FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C4 (vuosimallit 1984-1996)
User Name
Password

C4 (vuosimallit 1984-1996) Corvette C4 & "King of the Hill" ZR1

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 27.12.2009, 00:57
Rocckk's Avatar
Rocckk Rocckk is offline
Aktivisti
 
Join Date: Oct 2009
Location: Oulu
Posts: 539
Rocckk on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by issis
En tiedä löytyykö sopivaa ISO-liitintä, mutta mun mielestä, jos uusit soittimen, kaiuttimen ja vahvarin/t, niin kannattaa pistää kaikki johdotukset uusiksi ja jättää alkuperäiset johdotukset paikoilleen. Ja on halpaa, mutta toimivaa.

Ja ethän meinaa laittaa uusia ämyreitä vanhoihin "koteloihin", vaan teet uudet?

en oo vielä mittaillu mutta mikäli orkkis piuhojen resistanssi pieni niin en hoksaa mitä iloa vaihtaa uusia piuhoja. ja en meinannu mitää koteloja tehä, ihan freeairina, epic fail?

yorcci: mitämitä en ole iso-liitin kysymykseen löytänyt viäkää mitää vaikka tän luin.. tosin cicnaggi nimistä juomaa nautin ässkettäin..:afro

edit. koknak, elikkäs cocnag
Reply With Quote
  #22  
Old 27.12.2009, 11:43
issis's Avatar
issis issis is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Feb 2006
Location: Järvenpää
Posts: 396
issis on oikealla tiellä
Itse en ole mikään spialisti näissä asioissa ja puhun vain oman -90:n kokemusten pohjalta.

Ainakin -90:ssä keskikonsolissa on vain stereoiden käyttölaite kasetti- ja CD-pesineen, viritin on hanskalokeron takana ja vahvarit ovat kaiuttimien yhteydessä.

Ehkä en vain osaa, mutta mun mielestä yksinkertaisinta olisi laittaa kaikki uusiksi samalla vaivalla. Joku viisampii varmaan voi olla eri mieltä.

Ja ne auton alkuperäiset kaiuttimien kotelot ovat ohutta muovia, mikä ei minun ymmärryksen mukaan ole kovin hyvä. Jokainen tekee omat projektinsa niin kuin haluaa.
__________________
-90, white
white rider

itse kun tekee, niin saa sellaisen kun tulee
Reply With Quote
  #23  
Old 27.12.2009, 14:38
Rocckk's Avatar
Rocckk Rocckk is offline
Aktivisti
 
Join Date: Oct 2009
Location: Oulu
Posts: 539
Rocckk on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by issis
Itse en ole mikään spialisti näissä asioissa ja puhun vain oman -90:n kokemusten pohjalta.

Ainakin -90:ssä keskikonsolissa on vain stereoiden käyttölaite kasetti- ja CD-pesineen, viritin on hanskalokeron takana ja vahvarit ovat kaiuttimien yhteydessä.

Ehkä en vain osaa, mutta mun mielestä yksinkertaisinta olisi laittaa kaikki uusiksi samalla vaivalla. Joku viisampii varmaan voi olla eri mieltä.

Ja ne auton alkuperäiset kaiuttimien kotelot ovat ohutta muovia, mikä ei minun ymmärryksen mukaan ole kovin hyvä. Jokainen tekee omat projektinsa niin kuin haluaa.

Eikös -90 mallissa tuu uus kojelauta jo ja silloin vaihtuu tuo stereojudanssiki kuten kuvailit. -87 kotterossa vielä "käytölaite" ja ite mankka samoissa kuorissa kojelaudassa.. tässä uskossa ainakin olen
Reply With Quote
  #24  
Old 27.12.2009, 18:44
Yorcci's Avatar
Yorcci Yorcci is offline
Orange is the new Black
 
Join Date: May 2006
Location: Lässykkälandia
Posts: 12,304
Yorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääYorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Rocckk
yorcci: mitämitä en ole iso-liitin kysymykseen löytänyt viäkää mitää vaikka tän luin.. tosin cicnaggi nimistä juomaa nautin ässkettäin..:afro

edit. koknak, elikkäs cocnag

Postit #9 ja #10 ekalla sivulla. Siis löytynee esim. FinnVettestä/USPartsista/tmv. Noita on olemassa, koska pari talvea sitten kaveri löysi vaniinsa tuollaisen. Jotain piti kolvailla, mutta se oli selkeä homma.
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm

Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams

Reply With Quote
  #25  
Old 27.12.2009, 23:13
PR1's Avatar
PR1 PR1 is offline
Konkari
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 2,324
PR1 on tuntematon tekijä tässä vaiheessa
Broidi asenteli työkseen aikanaan sterkkoja autoihin ja muutamat jäi ylikin 126 desibelin <usasta tuotujen pönttöjen takia jotka on varastossa nyt.

