FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 30.11.2009, 05:41
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä
 
Join Date: Jan 2004
Location: Madrid
Posts: 4,906
Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Voihan V näitä Kanadalaisia autoilijoita, femma kolarissa

Nonniin, uskomattomia ovat nämä kanukit ajotavoissaan. Tänään olin Montreal Alouettesin (Kanadalaisten amerikkalaista futista) finaalipeliä katsomassa lähikuppilassa. Montreal voittikin sitten viimeisellä sekunnilla, tai oikeastaan sen jälkeen kun virheen takia viimeiset sekunnit uusittiin. Huonompi tiimi voitti, mutta voitto mikä voitto. Kotimatkalla sitten mun ceefemma koki tappion Toyotaa vastaan. Neljän suunnan stopille tulin ja näin että oikealta tulee auto. Pysäytin auton täysin ja olin pysähtynyt ennen toista, joten lähdin eteenpäin. Noin puoli metriä ehdin liruttaa kun huomasin että toinen veti suoraan risteyksen läpi, pysähtymättä. Jalka jarrulle ja auto stoppiin. Noin puoli metriä olin viivan yli tullut. Siinä sitten silmät suurina katsoin kun valkoisen toyotan keula lähestyy ja lähestyy ja sitten rysähtää. Voihan V...., P...., S.... ja muut sanatkin vielä perään. En vieläkään usko että muija ei mua huomannut. Oikaisi sen verran että olisi kolahtanut vaikka olisin ollut viivan takanakin kiltisti odottamassa. Väitti vielä mun syyksi, joten poliisia paikalle. Poliisi sitten totesi että näissä tapauksissa Kanadassa on 50/50 politiikka, eli kumpikin nuolee omat haavansa. Ei P..., minä siis syyttömänä maksan oman vakuutuksen kautta kovempia vakuutusmaksuja. Pitää vielä huomenna vakuutusyhtiöltä varmistaa kun sinne soittelen. Peräänajo on kuulemma ainut missä suoraan menee peräänajajan vakuutukseen. Tätä sitten selvitellään vakuutusyhtiön kanssa.

Onneksi vauriot ovat mitä ilmeisimmin kosmeettisia. Konemuovissa oikeassa etukulmassa valon vieressä murtumia, puskuri ja kulmavalot kurtussa ja lokasuojissa pieniä jälkiä. Vedet pysyy sisällä ja ajoin auton kolaripaikalta noin puoli kilometriä takaisin talliin ja meni suoraan, ei vedellyt, ei ravistanut, ei kolkottanut eikä tehnyt mitään muutakaan epämääräistä. Mutta kyllä ketuttaa... Ei voi uskoa todeksi, ei sitten millään. Vieläkin näen silmissäni valkoisen Tojon keulan tulossa kohti...

Kyllä nyt hatuttaa, ihan oikeasti...

Tässä kuva kun kiesi taas tallissa.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	lokari1.JPG
Views:	654
Size:	198.2 KB
ID:	10146  
__________________
1975 coupe 350cid ("L48") + 4sp
Project Blue flame / Bittersweet / Sweet and sour...

Ex 1999 FRC Z51, 6sp
Ex 2006 Coupe Z51, 6sp

Reply With Quote
  #2  
Old 30.11.2009, 05:48
TOMAS's Avatar
TOMAS TOMAS is offline
Ihmeellinen Viheltäjä
 
Join Date: Jul 2009
Location: Kouvola / Qsamo
Posts: 2,191
TOMAS on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Finnshark
Nonniin, uskomattomia ovat nämä kanukit ajotavoissaan. Tänään olin Montreal Alouettesin (Kanadalaisten amerikkalaista futista) finaalipeliä katsomassa lähikuppilassa. Montreal voittikin sitten viimeisellä sekunnilla, tai oikeastaan sen jälkeen kun virheen takia viimeiset sekunnit uusittiin. Huonopi tiimi voitti, mutta voitto mikä voitto. Kotimatkalla sitten mun ceefemma koki tappion Toyotaa vastaan. Neljän suunnan stopille tulin ja näin että oikealta tulee auto. Pysäytin auton täysin ja olin pysähtynyt ennen toista, joten lähdin eteenpäin. Noin puoli metriä ehdin liruttaa kun huomasin että toinen veti suoraan risteyksen läpi, pysähtymättä. Jalka jarrulle ja auto stoppiin. Noin puoli metriä olin viivan yli tullut. Siinä sitten silmät suurina katsoin kun valkoisen toyotan keula lähestyy ja lähestyy ja sitten rysähtää. Voihan V...., P...., S.... ja muut sanatkin vielä perään. En vieläkään usko että muija ei mua huomannut. Oikaisi sen verran että olisi kolahtanut vaikka olisin ollut viivan takanakin kiltisti odottamassa. Väitti vielä mun syyksi, joten poliisia paikalle. Poliisi sitten totesi että näissä tapauksissa Kanadassa on 50/50 politiikka, eli kumpikin nuolee omat haavansa. Ei P..., minä siis syyttömänä maksan oman vakuutuksen kautta kovempia vakuutusmaksuja. Pitää vielä huomenna vakuutusyhtiöltä varmistaa kun sinne soittelen. Peräänajo on kuulemma ainut missä suoraan menee peräänajajan vakuutukseen. Tätä sitten selvitellään vakuutusyhtiön kanssa.

