FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #61  
Old 26.04.2009, 23:30
klovnikala's Avatar
klovnikala klovnikala is offline
113dB @Ahvenisto
 
Join Date: Apr 2008
Location: CFC
Posts: 1,383
klovnikala on oikealla tiellä
Vielä Suomesta liikaa löytyy japseilla (Ave) ajajia, eikä valitettavasti ihan heti ees lopu, lisääntyvät ******* liikaa...Kun isikin ajo toi(otalla)...
Reply With Quote
  #62  
Old 27.04.2009, 07:58
Roogeri's Avatar
Roogeri Roogeri is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 379
Roogeri voi vain toivoa parantuvansa pahoista tavoistaan
Olin noin vuosi sitten ilta-ajelulla Helsingissä, ja eräs vähä-älyinen bemarikuski päätti sitten seurata mua. Se raukka kääntyi aina samoista valoista minne minäkin, vaikka ajoin korttelia ympäri. Tätä jatkui noin 30 minuutin verran. Ajelin rauhassa, kunnes olin Pohjoisrannalla. Pohjoisranta on kaksikaistainen katu, jolloin bemarikuski uskalsi vihdoin ajaa valoihin viereen. Vihreän vaihtuessa tämä vähä-älyinen simpanssi sitten ampaisi alitehoisella 316 bemarilla liikkeelle. Itse käännyin liikennevaloista oikealle. Myöhemmin kun ajoin Pohjoisrantaa takas, niin tää sama bemarikuski oli jäänyt liikkuvan poliisin ratsiassa kiinni, koska oli ilmeisesti yrittänyt kisailla jotakin toista vastaan. Että ei paljon aivosolut liikahda bemarikuskeilla. Pisteet Hell-sinkin liikkuvalle poliisille.
Reply With Quote
  #63  
Old 27.04.2009, 08:19
Tapio.L.'s Avatar
Tapio.L. Tapio.L. is offline
Got boost?
 
Join Date: May 2007
Location: FTT Racing garage
Posts: 1,462
Tapio.L. on oikealla tiellä
Send a message via MSN to Tapio.L.
Quote:
Originally Posted by Roogeri
Olin noin vuosi sitten ilta-ajelulla Helsingissä, ja eräs vähä-älyinen bemarikuski päätti sitten seurata mua. Se raukka kääntyi aina samoista valoista minne minäkin, vaikka ajoin korttelia ympäri. Tätä jatkui noin 30 minuutin verran. Ajelin rauhassa, kunnes olin Pohjoisrannalla. Pohjoisranta on kaksikaistainen katu, jolloin bemarikuski uskalsi vihdoin ajaa valoihin viereen. Vihreän vaihtuessa tämä vähä-älyinen simpanssi sitten ampaisi alitehoisella 316 bemarilla liikkeelle. Itse käännyin liikennevaloista oikealle. Myöhemmin kun ajoin Pohjoisrantaa takas, niin tää sama bemarikuski oli jäänyt liikkuvan poliisin ratsiassa kiinni, koska oli ilmeisesti yrittänyt kisailla jotakin toista vastaan. Että ei paljon aivosolut liikahda bemarikuskeilla. Pisteet Hell-sinkin liikkuvalle poliisille.

Täähän on sama kuin yleistäisi että kaikki Corvette-kuskit on niin itserakkaita kun eivät moikkaa takaisin. Se yks ei kerran moikannut
__________________
http://tabio.1g.fi/kuvat/
77 L48 + TH350
96 LT4 + 6speed
Reply With Quote
  #64  
Old 27.04.2009, 09:37
Jorma Halonen's Avatar
Jorma Halonen Jorma Halonen is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 445
Jorma Halonen on oikealla tiellä
On ihme touhua.Mitähän se Anjoviksen kuskin päässä lirisi,kusi vai alkomahooli?Onneksi Vette-kuskin refleksit olivat kondiksessa,eikä osumia tullut!
Reply With Quote
  #65  
Old 27.04.2009, 10:07
Wormie's Avatar
Wormie Wormie is offline
Römpötipötipötipöts
 
