FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C6 (vuosimallit 2005-2013)
User Name
Password

C6 (vuosimallit 2005-2013) Corvette C6 & Z06 & ZR1 tarinat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 14.02.2020, 04:54
Vekkimaster's Avatar
Vekkimaster Vekkimaster is offline
Satunnainen kävijä
 
Join Date: Jan 2020
Posts: 20
Vekkimaster on oikealla tiellä
C5 -> C6z06

Tervehys kanssa-autoilijat!

Täällä uusi käyttäjä foorumeille, mutta Vetellä olen ajellut jo vuodesta 2012. Lyhyesti virsi kaunis:

Koska nälkä kasvaa syödessä, niin olen harkinnut vaihtoa perus-C5sta uudempaan ja räyhempään C6 Zetalaiseen. Itseäni kiinnostaa vuodesta 2007 lähtevät Euromalliset. Nettiautossa olisi (ainakin) yksi tällainen. Siispä kysyn osaako joku kertoa tapauksesta enemmän?

https://www.nettiauto.com/chevrolet/...lanauto-center
Reply With Quote
  #2  
Old 14.02.2020, 17:10
makes70's Avatar
makes70 makes70 is offline
Pyrkyri
 
Join Date: Mar 2019
Location: Lappeenranta
Posts: 66
makes70 on oikealla tiellä
Tapauksesta en tiedä, mutta olis varmaan mahtava peli! Noita zetoja ei paljon näy.
__________________
Corvette C6 LS-2 2005 6-v man.
Daytona sunset orange metallic.
Reply With Quote
  #3  
Old 15.02.2020, 09:14
Vekkimaster's Avatar
Vekkimaster Vekkimaster is offline
Satunnainen kävijä
 
Join Date: Jan 2020
Posts: 20
Vekkimaster on oikealla tiellä
Olen ymmärtänyt, että auto on ollut kesän tai kaksi tamperelaisen Ari "Godzilla" Kokkosen käytössä. Näiden zetalaisten myyntiajat tuntuvat venyvän melko pitkiksi, niin tämänkin.

Kyseinen peli kyllä houkuttaa suuresti...todennäköisesti tulenkin piakoin laittamaan oman C5 myyntiin.
Reply With Quote
  #4  
Old 15.02.2020, 20:49
Silky's Avatar
Silky Silky is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ligthhouse
Posts: 488
Silky on tuntematon tekijä tässä vaiheessa
Thumbs up

Quote:
Originally Posted by Vekkimaster
Olen ymmärtänyt, että auto on ollut kesän tai kaksi tamperelaisen Ari "Godzilla" Kokkosen käytössä. Näiden zetalaisten myyntiajat tuntuvat venyvän melko pitkiksi, niin tämänkin.

Kyseinen peli kyllä houkuttaa suuresti...todennäköisesti tulenkin piakoin laittamaan oman C5 myyntiin.

Upea auto kaikenkaikkiaan ja velocity yellow aika harvinainen ext. color.

Onnea auton vaihtoon ja etenkin oman auton myyntiin
__________________
Ligth travels faster than sound.

This is why some people appear brigth until you hear
them speak
Reply With Quote
  #5  
Old 17.02.2020, 09:34
Eddie's Avatar
Eddie Eddie is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: May 2013
Location: Djursholm
Posts: 383
Eddie on oikealla tiellä
Vaihdokin kanssa tietysti väliraha ratkaisee, mutta kannattaa silti katsoa tarjontaa myös Suomen rajojen ulkopuolelta.

Samanlaisen saisi Suomessa kilpiin toteutuneiden veropäätösten perusteella tuohon nettiauton yksilöön verrattuna yli 10ke halvemmalla, toki vaan pyyntihintoja verraten. Valikoimaa löytyy myös muualta Euroopasta aika paljon paremmin.

Hyvin on kyllä zetojen hintataso Euroopassa vakiintunut, samoja ja kovempia hintoja huudetaan vielä nykyäänkin 2007-2008 kalustosta kuin mitä itse v. 2013 maksoin.

