FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 06.09.2019, 23:31
Maggo's Avatar
Maggo Maggo is offline
Pyrkyri
 
Join Date: Aug 2019
Location: Espoo
Posts: 68
Maggo on oikealla tiellä
Autonvälittäjä Saksasta

Haussa osaava ja mielellään Corvetteja (C3) tunteva välittäjä Saksasta. Löytyykö suosituksia ja omakohtaisia kokemuksia ?

Täälläkin varmaan käsitelty asia, mutta en vain löydä haulla kysymykseen vastauksia, eikä googlekaan auttanut.
__________________
C3 Coupé ´73 ZZ4
Reply With Quote
  #2  
Old 07.09.2019, 09:38
Puman's Avatar
Puman Puman is offline
Konkari
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,221
Puman on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Maggo
Haussa osaava ja mielellään Corvetteja (C3) tunteva välittäjä Saksasta. Löytyykö suosituksia ja omakohtaisia kokemuksia ?

Täälläkin varmaan käsitelty asia, mutta en vain löydä haulla kysymykseen vastauksia, eikä googlekaan auttanut.


Miten olisi Turusta Alastaroon muuttanut Triangle motors? Annat heille listan, minkä hintaista ja kuntoista yksilöä etsitään. Lisäksi mainitset muutamia kriittisiä kohtia autosta, jotka on ehdottomasti katsottava. Varaudu myös siihen, että joudut maksamaan hukkareissusta.

Halpa ja hyvä ei ikinä kohtaa Saksassa(kaan). Mutta hyviksi väitettyjä ja hyviksi hinnoiteltuja romuja kyllä riittää.

Parhaiten tekee, kun otat töistä parin viikon loman ja lähdet itse kiertämään Saksaa.
Reply With Quote
  #3  
Old 07.09.2019, 10:14
Maggo's Avatar
Maggo Maggo is offline
Pyrkyri
 
Join Date: Aug 2019
Location: Espoo
Posts: 68
Maggo on oikealla tiellä
Jep, asiaa kirjoitat. Olen luovuttanut jo hyvän ja halvan etsimisen, hyvän ja kalliinkin löytäminen on vaikeaa ja jos sellainen on löytyy, ei siitä haluata luopua. Muutama mahdollisesti sopiva kohde jo tiedossa, mutta haluaisin jonkun asiantuntevan käydä paikan päällä tsekkaamassa auton, ennenkuin alkaa varaamaan lippuja/järjestelemään kuljetusta. Viikon loma on sitten ensi kesän vaihtoehto, jos ei muuten löydy. Mutta sitten ollaankin jo heinäkuun lopulla että olisi auto ajossa.

Tsekkaan tuon mainitsemasi firman, ei ole tullut aikaisemmin hauissa vastaan.

Quote:
Originally Posted by Puman
Miten olisi Turusta Alastaroon muuttanut Triangle motors? Annat heille listan, minkä hintaista ja kuntoista yksilöä etsitään. Lisäksi mainitset muutamia kriittisiä kohtia autosta, jotka on ehdottomasti katsottava. Varaudu myös siihen, että joudut maksamaan hukkareissusta.

Halpa ja hyvä ei ikinä kohtaa Saksassa(kaan). Mutta hyviksi väitettyjä ja hyviksi hinnoiteltuja romuja kyllä riittää.

Parhaiten tekee, kun otat töistä parin viikon loman ja lähdet itse kiertämään Saksaa.
__________________
C3 Coupé ´73 ZZ4
Reply With Quote
  #4  
Old 07.09.2019, 10:34
pikku-eetu's Avatar
pikku-eetu pikku-eetu is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 251
pikku-eetu tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Autojobbari Saksassa

Heips,

Mulle Saksassa auton katsoi:

wagner6@gmx.de

Kyseessä oli B2K C-4.

Asiallinen kaveri ja hoiti homman hyvin.

T. Pikku-eetu
Reply With Quote
  #5  
Old 07.09.2019, 16:24
Maggo's Avatar
Maggo Maggo is offline
Pyrkyri
 
Join Date: Aug 2019
Location: Espoo
Posts: 68
Maggo on oikealla tiellä
Oliko tämä jonkun firman kaveri vai tuttu ? Kun googlella ei löydä kaverista jälkeäkään .

Quote:
Originally Posted by pikku-eetu
Heips,

Mulle Saksassa auton katsoi:

wagner6@gmx.de

Kyseessä oli B2K C-4.

Asiallinen kaveri ja hoiti homman hyvin.

