FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C6 (vuosimallit 2005-2013)
User Name
Password

C6 (vuosimallit 2005-2013) Corvette C6 & Z06 & ZR1 tarinat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #421  
Old 15.01.2020, 20:18
JaPu's Avatar
JaPu JaPu is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Feb 2012
Location: Vantaa
Posts: 256
JaPu on oikealla tiellä
Moro.
Mä käytin yhdessä projetissa Paxton sn93:n öljynä ihan atf öljyä ja hyvin puhalsi.

Edit: olikin sn93 ei sn92 toisin ihan fyysisesti samanlaisia.
Reply With Quote
  #422  
Old 18.01.2020, 18:47
Skorppi's Avatar
Skorppi Skorppi is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Mar 2005
Location: Turku
Posts: 294
Skorppi on oikealla tiellä
Mitäs luovia ratkaisuja jengi on kehitellyt seosmittarin paikaksi C6? A-pilarissa mulla on nyt edellisen toimesta kolmen mittarin kotelo, mutta se lähtee kuikkaan koska ruma.
__________________
2006 C6 Coupe Supercharged
Reply With Quote
  #423  
Old 20.01.2020, 09:02
JaPu's Avatar
JaPu JaPu is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Feb 2012
Location: Vantaa
Posts: 256
JaPu on oikealla tiellä
Säädä auto kohdilleen ja heitä sillä mittarilla kanssa sitä vesilintua. Itse en ainakaan ole kaivannut joulukadun valoja autooni.
Reply With Quote
  #424  
Old 20.01.2020, 10:11
barum's Avatar
barum barum is offline
Konkari
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 3,979
barum on oikealla tiellä
Samaa mieltä. Mittarista voi korkeintaan katsoa kuinka seos toimii kylmästarteissa tai kruisaillessa, muissa tilanteissa ei ole aikaa katsella ko. mittaria. Säätöjen tekeminen vaatii lokien ottamista, mittarilukemat ovat siihen liian epämääräisiä.
__________________
"The world has gotten it into its head that wind power is the solution to everything, and I just don't think it is. Wind is just annoying, internal combustion is good."
Reply With Quote
  #425  
Old 22.01.2020, 11:19
Skorppi's Avatar
Skorppi Skorppi is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Mar 2005
Location: Turku
Posts: 294
Skorppi on oikealla tiellä
Joo ei mittareita vedossa katsota. Autossa on liian vähän voimaa jos uskaltaa WOT tilanteessa mittareita tuijottaa. Säätäminen on osa harrastusta ja mittari pitää siksi olla autossa kiinni 24/7 että on helppo logata sitä aina kun haluaa jotain testailla / hifistellä säätöjen osalta. C5 mulla oli mittari tuhkakupissa kannen alla piilossa. C6 tuhkakuppi on paljon matalampi, mutta ehkä sitä koitan sinne kuitenkin jotenki sovittaa.

On niitä tietysti pelkkiä lambdaohjaimia, ettei tarvitse mittarin sijaintia miettiä, mutta silti ehkä haluaisin että se mittarikin on jossain sopivasti saatavilla jos sitä haluaa silmäillä.
__________________
2006 C6 Coupe Supercharged
Reply With Quote
  #426  
Old 22.01.2020, 13:59
J.J's Avatar
J.J J.J is offline
Aktivisti
 
Join Date: Jun 2006
Location: Tampere
Posts: 520
J.J on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Skorppi
Joo ei mittareita vedossa katsota. Autossa on liian vähän voimaa jos uskaltaa WOT tilanteessa mittareita tuijottaa. Säätäminen on osa harrastusta ja mittari pitää siksi olla autossa kiinni 24/7 että on helppo logata sitä aina kun haluaa jotain testailla / hifistellä säätöjen osalta. C5 mulla oli mittari tuhkakupissa kannen alla piilossa. C6 tuhkakuppi on paljon matalampi, mutta ehkä sitä koitan sinne kuitenkin jotenki sovittaa.