-Eddie-
__________________
Get your Kicks in a Z06!
C6 & C7
Reply With Quote
  #6  
Old 17.02.2020, 09:38
Eddie's Avatar
Eddie Eddie is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: May 2013
Location: Djursholm
Posts: 383
Eddie on oikealla tiellä
Veropäätösten suhteen kannattaa ottaa huomioon, että tuossa listassa on vaan alkuperäiset päätökset ilman oikaisuja. Menestyneiden valitusten vaikutusta siis ei ole esitetty. Omalla kohdalta tuo tarkoitti alkuperäisen 32ke veron alenemista 17ke tasoon v. 2007 käyttöönotetun yksilön kohdalla.

v. 2008 ylöspäin verot sitten nousivatkin aika lailla, kun prosentti pomppasi 27% tasosta n. 44%:iin.

-Eddie-
__________________
Get your Kicks in a Z06!
C6 & C7
Reply With Quote
  #7  
Old 17.02.2020, 17:22
pyryz06's Avatar
pyryz06 pyryz06 is offline
Tulokas
 
Join Date: Jan 2019
Posts: 9
pyryz06 on oikealla tiellä
Toin Ruotsista 2018 vuoden 2006 mallin, 43 tkm mittarissa ja Ruotsiauto. Veroja tuli n. 12k, yhteensä auto veroineen maksoi n. 55k. Ruotsissa ainakin tuolloin oli halvimmat ja parhaimmat yksilöt. Keltainen on minullakin, tosin aika yleinen väri. C6Z:n suhteen kannattaa varautua kansien kunnostukseen, aiheesta kirjoitettu täälläkin laajemmin. Itse hommasin uudet kannet (American Heritage Performance), vähän tiukemman nokan (Torquer 116) ja muut kilkkeet. Corvetteforum paras lähde jos hakee zetasta lisää infoa.
Reply With Quote
  #8  
Old 17.02.2020, 22:26
Vekkimaster's Avatar
Vekkimaster Vekkimaster is offline
Satunnainen kävijä
 
Join Date: Jan 2020
Posts: 20
Vekkimaster on oikealla tiellä
Ruotsin bytbilin ja Saksan mobilen sekä autoscoutin olen selannut läpi. Tällä hetkellä Ruotsissa on heikohko tarjonta. Etelämmässä Euroopassa on napakan näköisiä yksilöitä, mutta itse annan myös arvoa oston helppoudella kotimaasta vs pitkä hakureissu/joku tuo rahaa vastaan.

Niinkuin mainittu, niin hinnat ovat melko vakiintuneet (jopa kohonneet) ja siistiä euroyksilöä ei saa huomattavasti suomalaisia hintoja halvemmala.

Tuosta tekniikkamurheesta olen lukenut, että se olisi vaikuttanut noin 6kk ajan 2006-2007 valmistuneissa autoissa, siis valmistumispäivämäärän mukaisesti. Ongelma olisi myös prosenttuaalisesti erittäin pienessä määrässä autoja.

Pattii se silti ottais jos omalle kohdalle sattuis.
Reply With Quote
  #9  
Old 29.04.2020, 15:08
Eddie's Avatar
Eddie Eddie is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: May 2013
Location: Djursholm
Posts: 383
Eddie on oikealla tiellä
Jos hankinta on vielä ajankohtainen, niin Jyväskylässä näyttäisi Nettiauton mukaan olevan -09 zeta aika sopivasti tarjolla. Musta, ei keltainen.

Ei ole minun, huomasin vaan ilmoituksen.

-Eddie-
__________________
Get your Kicks in a Z06!
C6 & C7
Reply With Quote
  #10  
Old 30.04.2020, 21:01
jtammel's Avatar
jtammel jtammel is offline
Aktivisti
 
Join Date: Feb 2004
Location: Oulunsalo
Posts: 694
jtammel on tuntematon tekijä tässä vaiheessa
Quote:
Originally Posted by Eddie
Jos hankinta on vielä ajankohtainen, niin Jyväskylässä näyttäisi Nettiauton mukaan olevan -09 zeta aika sopivasti tarjolla. Musta, ei keltainen.

Ei ole minun, huomasin vaan ilmoituksen.

-Eddie-

Jep, on muuten hyvä peli
__________________
Dodge Viper SRT10
Jeep GC SRT8
Crossfire SRT6
---------------------
Ex: Jeep GC SRT8, Viper RT/10, PT Cruiser, Volvo 850 T5R, Caliber SRT4, Corvette 88
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:31.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.