14:31
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Finnshark
Vanhoille kuville pitää ehdottomasti saada oma galleriansa! Nostalgiaa on mukava katsella, vaikka itse onkin tällainen nuorenpolven harrastaja...

Sita suuremalla syylla, pitaahan naita juttuja varjella jalkipolville! Mulla on scanner himassa, jos jollain on kuvia mita vois scannata.
Reply With Quote
  #6  
Old 13.02.2004, 14:31
TCC's Avatar
TCC TCC is offline
<
 
Join Date: Jan 2004
Location: Espoo
Posts: 1,466
TCC on oikealla tiellä
Kyll niitä varmaankin iilmoiteltiin, mulla kun puuttuu välistä 10-15 v VEEKASEJA (harmi) Jos ehdit vähän vilasta jossain välissä niin ois yes. kuskina ko. autossa ois Heikki Hyöki, eli mun auton ex. omistaja.
Reply With Quote
  #7  
Old 13.02.2004, 14:37
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by avo68
Kyll niitä varmaankin iilmoiteltiin, mulla kun puuttuu välistä 10-15 v VEEKASEJA (harmi) Jos ehdit vähän vilasta jossain välissä niin ois yes. kuskina ko. autossa ois Heikki Hyöki, eli mun auton ex. omistaja.

Aaa, okei eli noin laheisesti liittyy sun auton historiaan! Onko mitaan hajua minkakaisia aikoja tuli silloin neppailtua? Katon noi vanhat V8:t lapi tossa paasias lomalla. aper:
Reply With Quote
  #8  
Old 13.02.2004, 14:44
TCC's Avatar
TCC TCC is offline
<
 
Join Date: Jan 2004
Location: Espoo
Posts: 1,466
TCC on oikealla tiellä
En ajoista tiedä mutta sanoi heikki puhelimessa että kärkipäässä oli ainakin jonain vuonna. 1982 tää auto oli ruotsalaisilla ja Räyskälässä b/ms luokassa Krister Nilsson ajoi sillä 10.47 (8.8.1982)
Reply With Quote
  #9  
Old 13.02.2004, 14:52
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by avo68
En ajoista tiedä mutta sanoi heikki puhelimessa että kärkipäässä oli ainakin jonain vuonna. 1982 tää auto oli ruotsalaisilla ja Räyskälässä b/ms luokassa Krister Nilsson ajoi sillä 10.47 (8.8.1982)

10.47 Millanenhan on ollut loppunopeus? Ilmeisesti slikseilla vedetty?
Reply With Quote
  #10  
Old 13.02.2004, 14:55
TCC's Avatar
TCC TCC is offline
<
 
Join Date: Jan 2004
Location: Espoo
Posts: 1,466
TCC on oikealla tiellä
Jep slickseillä on vedetty otin itse kuvan siitä silloin. Löytyy mun keskeneräisiltä kotisivuilta WWW.geocities.com/vette427fi ja alin kuva ja sitä jos klikkaa aukeaa "takaluukusta" skannattu tulosluettelo
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:48.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.