FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #11  
Old 07.02.2004, 09:07
Anonymous's Avatar
Anonymous
 
Posts: n/a
En ole ajanut, olen myös käynyt vain katsomassa - siitä se innostus on tullutkin.
Reply With Quote
  #12  
Old 07.02.2004, 09:09
ToniH's Avatar
ToniH ToniH is offline
Tööt
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,719
ToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Äh, toi oli siis multa. Tämä systeemi vaatii näköjään loginin joka kerta mun selaimella (Safari).

t: ToniH
Reply With Quote
  #13  
Old 07.02.2004, 14:26
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by ToniH
Kyllä, minäkin haluaisin kerran päästä kokeilemaan suoraan ajoa.

No, entäs tämä: mahtaisko löytyä kiinnostuneita jos mentäis kesällä edes yhteen Autoslalom -kisaan muutaman Vetten voimin? Vaikkei pikkuautoille pärjäiskään niin olis melkein kuin oma luokka jos autoja olis esim. 4-5 kpl. Olen parina kesänä kysellyt kavereita mukaan mutta huonoin tuloksin.

Niille jotka eivät lajia tunne, lyhyesti: Ajetaan isolla asfalttipihalla/kentällä/parkkipaikalla tms. kumitötteröistä rajatulla radalla. Rata yleensä noin kilsan pitkä. Vauhdit pysyvät alle 80kmh. Kukin ajaa 2 yritystä ja paras aika jää tulokseksi. Homma on virallinen AKK:n laji ja siitä jaetaan CUP-pisteitä. Pakollinen varustus kypärä, turvavyöt ja paikanpäältä ostettava kertavakuutus (lisenssi).

Säännöt: http://tinyurl.com/2lw5o

Suomessa lajia tuntuvat hallitsevan pikkuautot (Fiat 600, Fiesta, Corsa jne) kun taas jenkeissä usein isommat (Vette, Porsche jne). Osallistujia tietty on vaikka millaisilla autoilla Suomessakin. Jos haluaa tutkia asiaa lisää niin hakusanaksi Googleen autoslalom, autocross tai autox. Tässä esim. slalom-kuvia jenkkilästä: http://tinyurl.com/3hfgy

Kuulostaa tosi hyvalta!!! Todellakin lahdetaan kokeilemaan. Olen alustavasti ollu yhteydessa yhteen euro tottoro porukkaan, mika on jarjestanyt useita euro auto tapahtumia ja oli puhetta jos koitettais saada aikaiseks Drifting naytos jossain vaiheessa kesalla. Lupasin omalla vessalla menna yrittamaan, oisko tohon muita lahtijoita?
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:22.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.