FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C3 (vuosimallit 1968-1982)
User Name
Password

C3 (vuosimallit 1968-1982) Corvette C3 - "Shark Body"

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 20.02.2004, 11:40
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina
 
Join Date: Feb 2004
Location: Mikkelissä taas
Posts: 2,305
Harri -76 on oikealla tiellä
Lisää tilaa!

Onko kellään kokemusta ilmastoinnin poistosta ja sen avulla lämppärin siirrosta kokonaan konehuoneen puolellle! Siinähän vois käyttää apuna vaik jotain subarun lämppäriä kun niis on alipainetekniikkaa! En mä muuten mut sais aika pirun muhkeen kokoisen hanskalokeron autoon Lisätila ei ole haitaksi!
Reply With Quote
  #2  
Old 20.02.2004, 12:04
Anonymous's Avatar
Anonymous
 
Posts: n/a
"Lisätila ei ole haitaksi!"

ei kuullosta kovin viisaalta idealta????

mentiin muijan kanssa yks kesä Ahvenanmaalle Corvettella ja kun pakatessa alkoi tulla ahdasta niin keksin laittaa osan kamoista varapyöräkoteloon.

kun ei mulla ole varapyörääkään


Tomppa
Reply With Quote
  #3  
Old 20.02.2004, 15:58
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Re: Lisää tilaa!

Quote:
Originally Posted by Harri -76
Onko kellään kokemusta ilmastoinnin poistosta ja sen avulla lämppärin siirrosta kokonaan konehuoneen puolellle! Siinähän vois käyttää apuna vaik jotain subarun lämppäriä kun niis on alipainetekniikkaa! En mä muuten mut sais aika pirun muhkeen kokoisen hanskalokeron autoon Lisätila ei ole haitaksi!

Itse heitin 79:sta alkuperaisen lampparin ja ilmastoinnin huitsin nevadaan. Korvasin systeemin Vintage Airin Compac Gen2 paketilla. Nyt koko paketti sijaitsee kojelaudan takana ja konehuoneessa ei ole enaa sita hirveeta ilmastointi/lamppari koteloa! Mulla ei muutenkaan oo mitaan alipaineella toimivaa autossa, hydraboost jaru tehostin ja sahkoiset lampun nostimet. Toisaalta mun hanska lokero tila pieneni nyt, mutta ei siella ikina mitaan tullut pidettyakaan... Mutta jos tuntuu, etta tarviit lisaa tilaa niin anna palaa vaan!
Reply With Quote
  #4  
Old 20.02.2004, 15:59
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Anonymous
"Lisätila ei ole haitaksi!"

ei kuullosta kovin viisaalta idealta????

mentiin muijan kanssa yks kesä Ahvenanmaalle Corvettella ja kun pakatessa alkoi tulla ahdasta niin keksin laittaa osan kamoista varapyöräkoteloon.

kun ei mulla ole varapyörääkään


Tomppa

Olen myos kuullut, etta moni pitaa tyokaluja tossa varapyora kotelossa, esim tunkkia ja tarkeimpia tuumaisia yms. Mulla ei oo kummassakaan autossa enaa edes koteloa!
Reply With Quote
  #5  
Old 02.03.2004, 11:54
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina
 
Join Date: Feb 2004
Location: Mikkelissä taas
Posts: 2,305
Harri -76 on oikealla tiellä
Quote:
Olen myos kuullut, etta moni pitaa tyokaluja tossa varapyora kotelossa, esim tunkkia ja tarkeimpia tuumaisia yms. Mulla ei oo kummassakaan autossa enaa edes koteloa!

Mitäs sä olet sit laittanut sinne siistiäksesi ulkokuoren vai eiks se näy sielt kunnolla Ku ei kykene nyt muistamaan.... Meininki oli vain itsellääni tiivistää toi varapyöräkotelo pölyltä ja näin saada hieman tavaratilaa juuri harvemmin tarvittaville asioille!
Reply With Quote
  #6  
Old 02.03.2004, 16:15
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Harri -76
Quote:
Olen myos kuullut, etta moni pitaa tyokaluja tossa varapyora kotelossa, esim tunkkia ja tarkeimpia tuumaisia yms. Mulla ei oo kummassakaan autossa enaa edes koteloa!

Mitäs sä olet sit laittanut sinne siistiäksesi ulkokuoren vai eiks se näy sielt kunnolla Ku ei kykene nyt muistamaan.... Meininki oli vain itsellääni tiivistää toi varapyöräkotelo pölyltä ja näin saada hieman tavaratilaa juuri harvemmin tarvittaville asioille!

Kylla puhdasta alustaa kehtaa nayttaa!
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 02:01.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.