FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C6 (vuosimallit 2005-2013)
User Name
Password

C6 (vuosimallit 2005-2013) Corvette C6 & Z06 & ZR1 tarinat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #11  
Old 14.07.2011, 16:27
TorgueManagement's Avatar
TorgueManagement TorgueManagement is offline
Konkari
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,246
TorgueManagement on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by mylitalols7
Kysyin Metrosta ja minun autoon sanoivat katon vaihdetun jo Saksassa. Outoa vähän, jos tuossa puhutaan vuodesta 2010. Tainnut olla jo aiemmin sama recall vai pitäisikö korjata uudestaan (muistelen lukeneeni jostain, että ihan ensimmäiset korjaukset eivät pitäneetkään), mutta kyllähän Metrossa pitäisi tietää sekin.

edit. Tuossahan lukee vielä removable roof. Ei Z06:ssa ole irrotettavaa kattopalaa.

No mun autoon jolla "Tuomas" ajelee nykyään katto liimattiin jenkeissä v.2006 ja sitten kohta soittivat perään, että uudet ohjeet - vaihdetaan koko katto. Mitään ongelmia ei kyllä ehtinyt olla.
__________________
Fix Or Repair Daily
Reply With Quote
Old 14.07.2011, 20:15
Yasei
This message has been deleted by Yasei.
  #12  
Old 14.07.2011, 20:25
classix's Avatar
classix classix is offline
Aloittelija
 
Join Date: Jul 2010
Location: Tuusby
Posts: 1
classix on oikealla tiellä
Angry

Quote:
Originally Posted by mylitalols7
Kysyin Metrosta ja minun autoon sanoivat katon vaihdetun jo Saksassa. Outoa vähän, jos tuossa puhutaan vuodesta 2010. Tainnut olla jo aiemmin sama recall vai pitäisikö korjata uudestaan (muistelen lukeneeni jostain, että ihan ensimmäiset korjaukset eivät pitäneetkään), mutta kyllähän Metrossa pitäisi tietää sekin.

edit. Tuossahan lukee vielä removable roof. Ei Z06:ssa ole irrotettavaa kattopalaa.

Täytyy ekaa kertaa osallistua tähän..
Eli kokemusta katonpalan takuuvaihdosta löytyy. Kysyin siitä keväällä 2010 muun huollon yhteydessä (kun olin juuri lukenut siitä), ja silloin ilmoitettiin että oli juuri tullut tieto että vaihdetaan takuuseen (auto oli tuotu Saksasta 07). Eli aika varattiin erikseen kun pala maalataan. Väittivät että vanha liimaus oli ollut ihan hyvä (turha vaihto). Vähän harmitti että maalaus ei ihan 100 % (pieni klöntti jäi keskelle palaa).
Samaan aikaan oli ilmotus (Corvetteblogger.com) että 05 recall koskien vakausjärjestelmää myös. Sitä oli korjattu edellisenä syksynä (paha vika kun täydessä vauhdissa toinenen etufillari meni itsestään lukkoon..ihan hetkellisesti, mutta kyllä meinasi housuun tulla..) Tämän vian takuukorjaus ei kuulunut Euroopan malleihin..paskat ihan sama vika (ja maksoin siitä korjauksesta lähes tonnin)!
Reply With Quote
  #13  
Old 14.07.2011, 20:40
J.J's Avatar
J.J J.J is offline
Aktivisti
 
Join Date: Jun 2006
Location: Tampere
Posts: 520
J.J on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by classix
Täytyy ekaa kertaa osallistua tähän..
Eli kokemusta katonpalan takuuvaihdosta löytyy. Kysyin siitä keväällä 2010 muun huollon yhteydessä (kun olin juuri lukenut siitä), ja silloin ilmoitettiin että oli juuri tullut tieto että vaihdetaan takuuseen (auto oli tuotu Saksasta 07). Eli aika varattiin erikseen kun pala maalataan. Väittivät että vanha liimaus oli ollut ihan hyvä (turha vaihto). Vähän harmitti että maalaus ei ihan 100 % (pieni klöntti jäi keskelle palaa).
Samaan aikaan oli ilmotus (Corvetteblogger.com) että 05 recall koskien vakausjärjestelmää myös. Sitä oli korjattu edellisenä syksynä (paha vika kun täydessä vauhdissa toinenen etufillari meni itsestään lukkoon..ihan hetkellisesti, mutta kyllä meinasi housuun tulla..) Tämän vian takuukorjaus ei kuulunut Euroopan malleihin..paskat ihan sama vika (ja maksoin siitä korjauksesta lähes tonnin)!

Laita autosi valmistenumero mulle vaikka yv:nä, niin katsotaan kuuluuko siihen tuo vakausjärjestelmän kampanja tehdä..
Reply With Quote
Old 15.07.2011, 00:11
Yasei
This message has been deleted by Yasei.
  #14  
Old 15.07.2011, 16:59
mylitalols7's Avatar
mylitalols7 mylitalols7 is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 181
mylitalols7 on oikealla tiellä
Joo ja mulle myös se tehdään takuuseen, jos vain tulisi käyntiä Tampereelle tai Viikkiin. Saattaa kestää ennen kuin lähden sinne ajeleen vai onko niin vakava asia, että pitäisi korjata itse ja pyytää lähettämään osan? Oletko Yasei korjauttanut omasi?
__________________
C6 Z06 supercharged, H-D CVO Street Glide 2018, Ducati Desmosedici and 1098R, Kawasaki H2
Reply With Quote
Old 15.07.2011, 20:27
Yasei
This message has been deleted by Yasei.
  #15  
Old 16.07.2011, 22:15
YellowRiver's Avatar
YellowRiver YellowRiver is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 468
YellowRiver on oikealla tiellä
http://www.youtube.com/watch?v=9Sv5L...eature=related
__________________
"A Corvette is a small, maneuverable, lightly armed warship"

- Corvette C5 2002 Convertible
- Corvette Stingray 1972
- Dodge Lil Red Truck 1979
- Plymouth Satellite 1967 2D HT
- Ford Mercury Cougar 1973 XR7 Convertible
- Honda Civic 1977
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 12:36.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.