T. Pikku-eetu
__________________
C3 Coupé ´73 ZZ4
Reply With Quote
  #6  
Old 07.09.2019, 18:18
pikku-eetu's Avatar
pikku-eetu pikku-eetu is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 251
pikku-eetu tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Autojobbari Saksassa

Heips,

Ammatti autojobbari oli aikoinaan. Asui muistaakseni Frankfurtissa mutta elämä jatkuu ja ihmisiä kuolee vuosien aikana.

Laita viesti, vastaa jos vastaa.

Pikku-eetu
Reply With Quote
  #7  
Old 08.09.2019, 11:24
Puman's Avatar
Puman Puman is offline
Konkari
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,221
Puman on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Maggo
Jep, asiaa kirjoitat. Olen luovuttanut jo hyvän ja halvan etsimisen, hyvän ja kalliinkin löytäminen on vaikeaa ja jos sellainen on löytyy, ei siitä haluata luopua

Tsekkaan tuon mainitsemasi firman, ei ole tullut aikaisemmin hauissa vastaan.

Syy, miksi hyväkuntoisista ja entisöidyistä C3:sta on ilman pakkotilannetta omistajan vaikea luopua on monesti se, että markkinahinta ei vastaa lähellekään sitä, minkä verran omistaja on itse entisöintiin upottanut rahaa. C3:n, tai ylipäätään minkään Corvetten entisöinti sijoitusmielessä ei kannata. Entisöidyn ja entisöimättömän peruskuntoisen hintaero ei ole kovin suuri.

Triangle Motors on keskittynyt erikoisautojen entisöintiin ja myyntiin. Ulkomaat taitaa olla pääkohde. Myös autonhaku heidän kautta onnistuu.

Jos saa kysyä, paljonko olet valmis maksamaan C3:sta?
Reply With Quote
  #8  
Old 08.09.2019, 15:23
Maggo's Avatar
Maggo Maggo is offline
Pyrkyri
 
Join Date: Aug 2019
Location: Espoo
Posts: 68
Maggo on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Puman
Syy, miksi hyväkuntoisista ja entisöidyistä C3:sta on ilman pakkotilannetta omistajan vaikea luopua on monesti se, että markkinahinta ei vastaa lähellekään sitä, minkä verran omistaja on itse entisöintiin upottanut rahaa. C3:n, tai ylipäätään minkään Corvetten entisöinti sijoitusmielessä ei kannata. Entisöidyn ja entisöimättömän peruskuntoisen hintaero ei ole kovin suuri.

Triangle Motors on keskittynyt erikoisautojen entisöintiin ja myyntiin. Ulkomaat taitaa olla pääkohde. Myös autonhaku heidän kautta onnistuu.

Jos saa kysyä, paljonko olet valmis maksamaan C3:sta?

Nyt olen katsellut autoja 15-25k¤ hintaluokassa, ja yrittänyt löytää sopivaa jossa perusasiat kunnossa. Realiteetit on jo hyvin tiedossa, ei sillä mitään näyttelykappaletta saa lähellekkään, mutta jos perusasiat olisivat kunnossa.
__________________
C3 Coupé ´73 ZZ4
Reply With Quote
  #9  
Old 08.09.2019, 17:01
Puman's Avatar
Puman Puman is offline
Konkari
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,221
Puman on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Maggo

Nyt olen katsellut autoja 15-25k¤ hintaluokassa, ja yrittänyt löytää sopivaa jossa perusasiat kunnossa. Realiteetit on jo hyvin tiedossa, ei sillä mitään näyttelykappaletta saa lähellekkään, mutta jos perusasiat olisivat kunnossa.

Jos ei tarvi olla 68-72 krominaama, 25K:lla saa jo oikeasti hyviä.
Reply With Quote
  #10  
Old 08.09.2019, 17:06
Puman's Avatar
Puman Puman is offline
Konkari
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,221
Puman on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Maggo

Nyt olen katsellut autoja 15-25k¤ hintaluokassa, ja yrittänyt löytää sopivaa jossa perusasiat kunnossa. Realiteetit on jo hyvin tiedossa, ei sillä mitään näyttelykappaletta saa lähellekkään, mutta jos perusasiat olisivat kunnossa.

Täällä salossa olisi tummansininen 76. Uusi maalipinta, frame off ja sivupurket. Menee heittämällä museoon. Voisin kysyä omistajalta olisiko myynnissä. käteisellä voisi lähteä.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:41.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.