On niitä tietysti pelkkiä lambdaohjaimia, ettei tarvitse mittarin sijaintia miettiä, mutta silti ehkä haluaisin että se mittarikin on jossain sopivasti saatavilla jos sitä haluaa silmäillä.

Hommaa tuo niin saat sen lambdaohjaimen tiedon ajotietokoneen näytölle.

https://www.palmerperformance.com/st...products_id=76
Reply With Quote
  #427  
Old 22.01.2020, 21:21
LT-1's Avatar
LT-1 LT-1 is offline
Konkari
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,782
LT-1 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Skorppi
Joo ei mittareita vedossa katsota. Autossa on liian vähän voimaa jos uskaltaa WOT tilanteessa mittareita tuijottaa. Säätäminen on osa harrastusta ja mittari pitää siksi olla autossa kiinni 24/7 että on helppo logata sitä aina kun haluaa jotain testailla / hifistellä säätöjen osalta. C5 mulla oli mittari tuhkakupissa kannen alla piilossa. C6 tuhkakuppi on paljon matalampi, mutta ehkä sitä koitan sinne kuitenkin jotenki sovittaa.

On niitä tietysti pelkkiä lambdaohjaimia, ettei tarvitse mittarin sijaintia miettiä, mutta silti ehkä haluaisin että se mittarikin on jossain sopivasti saatavilla jos sitä haluaa silmäillä.

Kyllä minä ainakin olen mittareita aina katellut Wot tilanteessa. Muutama kesä sitten olin yöllä säätämässä Wot bensan seoksia. Oli heinäkuun loppu ja yöt jo aika pimeitä. Tein noin parikymmentä kiihdytystä 2000 rpm -> punaviiva. Ilmeisesti mulla on liian vähän voimaa kun ei se jaksanut ainakaan sutia 5- vaihteella. Mutta ei se helppoa ole ajaa viitosella 6000 rpm taulussa pimeässä poronhoitoalueella silmät sojottaen A- pilariin koska vauhtia on himpun verran, ehjänä hengissä kuitenkin ollaan vielä.
__________________
Camaro Z28 IROC-Z 1986, 350 TPI+TH700 ex
Corvette 1995, 350 LT4 supercharged+ZF S6-40 ex
Camaro Z28 1998, 346 LS1+Tremec T-56 ex
Camaro SS 2010, 376 LS3+Tremec TR-6060
Pontiac Trans Am 1973, 440 BBC+Tremec TKO-600
Kawasaki Ninja 2000, ZX12R
Reply With Quote
  #428  
Old 23.01.2020, 08:49
CC-5's Avatar
CC-5 CC-5 is offline
Konkari
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 2,525
CC-5 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Skorppi
Löytyykö C6 kunnollista sähköistä service manuaalia jostain järkevään hintaan? Kirjaversiot näyttävät olevan hilpeän hintaisia.

Myykö joku suomessa Paxton / Vortech ahtimen öljyjä?
Nimimerkki stingray 427 olis varmaan ylimääräistä vortech öljyä.Eilen sattumalta juteltiin . puh numeron saat yv.nä jos tarviit, kun hän ei enään täällä palstoilla pyöri..
Reply With Quote
  #429  
Old 29.02.2020, 13:22
Antt1N's Avatar
Antt1N Antt1N is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Nov 2008
Location: Porvoo
Posts: 339
Antt1N on oikealla tiellä
Pitävä kaksipuolinen teippi

takaroiskeläppien yläosat on teipillä kiinni lokasuojassa eikä tunnu pysyvän kiinni. Useampaa teippiä kokeillu mut aina vaan irtoaa
__________________
Corvette -14
Corvette -06 (myytävänä)
Ex Corvette -69
Ex Corvette -79
Reply With Quote
  #430  
Old 07.03.2020, 08:47
Maxbrotha's Avatar
Maxbrotha Maxbrotha is offline
Aktivisti
 
Join Date: Dec 2011
Location: Vantaa
Posts: 661
Maxbrotha on oikealla tiellä
Mitäs akkuja porukoilla on?

Optiman redline kesti just sen kolme kesää, että näköjään ihan sama mitä sinne työntää kahden kesän välein.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 14:01.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.