FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C3 (vuosimallit 1968-1982)
User Name
Password

C3 (vuosimallit 1968-1982) Corvette C3 - "Shark Body"

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 27.08.2017, 18:17
JIITEE's Avatar
JIITEE JIITEE is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 129
JIITEE on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Rimfire
Se mielenkiintoista ja koukuttavaa hommaa toi vartti. Sulla kun on potentiaalia niin ei muuta kun kymmenyksiä viilaamaan - tosin sulla taitaa lähteä tosta pari sekuntia kunhan saat paranneltua setup:a ja ajon onnistumaan. Omaa suhraamista tulee esiintymään joka tapauksessa, eihän niitä harjoittelumahdollisuuksia juuri ole.

Mulla on käsijarruvaijerin korvakkeet on siirretty tukivarsien päälle ja M/T ET STREET P295/55R15 -nakit ja ulkolaita on aika lailla pyöränkaarien tasolla. Vanne 8" 4,5" BS:llä. Hommaan vielä vähän pitävämmät renkaat ja leveämmät vanteet ensi kaudelle mut sain mä noillakin 1,601s 60 jalkaisen.

Voimansiirto on kokonaan uusittu: 6-link tyyppinen ripustus, vahvempi kardaani, vetoakselit ja perä. Aika rahaa vievää setup itseasiassa. Toi perä on ehkä se kallein juttu mutta mulla on vähän overkill. Palstalta taitaa löytyä keskustelua perän valinnasta ja onhan täällä ihan tekijämiehiäkin jotka voisi tossa talven aikana sulle sellaisen tarvittaessa laittaa tai antaa ainakin neuvot omatuotantoa varten.

No, tämä topic on kylkiputkista joten ehkä jatkat omana topic:na näitä asioita.
Mulla on käsijarruvaijerin korvakkeet on siirretty tukivarsien päälle ja M/T ET STREET P295/55R15 -nakit ja ulkolaita on aika lailla pyöränkaarien tasolla. Vanne 8" 4,5" BS:llä. Hommaan vielä vähän pitävämmät renkaat ja leveämmät vanteet ensi kaudelle mut sain mä noillakin 1,601s 60 jalkaisen.
Paatko mulle kuvaa miten noi istuu sun kärryyn kun toi 295 on jo aika hyvä leveys kun ite meinasin jos 275 ees mahtuis...
Reply With Quote
  #22  
Old 27.08.2017, 22:14
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is offline
Kelloseppä
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 1,804
Rimfire on oikealla tiellä
Mulla on koko takapää aika modattu mutta ei vissiin vaikuta rengaiden sopimiseen. Missä päin vaikutat, noin jos haluat koesovittaa. Toi BS:n ja muiden miettiminen kun on aika shaissea verratuna siihen, että pääsisi ihan vain sovittamaan.

En tähän hätään löytänyt kun tämän kuvan:


Kokeilin joskus vatupassilla ja rengas oli ylhäältä muutaman millin pyöränkaaren sisäpuolella. Voin näpsäistä paremman kuvan huomenna jos vain suinkin muistan.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Rengas takaa.JPG
Views:	634
Size:	63.2 KB
ID:	12459  
__________________
'Let's get ready to rumble'
https://www.facebook.com/TimeMachineCorvette
Reply With Quote
  #23  
Old 28.08.2017, 17:05
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is offline
Kelloseppä
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 1,804
Rimfire on oikealla tiellä
Tossa paremmin asiaan liittyvät kuvat:

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Corvette vas takarengas.JPG
Views:	569
Size:	67.9 KB
ID:	12460  Click image for larger version

Name:	Corvette oik takarengas.JPG
Views:	524
Size:	50.5 KB
ID:	12461  
__________________
'Let's get ready to rumble'
https://www.facebook.com/TimeMachineCorvette
Reply With Quote
  #24  
Old 30.08.2017, 20:48
JIITEE's Avatar
JIITEE JIITEE is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 129
JIITEE on oikealla tiellä
Kiitti kuvista.Meitin kimppatallilta löytyykin letukan jaolla 275 estreet katusliksit ja tossa meitin kimppa impalassa on mickey thompsonit 295 leveydellä...mutta mitenköhän hoosierit noilla leveyksillä...aattelin mickeyt tai hoosierit hommata mitä käytän sitten lähettelyissä.Hommaan kyllä niihin american racing viispuolaset mitkä mul on tossa pikkukuvassakin ...koska tyyli ennenkaikkea...
Reply With Quote
  #25  
Old 21.10.2017, 23:30
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is offline
Kelloseppä
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 1,804
Rimfire on oikealla tiellä
Onkos sulla JIITEE tallikauden suunnitelmat valmiina? Pitävällä radalla taitaa voimansiirto olla kestokyvyn rajoilla mutta esim. Malmilla saattaa vielä pärjätä kutakuinkin vakiolla.
__________________
'Let's get ready to rumble'
https://www.facebook.com/TimeMachineCorvette
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 20:37.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.