Sillä vaan meinasin häiritä et ota sähköantenni huomioon jos vielä on. Mulla rupes moottori surisemaan omiaan niin pistin pihdeillä poikki. V8 ääni on se mitä haluaa kuunnella ja silti radio kuuluu. Ihme Sonyn tivoliworldit oli joku edellinen asentanut. Olis muuten myytävänä JVC:t ja vahvarit mut ilmeisesti ei tarviii. Hyviä jytinöitä vaan sinne. T: Vanha Pielu. (Lemmyltä siis terveisiä)
Reply With Quote
  #26  
Old 28.12.2009, 08:00
Rocckk's Avatar
Rocckk Rocckk is offline
Aktivisti
 
Join Date: Oct 2009
Location: Oulu
Posts: 539
Rocckk on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by PR1
Broidi asenteli työkseen aikanaan sterkkoja autoihin ja muutamat jäi ylikin 126 desibelin <usasta tuotujen pönttöjen takia jotka on varastossa nyt.

Sillä vaan meinasin häiritä et ota sähköantenni huomioon jos vielä on. Mulla rupes moottori surisemaan omiaan niin pistin pihdeillä poikki. V8 ääni on se mitä haluaa kuunnella ja silti radio kuuluu. Ihme Sonyn tivoliworldit oli joku edellinen asentanut. Olis muuten myytävänä JVC:t ja vahvarit mut ilmeisesti ei tarviii. Hyviä jytinöitä vaan sinne. T: Vanha Pielu. (Lemmyltä siis terveisiä)

juuri näin, tein valinnan suorien tuplaputkien ja subbari+vahvari välillä... putket lähti tilaukseen riittää minulle ku mahoillisimman stock look ja suht ok kuuloisesti rokki soi.
juu, täysin stereosta erillinen huomaamaton kytkin johonkin antennille ajatus laittaa, ku eipä se paljo hyödytä usbitikulta kuunneltaessa.
Reply With Quote
  #27  
Old 28.12.2009, 14:02
Yorcci's Avatar
Yorcci Yorcci is offline
Orange is the new Black
 
Join Date: May 2006
Location: Lässykkälandia
Posts: 12,304
Yorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääYorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Rocckk
juu, täysin stereosta erillinen huomaamaton kytkin johonkin antennille ajatus laittaa, ku eipä se paljo hyödytä usbitikulta kuunneltaessa.

Tuolta löytyy yksi ratkaisu antennin kytkimelle http://finnshark.com/forum/showpost....postcount=1289 (Samanlaiseen ratkaisuun oli päätynyt aiemmin myös Vette69)
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm

Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams

Reply With Quote
  #28  
Old 29.12.2009, 23:24
Rocckk's Avatar
Rocckk Rocckk is offline
Aktivisti
 
Join Date: Oct 2009
Location: Oulu
Posts: 539
Rocckk on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Yorcci
Tuolta löytyy yksi ratkaisu antennin kytkimelle http://finnshark.com/forum/showpost....postcount=1289 (Samanlaiseen ratkaisuun oli päätynyt aiemmin myös Vette69)

Hmm.. kokeilemalla tämäkin toki selviäisi, mutta riittääkö antennin ohjaukseen pelkästään että kytkee alkuperäissoittimen piuhan "ANT" kytkimen kautta uuden mankan sähköantenni kontrolliin..

tuossa alkuperäisessä delco bosessa tollanen yks erillinenkin vaaleanpunanen piuha.. mikähän se on miehiään siinä lukee "pack con"
Reply With Quote
  #29  
Old 30.12.2009, 00:53
Yorcci's Avatar
Yorcci Yorcci is offline
Orange is the new Black
 
Join Date: May 2006
Location: Lässykkälandia
Posts: 12,304
Yorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääYorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
En ole varma, mitä piuhaa tarkoitat, mutta mulla se tarpeellinen piuha löytyi sieltä radio-osan johdotuksista ja on pinkki: http://finnshark.com/forum/showpost....postcount=1278
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm

Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams

Reply With Quote
  #30  
Old 30.12.2009, 08:49
Rocckk's Avatar
Rocckk Rocckk is offline
Aktivisti
 
Join Date: Oct 2009
Location: Oulu
Posts: 539
Rocckk on oikealla tiellä
joo, sulla tommonen uudemman mallinen härveli, mut kyl se taitaa vaaleenpunanen piuha mullakin olla.. ja se erillinen vaaleenpunanen vissiin aktiivikajarien virtareleiden aktivointia varten, eli että vahvarit alkaa saada virtaa kun mankkaan tulee virta.

pitää jatkaa roplaamista autotallissa..
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 09:04.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.