FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C4 (vuosimallit 1984-1996)
User Name
Password

C4 (vuosimallit 1984-1996) Corvette C4 & "King of the Hill" ZR1

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 27.10.2005, 18:12
red89's Avatar
red89 red89 is offline
Aktivisti
 
Join Date: Oct 2005
Location: Pori
Posts: 819
red89 on oikealla tiellä
PUTKISTO 89:siin

Mikäs olis järkevin tapa poistaa etukatit? myydäänkö etuputkistoa ilman katteja,ja rupeaako joku vikakoodi vilkkumaan kattien poiston jälkeen? olen sellast kuullu!! ei viittis rälläkäl oikee alkaa palottelee hyvää putkee.
Reply With Quote
  #2  
Old 27.10.2005, 21:35
jtammel's Avatar
jtammel jtammel is offline
Aktivisti
 
Join Date: Feb 2004
Location: Oulunsalo
Posts: 683
jtammel on tuntematon tekijä tässä vaiheessa
Joo, ei muuta kuin rälläkällä katit veks ja suorat putket tilalle.
Ei vilku mitkään vikakoodit.
__________________
Dodge Viper SRT10
Jeep GC SRT8
Crossfire SRT6
---------------------
Ex: Jeep GC SRT8, Viper RT/10, PT Cruiser, Volvo 850 T5R, Caliber SRT4, Corvette 88
Reply With Quote
  #3  
Old 28.10.2005, 07:54
MIC4-90's Avatar
MIC4-90 MIC4-90 is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Dec 2004
Location: Finland
Posts: 465
MIC4-90 on oikealla tiellä
Send a message via MSN to MIC4-90
En tiedä miten -89 kans menee, mutta mulla tuli etukattien poiston (pääkatti avattu) jälkeen EGR suhteen vika koodi. EGR toimii ok, mutta jotenkin haistaa ettei vastapainetta taida olla tarpeeksi. Vaikka ei kuulema pitäisi herjata.
Tätä itselläni tukee se kun ajoin "hiukan" reippaampaa nopeuttaa pidemmän aikaan niin ei selkeästi korkeammassa nopeudessa tullut eli vastapaine taisi kasvaa. Eli itse olen toistaiseksi joutu tuijottelemaan SES-valoa.
Ei kai tätä ongelmaa ole kaikille, mutta mulle tuli ainakin -90:seen
__________________
-1990 Bright Red Coupe
Reply With Quote
  #4  
Old 28.10.2005, 17:23
red89's Avatar
red89 red89 is offline
Aktivisti
 
Join Date: Oct 2005
Location: Pori
Posts: 819
red89 on oikealla tiellä
putkisto 89:siin

ajattelin vaa ku putket tekee pienen mutkan kattien kohdal,ni miten suorat putket istuu paikalle?? pääkatin paikalla on korvausputki,jota muuten myydään,(40e) maksoi kesäl,eli älkää rikkoko ehjiä katteja. olen onnellisten joukos,kun rek-ottees ei lue kat,eikä vähäpäästöne.
Reply With Quote
  #5  
Old 29.10.2005, 15:04
ToniH's Avatar
ToniH ToniH is offline
Tööt
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,666
ToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by MIC4-90
En tiedä miten -89 kans menee, mutta mulla tuli etukattien poiston (pääkatti avattu) jälkeen EGR suhteen vika koodi. EGR toimii ok, mutta jotenkin haistaa ettei vastapainetta taida olla tarpeeksi. Vaikka ei kuulema pitäisi herjata. Tätä itselläni tukee se kun ajoin "hiukan" reippaampaa nopeuttaa pidemmän aikaan niin ei selkeästi korkeammassa nopeudessa tullut eli vastapaine taisi kasvaa. Eli itse olen toistaiseksi joutu tuijottelemaan SES-valoa. Ei kai tätä ongelmaa ole kaikille, mutta mulle tuli ainakin -90:seen

90 ja 91 ovat speed/density autoja, joissa on MAP-anturi. Ne ovat herkempiä vastapaineen muutoksille kuin MAF-autot.

Valon saa sammumaan joko chipin uudelleen ohjelmoinnilla tai vastuksen sijoittamiselle oikeaan kohtaan. Etsi ohjeet CorvetteForumista.

TH
__________________
1970 Coupe LS5 *** 1991 Coupe L98 *** 1995 Mustang GT 5.0
Reply With Quote
  #6  
Old 30.10.2005, 13:13
Tamvette's Avatar
Tamvette Tamvette is offline
Pyrkyri
 
Join Date: Feb 2004
Location: Nokia
Posts: 91
Tamvette on oikealla tiellä
EGR:n koodi 32 jaksaa vaivata myös meikäläistä. Täytyy keväällä tsekata vielä kerran koko systeemi. Joka tapauksessa nyt SES syttyy n. 20 km ajon jälkeen "isolla tiellä". Auto on -85 ilam katteja ja tuplarööreillä. Jos mitään poikkeavaa ei löydy, on kai pakko uskoa tuohon vastapaineteoriaan, vaikka amerikan foorumeilla vastaavaa en ole löytänyt. Tekeekö joku Suomessa noita modifioituja lastuja??
Reply With Quote
  #7  
Old 30.10.2005, 13:59
ilmapumppu's Avatar
ilmapumppu
 
Posts: n/a
Peltisarjat ja tupla 3 tuumanen putkisto -89 :ssä.Virtaa aika vapaasti eikä valoja.
Reply With Quote
  #8  
Old 30.10.2005, 14:51
ToniH's Avatar
ToniH ToniH is offline
Tööt
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,666
ToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Tamvette
Auto on -85 ilam katteja ja tuplarööreillä. Jos mitään poikkeavaa ei löydy, on kai pakko uskoa tuohon vastapaineteoriaan, vaikka amerikan foorumeilla vastaavaa en ole löytänyt. Tekeekö joku Suomessa noita modifioituja lastuja??

Häh? 85 vs 90/91? Siis sun on pakko uskoa S/D autojen painemuutosten aiheuttamiin ongelmiin sun MAF-autossa? WTF? Ajatusta peliin.
Reply With Quote
  #9  
Old 30.10.2005, 14:55
red89's Avatar
red89 red89 is offline
Aktivisti
 
Join Date: Oct 2005
Location: Pori
Posts: 819
red89 on oikealla tiellä
putkisto 89:siin

moro ilmapumppu.mitkäs noi sun runnerit on ja autosi on ilmeisesti ilman saastelaitteit? oleks itse poistanu noi saaste touhut?
Reply With Quote
  #10  
Old 30.10.2005, 16:00
ilmapumppu's Avatar
ilmapumppu
 
Posts: n/a
Runnereiden tyyppiä en tiedä, vaan joku puhui vaan jostain"siiamilaisista".
Ajelin kesällä 5000km tolla 3 tuuman putkistolla mutta päästömittaus ei olisi mennyt läpi kun nokkakeppikin ym. vaihdettu.Siis katsastusvarusteet paikalleen ja äänet ja resonanssitkin väheni 80%.Siis putkiston ja vastapaineen puutteen vuoksi ei omassani sessi vilku.Sain sen vilkkumaan vime syksynä kun testasin toista softaa ecuun.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 03:53.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.