FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C3 (vuosimallit 1968-1982)
User Name
Password

C3 (vuosimallit 1968-1982) Corvette C3 - "Shark Body"

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 23.08.2017, 22:01
B.Ewing's Avatar
B.Ewing B.Ewing is offline
Tulokas
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 12
B.Ewing on oikealla tiellä
Mikä motti mulla on?

07/1977 Vette. Pitäis olla alunperin l82. Aloin ihan piruuttani etsimään motista numeroita, kun mitään takeitahan ei tosiaan ole siitä, että olisi alkuperäinen motti. Ekat epäilykset vaihdosta heräsi, koska lohko on oranssi eikä sininen. Pitäisi kai olla sininen kaikissa heti alkuvuoden 1977 jälkeen. Oranssi on niin vanhan näköistä että todennäköisesti orkkisväri. Casting Number lohkon takaosassa kuskinpuolella on 3970010. Tämä viittaa nettilähteiden perusteella joko vuoden -68 327 koneeseen tai sitten -69-79 350:een (mikä on tietysti aika laaja haitari, mutta autoon osuva). Seuraavaksi löysin lohkon etupäästä vänkärin puolelta seuraavan "MK13800". Tästä netissä puhutaan nimityksellä "Block suffix code". Ja kun hakee tuolla koodilla, niin pitäisi olla vuoden -67 327-kone

Mikähän se mun motti oikein on? Tuon Casting numberin yhteydessä mainittiin Meksiko, joten vissiin siellä kasattu. Yritin etsiä vielä päivämäärästanssausta, sehän voisi ratkaista ongelman. EN kuitenkaan onnistunut sitä löytämään...
Ymmärtääkö joku tämän päälle? Onko mulla tosiaan Meksikolainen 327 60-luvulta?

Last edited by B.Ewing : 23.08.2017 at 22:44.
Reply With Quote
  #2  
Old 23.08.2017, 23:03
ToniH's Avatar
ToniH ToniH is offline
Tööt
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,719
ToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Se on aikoinaan suosittu vanha lohko, josta on tehty miljoona tee-se-itse virimoottoria, kuten myös tehdaskoneita. Mulla oli ihan sama lohko mun '77:ssa + ns. mikkikannet (461/2?). Kumpikaan ei ole orkkiskamaa '77:aan.

Valitettavasti tuo nro ei siis vielä kerro mikä kone sulla on, ei edes sen kokoa. Voi olla ihan mikä vain minkä joku on joskus siihen niputtanut tai vaihtanut sellaisenaan. Todennäköisimmin se kuitenkin on 350:nen.

Onkos siinä "padissa" koneen etupuolella lohkon ja kannen liitoksen tuntumassa mitään nroa?

Ja seuravaksi kato mimmoset valumerkit kansien etureunassa ja ota myös toinen venakoppa irti ja kato kannesta valunro. Sitten tiiraa mitä imusarjassa lukee.

Et tosin taida paljoa sitä pidemmälle päästä purkamatta konetta atomeiksi. Sorry.

Hyvät uutiset: voit tehdä sille mosalle ihan mitä haluat eikä vaikuta auton arvoon. Onneksi olkoon!
__________________
1970 Coupe LS5 *** 1991 Coupe L98 *** 1995 Mustang GT 5.0

Last edited by ToniH : 23.08.2017 at 23:43.
Reply With Quote
  #3  
Old 09.09.2017, 16:48
B.Ewing's Avatar
B.Ewing B.Ewing is offline
Tulokas
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 12
B.Ewing on oikealla tiellä
OK. Aluksi tuumasin, että pääsisi helposti tsekkaamalla vin-koodin korista ja etsimällä saman numeron mosasta. Mutta eipä tuon niin väliä tässä autossa. Tavoitteena vaatimattomasti toimiva siisti peruskunto ja se saa riittää...
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:57.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.