Join Date: Jul 2008
Location: tSadissa taas
Posts: 1,599
Wormie on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Roogeri
Olin noin vuosi sitten ilta-ajelulla Helsingissä, ja eräs vähä-älyinen bemarikuski päätti sitten seurata mua. Se raukka kääntyi aina samoista valoista minne minäkin, vaikka ajoin korttelia ympäri. Tätä jatkui noin 30 minuutin verran. Ajelin rauhassa, kunnes olin Pohjoisrannalla. Pohjoisranta on kaksikaistainen katu, jolloin bemarikuski uskalsi vihdoin ajaa valoihin viereen. Vihreän vaihtuessa tämä vähä-älyinen simpanssi sitten ampaisi alitehoisella 316 bemarilla liikkeelle. Itse käännyin liikennevaloista oikealle. Myöhemmin kun ajoin Pohjoisrantaa takas, niin tää sama bemarikuski oli jäänyt liikkuvan poliisin ratsiassa kiinni, koska oli ilmeisesti yrittänyt kisailla jotakin toista vastaan. Että ei paljon aivosolut liikahda bemarikuskeilla. Pisteet Hell-sinkin liikkuvalle poliisille.
Oon ajanu (omalla) bemarilla vuodesta 82 lähtien, eli aloitin vähän ennen kuin E30-malli esiteltiin. E30 on se malli minkä silloiset jupit ottivat omakseen ja alamäki alkoi. Viimiset 15 vuotta bemarilla ajaessa on tota road-ragea tullu joka reissulla. Ei ihme kun muut autoilijat suhtautuu tolla tavalla. Et niin rauhallisesti pysty ajamaan etteikö joku ole kiilamassa, työntämässä tai sormittamassa. Parhaat on kun tuuppaavat kolmion takaa eteen ja kun en jarruta kuin ihan viime tipassa, niin siinä viuhtovat somillaan tai jopa alkavat aukomaan päätään. Foordin (focus) eteen ei juurikaan kolmion takaa tuupita, eikä tule muutakaan road-ragea, muutamia kaistanvaihtokiilareita vuodessa. Biimerillä vähintään yks törkeä per viikko, pienempiä häiriköitä ei jaksa edes laskea..... Se siitä ja taas takasin Vetteen
__________________
Corvette Coupe -69, 383 + 700R4 (TCI Streetfighter), ent. Wounded Warrior
Ex-Tipi the Banana Cruizer -73 conv., 350 Fuel Injection, TH-400, Coil-overs front+rear
Reply With Quote
  #66  
Old 27.04.2009, 10:36
Harha's Avatar
Harha Harha is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Oct 2007
Location: Ezbåå
Posts: 484
Harha on oikealla tiellä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007...82289_uu.shtml
__________________
No vette at the moment
Reply With Quote
  #67  
Old 27.04.2009, 10:39
heimo huima's Avatar
heimo huima heimo huima is offline
Konkari
 
Join Date: Jun 2004
Location: Lahti
Posts: 2,672
heimo huima on oikealla tiellä
"Poliisin seurantaherkkyyteen vaikuttaa myös musta väri, alumiinivanteet ja ylileveät renkaat".
Reply With Quote
  #68  
Old 27.04.2009, 10:58
Macho's Avatar
Macho Macho is offline
Dr. Crossfire
 
Join Date: Apr 2004
Location: insideDeepSouth
Posts: 8,009
Macho tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Että oikeinko alumiinivanteet?! Ei onneks varaa näillä palkoilla! Ja mitä ne ylileveät renkaat on, mitä ne on?!? Tarviiko tälläisen auton kulkemaan siihen eteen??


AAAARRGHHHH!!!
Reply With Quote
  #69  
Old 27.04.2009, 11:25
Nipa's Avatar
Nipa Nipa is offline
Konkari
 
Join Date: Apr 2004
Location: Tyrvää
Posts: 2,822
Nipa on oikealla tiellä
Send a message via MSN to Nipa
Quote:
Originally Posted by heimo huima
"Poliisin seurantaherkkyyteen vaikuttaa myös musta väri, alumiinivanteet ja ylileveät renkaat".
Hyvä, hienoa.. Kaikki mustat autot liikenteestä pois tai ainakin renkaat max. 155/14 kokoa
__________________
- 69 Corvette Coupe 427, ?/? 4 spd.
- 71 Corvette Coupe, white/black 4 spd.
- 95 Corvette Convertible, yellow/beige



EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
Reply With Quote
  #70  
Old 27.04.2009, 14:13
Roogeri's Avatar
Roogeri Roogeri is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 379
Roogeri voi vain toivoa parantuvansa pahoista tavoistaan
Quote:
Originally Posted by Tapio.L.
Täähän on sama kuin yleistäisi että kaikki Corvette-kuskit on niin itserakkaita kun eivät moikkaa takaisin. Se yks ei kerran moikannut

Yleistystä tai ei, mutta niin mulle tapahtui ja minkäs minä sille mahdan että kaikki bemarikuskit on mulkkuja.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 16:51.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.