FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C2 (vuosimallit 1963-1967)
User Name
Password

C2 (vuosimallit 1963-1967) Corvette C2 - Sting Ray

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 19.02.2004, 09:46
KiRu's Avatar
KiRu KiRu is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Feb 2004
Location: Turku
Posts: 307
KiRu on oikealla tiellä
chrysy

kun näin ton chrysler crossfiren ekaa kertaa en voinut välttyä mielikuvalta että toi crossfire on C2 corveten retro versio.
No nyt kun kävin oikein näpelöimässä sellaista, niin edelleen oon samaa mieltä, siinä on mm. tuo "palko" katossa ja tutut kidukset kyljissä ja takapyörä ihan kainalossa totuttuun tapaan... onhan se tietty ihan eri auto ja konekin on vajaatehoinen mut kuitenki.. ja crossfire termikin kuuluu corvetelle..
Vai mitä on raati mieltä?

Ehkä mä vaan luulottelen koska noi retrot ovat kolahtaneet niin et mulla on käyttöautonakin retro
Reply With Quote
  #2  
Old 19.02.2004, 10:21
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä
 
Join Date: Jan 2004
Location: Madrid
Posts: 4,925
Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Ehkä siinä jotain vettemäistä on... En ole ennen ajatellut CrossFireä C2 retrona, ehkä niissä kuitenkin on jotain samaa tyyliä. Ainakin istumapaikka takarengas kainalossa on hyvin vettemäinen... "Kiduksista" tulee itselleni kuitenkin mieleen enemmän -73-79 vette / C1 yhdistelmä kuin C2.

Mukavan näköinen auto jokatapauksessa ja omaksi kauppakassiksi huolisin kyllä!
Reply With Quote
  #3  
Old 19.02.2004, 14:57
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Re: chrysy

Quote:
Originally Posted by KiRu
kun näin ton chrysler crossfiren ekaa kertaa en voinut välttyä mielikuvalta että toi crossfire on C2 corveten retro versio.
No nyt kun kävin oikein näpelöimässä sellaista, niin edelleen oon samaa mieltä, siinä on mm. tuo "palko" katossa ja tutut kidukset kyljissä ja takapyörä ihan kainalossa totuttuun tapaan... onhan se tietty ihan eri auto ja konekin on vajaatehoinen mut kuitenki.. ja crossfire termikin kuuluu corvetelle..
Vai mitä on raati mieltä?

Ehkä mä vaan luulottelen koska noi retrot ovat kolahtaneet niin et mulla on käyttöautonakin retro

Olen kanssa niita muutaman nahnyt taalla. Toi takapyora kainalossa ilmaisun suhteen, muuten auto on kylla todella pieni verrattuna C2:n Corvetteen. Mersun SLK:n pohjallehan se on tehty.
Reply With Quote
  #4  
Old 19.02.2004, 19:36
Arto's Avatar
Arto Arto is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Nov 2003
Location: Ulkomailla
Posts: 118
Arto on oikealla tiellä
Re: chrysy

Quote:
Originally Posted by groovyjay
Olen kanssa niita muutaman nahnyt taalla. Toi takapyora kainalossa ilmaisun suhteen, muuten auto on kylla todella pieni verrattuna C2:n Corvetteen. Mersun SLK:n pohjallehan se on tehty.

Yllättävän pieni luonnossa, Crossfire on. Mutta ei pahemman näköinen! Hinnasta 20Ke veks niin johan myisi
Reply With Quote
  #5  
Old 19.02.2004, 19:48
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Re: chrysy

Quote:
Originally Posted by Arto
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Olen kanssa niita muutaman nahnyt taalla. Toi takapyora kainalossa ilmaisun suhteen, muuten auto on kylla todella pieni verrattuna C2:n Corvetteen. Mersun SLK:n pohjallehan se on tehty.

Yllättävän pieni luonnossa, Crossfire on. Mutta ei pahemman näköinen! Hinnasta 20Ke veks niin johan myisi

Paljon toi muuten toi crossfire maksaa suomessa?
Reply With Quote
  #6  
Old 19.02.2004, 19:50
Arto's Avatar
Arto Arto is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Nov 2003
Location: Ulkomailla
Posts: 118
Arto on oikealla tiellä
Re: chrysy

Quote:
Originally Posted by groovyjay
Quote:
Originally Posted by Arto
Yllättävän pieni luonnossa, Crossfire on. Mutta ei pahemman näköinen! Hinnasta 20Ke veks niin johan myisi

Paljon toi muuten toi crossfire maksaa suomessa?

http://www.chrysler.fi/crossfire/ind...?p=laske_hinta

Lähtee 56K eurosta. Tuohon hintaan saisi jo käytetyn C5:n...
Reply With Quote
  #7  
Old 19.02.2004, 19:54
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Re: chrysy

Quote:
Originally Posted by Arto
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Quote:
Originally Posted by Arto
Yllättävän pieni luonnossa, Crossfire on. Mutta ei pahemman näköinen! Hinnasta 20Ke veks niin johan myisi

Paljon toi muuten toi crossfire maksaa suomessa?

http://www.chrysler.fi/crossfire/ind...?p=laske_hinta

Lähtee 56K eurosta. Tuohon hintaan saisi jo käytetyn C5:n...

Aika kalliin tuntuinen, mutta en sano ei, jos joku haluaa ton tosta omista rahoistaan maksaa... eace:
Reply With Quote
  #8  
Old 19.02.2004, 21:50
KTM's Avatar
KTM KTM is offline
Jo vain vihertää!
 
Join Date: Jan 2004
Location: Pohjois-Pohjanmaa
Posts: 2,313
KTM on oikealla tiellä



Minusta tuo on enemän sen BMW:n pikkucoupen oloinen, mutta tyylikkäämpi. Aika hieno peli, mutta sisältä lähes 99% Mersun osia. Toisaalta tuohan on alustaltaan ja tekniikaltaan MB 320 SLK. Mersu maksaa vain + 20k Eur enemän.
Reply With Quote
  #9  
Old 20.02.2004, 15:31
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by KTM

Tosta kulmasta toi on aika hyvan nakoinen itseasiassa!
Reply With Quote
  #10  
Old 20.02.2004, 16:22
T72's Avatar
T72 T72 is offline
Konkari
 
Join Date: Jan 2004
Location: Tuusula
Posts: 2,885
T72 on oikealla tiellä
Vielä kun ne laittaisi tohon 5.7 HEMI:n.... eace:

Nyt kun Chrysyltä tulee takavetoinen full sizeri tolla Hemi-kasilla niin toivottavasti ne jossain vaiheessa älyää tehdä kaksiovisen nelipaikkaisen takaveto-coupen samalla tekniikalla, tyyliin uusi Challenger!
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 12:04.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.