Onneksi vauriot ovat mitä ilmeisimmin kosmeettisia. Konemuovissa oikeassa etukulmassa valon vieressä murtumia, puskuri ja kulmavalot kurtussa ja lokasuojissa pieniä jälkiä. Vedet pysyy sisällä ja ajoin auton kolaripaikalta noin puoli kilometriä takaisin talliin ja meni suoraan, ei vedellyt, ei ravistanut, ei kolkottanut eikä tehnyt mitään muutakaan epämääräistä. Mutta kyllä ketuttaa... Ei voi uskoa todeksi, ei sitten millään. Vieläkin näen silmissäni valkoisen Tojon keulan tulossa kohti...

Kyllä nyt hatuttaa, ihan oikeasti...

Tässä kuva kun kiesi taas tallissa.

Otan osaa.. siis femman ja sun puolesta.

Ketuttaa ja hatuttaa ?? Sano suoraan vaan että vituttaa


--
__________________
LSx
345 hp
Pappamaatti


We're Going Green
Reply With Quote
  #3  
Old 30.11.2009, 06:12
Pantse's Avatar
Pantse Pantse is offline
Amatööri
 
Join Date: Oct 2006
Location: Kotka
Posts: 1,221
Pantse on oikealla tiellä
P*ska juttu... tsemppiä, koita selvitä.
Reply With Quote
  #4  
Old 30.11.2009, 06:14
heimo huima's Avatar
heimo huima heimo huima is offline
Konkari
 
Join Date: Jun 2004
Location: Lahti
Posts: 2,672
heimo huima on oikealla tiellä
Auts!! Kyllä muakin tossa tilanteessa vituttaa..staana vielä syyttömänä joutuu
kärsimään.
Reply With Quote
  #5  
Old 30.11.2009, 06:31
Juhatee's Avatar
Juhatee Juhatee is offline
Aina joku C5 kaupan..
 
Join Date: Mar 2008
Location: Keski-Suomi
Posts: 2,795
Juhatee on oikealla tiellä
No voi p... Toimiikohan kanadassa kovempiäänisen oikeudet paremmin kuin hiljaisemman? Ei se ainakaan maksa extraa valittaa..

Olen aina ollut sitä mieltä että Toyotakuskit ovat niitä vaarallisimpia
Reply With Quote
  #6  
Old 30.11.2009, 06:33
energy's Avatar
energy energy is offline
Ploginconffaaja
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,994
energy on oikealla tiellä
******* tommosten ***** idioottien kanssa. Tunti turpaan ja asianajajat perään miljoonakorvausten kera.
__________________
C3 -76 Coupe (rojessi)
C5 Z06 -02 (rojessi)
Reply With Quote
  #7  
Old 30.11.2009, 08:11
Turismo's Avatar
Turismo Turismo is offline
Jäykkä
 
Join Date: Mar 2006
Location: Rinnetontti
Posts: 1,414
Turismo on oikealla tiellä
Peesis ja voi HjelvetinPErceleenPercele! Tsemppiä!!
__________________
Z06 / 2007
Reply With Quote
  #8  
Old 30.11.2009, 08:14
V-P's Avatar
V-P V-P is offline
Konkari
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,422
V-P on oikealla tiellä
Stop on stop Kanadassakin, paitsi naisilla, joilla se - niinkun me kaikki miehet tiedetään- voi merkitä joko: mene, ehkä saat, tai sitten seis.
Naiset on naisia kaikkialla.
On kuitenkin hyvä asia jos onnettomuudesta ( noinkin turhasta ) selviää rahalla, eikä kukaan ole loukkaantunut.
Voimia.
__________________
Nobody is perfect, except captain.
Reply With Quote
  #9  
Old 30.11.2009, 08:16
Sam's Avatar
Sam Sam is offline
Vetisti
 
Join Date: Mar 2005
Location: Dubai
Posts: 520
Sam on oikealla tiellä
Send a message via AIM to Sam
Paska juttu, mutta toi pitää vaa kääntää positiiviseksi- Onneksi ei Japanilainen panssarivaunu tullut suoraan ovesta sisään. Vakuutuksen kautta vaan keula kunntoon ja saat kivenhakkaumat ym naarmut pois.
__________________
1963 Corvette Convertible NOM 4speed
2011 Camaro SS Convertible 6.2ltr 6speed auto

ex
1974 Corvette Convertible L48 195hp 4speed
1969 Corvette coupe L36 390hp 4 speed
1978 Corvette coupe L48 180hp automatic
1970 Corvette coupe L46 350hp 4 speed
1992 Corvette coupe LT1 300hp automatic
2008 Mustang GT Convertible 4.6ltr auto
Reply With Quote
  #10  
Old 30.11.2009, 08:25
Macho's Avatar
Macho Macho is offline
Dr. Crossfire
 
Join Date: Apr 2004
Location: insideDeepSouth
Posts: 8,011
Macho tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Jos tuolla rakentaa jonkun käytännössä tuhoutumattoman auton, voiko rutata kaikki vastaantulijat ja kaikki vain huolehtii omista vahingoistaan? Ei se voi niin olla, vai oliko tuossa nyt se syy se että olit tullut viivan yli?
__________________
can you count suckas? I say the future is ours, if you.. can count

Last edited by Macho : 30.11.2009 at 08:37.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:03.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.