FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 14.12.2007, 22:16
ToniH's Avatar
ToniH ToniH is offline
Tööt
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,719
ToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Mulla on se tilanne, että kun avaa konepeiton niin tämä nyt haettu väri sekä musta (hiilikuitu) ovat ne vallitsevat. Eli pitää istua keskenään.

Mutta, toisaalta ei saa olla liian lähellä koriväriä, jota ei olla vielä valittu. Jos se osuu liian lähelle niin sitten se näyttää siltä kuin pitäis olla samaa mutta sävytys on mennyt pieleen. Tosin näiden kanssa voi pelata eli ratkaisu kumpaankin ei tarvii löytyä samaan aikaan.

Toi Audin sävy on esim. aika lähellä sitä mitä haen ulkokuoreen - ellen tee sitten radikaalisti ihan jotain muuta mitä olen myös pyöritellyt Konehuone voi taas olla joko kirkkaampi tai reilusti synkempi.
__________________
1970 Coupe LS5 *** 1991 Coupe L98 *** 1995 Mustang GT 5.0
Reply With Quote
  #22  
Old 14.12.2007, 22:40
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari
 
Join Date: Aug 2004
Location:
Posts: 11,682
Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by ToniH
Mulla on se tilanne, että kun avaa konepeiton niin tämä nyt haettu väri sekä musta (hiilikuitu) ovat ne vallitsevat. Eli pitää istua keskenään.

Mutta, toisaalta ei saa olla liian lähellä koriväriä, jota ei olla vielä valittu. Jos se osuu liian lähelle niin sitten se näyttää siltä kuin pitäis olla samaa mutta sävytys on mennyt pieleen. Tosin näiden kanssa voi pelata eli ratkaisu kumpaankin ei tarvii löytyä samaan aikaan.

Toi Audin sävy on esim. aika lähellä sitä mitä haen ulkokuoreen - ellen tee sitten radikaalisti ihan jotain muuta mitä olen myös pyöritellyt Konehuone voi taas olla joko kirkkaampi tai reilusti synkempi.

Konehuone kirkkaampi ja samalla tummempi harmaa. Ulkokuori sulle on hopee, jotta se rimmaa sisustan penkkien sekä tikkausten kanssa yhteen..

Hopeet autot on kivoja!
__________________
-

Last edited by Corvette63 : 14.12.2007 at 22:49.
Reply With Quote
  #23  
Old 14.12.2007, 22:46
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari
 
Join Date: Aug 2004
Location:
Posts: 11,682
Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Pappatunturi
Hei ToniH mielenkiintoinen aihe!!

Mulla on ihan sama "ongelma" Haluaisin löytää kirkkaan hopean - joka ei kuitenkaan olisi liian tumma .Eli yhtään graffitin harmaata. Toi ensimmäinen bmw oli muuten melko hyvä!! Toinen mitä olen katsellut on audi R8 sävy. Sen täytyy rimmata mustien raitojen ja vanteiden kanssa....

Pitää vähän nipottaa ja niuhottaa, koittakaa kestää

Itse en laittaisi mustille raidoille tuota ensimmäisen BMW:n sävyä. Se on mun silmään vahvasti harmahtavan hopea, jossa raidat jää sellaisen sekalaistummaharmaahopee seka sotkuun jotenkin. Ei näytä jotenkin kummoiselta. Mustien vanteiden kanssa tuo vielä maistuu, mutta kun isketään raida päälle, niin?

En mä tiedä.

Mustille raidoille ja vanteille laittaisin suoraan PUHTAAN hopean sävyn, jonkalainen tulee mun mieleen suoraan Bentleyn värikartasta. Passatilla on kanssa kiva väri. Samalta tehtaaltahan nuo melkein tulevat.



http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2004-...QQcmdZViewItem

En yhtään ole tietoinen Pappiksen visioista, joten siltä pohjalta on vaikea lähteä edes miettimään. Auton muodot ja sisustakin ratkaisee.

Niin mikäs projekti siellä on meneillään?
__________________
-
Reply With Quote
  #24  
Old 14.12.2007, 23:58
Yorcci's Avatar
Yorcci Yorcci is offline
Orange is the new Black
 
Join Date: May 2006
Location: Lässykkälandia
Posts: 12,304
Yorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääYorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Hei ToniH, onko lauantainen retki automaalikauppaan ihan no-no? Niillähän voisi olla valmiita maalilastuja, joista näkisi luonnonvalossa, miltä sen maalisävy näyttää? Ainakin sisustusmaaleissa mallilastuja löytyy liikkeissä vaikka kuinka.
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm

Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams

Reply With Quote
  #25  
Old 15.12.2007, 00:55
ToniH's Avatar
ToniH ToniH is offline
Tööt
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,719
ToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Ei se mitenkään täysin poissuljettu idis ole mutta ei oikein kuulu tyyliin mennä 1 miehen liikkeeseen kuluttamaan hänen aikaansa, pyytää sitä auttamaan karttoineen ja vielä ottaa siltä se maalikoodi + kiittää avusta ja kävellä pois aikomattakaan ostaa mitään. Olis tarkoitus suorin selin vielä asioida siellä jatkossakin. Tää nyt on vaan eettinen juttu mutta anyway, itse kauppiaana koko urani toimineena vituttaa semmoset m.lkut jotka kyselee ja speksauttaa osaavalla ja sitten ostaa jostain muualta.

Sisustusmaalikaupat on eri juttu, isoja halleja joissa roikkuu maalikarttoja seinillä. Kenenkään aikaa ei tuhlata.
Reply With Quote
  #26  
Old 15.12.2007, 01:01
Yorcci's Avatar
Yorcci Yorcci is offline
Orange is the new Black
 
Join Date: May 2006
Location: Lässykkälandia
Posts: 12,304
Yorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääYorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by ToniH
Ei se mitenkään täysin poissuljettu idis ole mutta ei oikein kuulu tyyliin mennä 1 miehen liikkeeseen kuluttamaan hänen aikaansa, pyytää sitä auttamaan karttoineen ja vielä ottaa siltä se maalikoodi + kiittää avusta ja kävellä pois aikomattakaan ostaa mitään.





Meikäläisellä ihan sama periaate (josta olen kyllä joskus joutunut tinkimään )
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm

Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams

Reply With Quote
  #27  
Old 15.12.2007, 01:12
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Moparin väri kartasta:



Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	gr01.jpg
Views:	420
Size:	69.4 KB
ID:	5843  Click image for larger version

Name:	gr02.jpg
Views:	446
Size:	55.1 KB
ID:	5844  
Reply With Quote
  #28  
Old 15.12.2007, 01:13
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari
 
Join Date: Aug 2004
Location:
Posts: 11,682
Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Ylempi on suorastaan herkullinen!
__________________
-
Reply With Quote
  #29  
Old 15.12.2007, 01:15
Yorcci's Avatar
Yorcci Yorcci is offline
Orange is the new Black
 
Join Date: May 2006
Location: Lässykkälandia
Posts: 12,304
Yorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääYorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Corvette63
Ylempi on suorastaan herkullinen!

Peesaan.
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm

Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams

Reply With Quote
  #30  
Old 15.12.2007, 01:34
ToniH's Avatar
ToniH ToniH is offline
Tööt
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,719
ToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Samoin!
__________________
1970 Coupe LS5 *** 1991 Coupe L98 *** 1995 Mustang GT 5.0
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:40.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.