|
||||
|
||||
Onko sulla kori jo hommattuna?
|
||||
|
||||
Quote:
Ei oo uutta koria, pitää korjata tuo mikä on, eikä se ole oikeastaan edes paha. En pelkää kuituhommia, vaikka niissä on tietyt haasteet. Muutama repeämä on mutta niitähän näihin ilmestyy aina. Lattia on pahin mutta uusia kuituja on sinnekin hankittu. Kuidut ei ole sinällään ongelma mutta lintuhäkki voi kehittää hermoja. Lintuhäkissä on oikeastaan työtä kunnolla pilarissa mihin ovensaranat pultataan, se on kiertyny. Häkki on niin pläkkipeltiä, että pitää isoimmat lekat panna piiloon.
|
||||
|
||||
illat pimenee nii JJ alkaa painamaan hommia! sehän alkaa olemaan jo hyvällä mallilla ku lumet sulaa
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Näinhän se menee. Annoin itelleni urakan, että vappuna on runko ja tekniikka läjässä siis ajokunnossa. Vieläkö sulla on se runko hollilla, tarttisin parit mitat? Tietysti jos jollakin toisellakin olisi c2 tai c3 runko helposti mitattavissa niin kuvassa merkityistä A, B, C, D ja E mitoista olisin kiitollinen. Luulen, että B ja C on samoja mutta en ole varma. Mulla toinen noista moottorin korvakoista on vääntyny mutta en tiedä kumpi vai onko molemmat. Rullamitalla mitatut on riittäviä kunhan tiedän mistä -> mihin ne on mitattu.
|
||||
|
||||
Vielä se on tuossa, mitataan!
|
|
||||
|
||||
Quote:
huippu homma. Katotaanpa mitä mittoja saat. Jos epäselvää, että mistä pinnasta/kohdasta mittaat niin mittaa jostaki. Ristimitat reikien keskeltä ehkä selvin jos on kaveri pitämässä toisesta päästä. Minä mittaan sitten samoista kohdista ja avot!
|
||||
|
||||
Quote:
Moottorikiinnikkeet liittyvät omaan räpellykseeni siltä osin, että juuri nyt minulla moottori sojottaa liikaa kuskien puolelle kardaanilenkin aiheuttaman tilaongelman vuoksi. Mutta, en nyt ihan tarkkaan muista mikä juttu se tehtaalle vedettiin aika karkealla toleranssilla noihin moottorikiinnikkeisiin liittyen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mulla on tuo lyhyempi korvakko abauttia 20 mm taaempana. Tuo on helppo oikaista kunhan tietää kumpaa tunkkaa ja mihin suuntaan. Käytin lohkoa paikallaan ja meneehän se siihen kohtuudella ja runkopukeista tähtäämällä näkee mihin sojottaa, mutta mutta,, SAMI.K kun hurauttaa mulle mitat niin vetelen niihin ja tirautan koneen ja laatikon paikoilleen, sitten viimeiset tuunaukset ja Kempillä liimat saumoihin.
|
||||
|
||||
Mitat soviteltu, hyvältä vaikuttaa
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, kiitos Samille vaivannäöstä ![]()