FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C2 (vuosimallit 1963-1967)
User Name
Password

C2 (vuosimallit 1963-1967) Corvette C2 - Sting Ray

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 13.02.2004, 16:13
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Avo C2 rattikaton varit?

I have a vision, television! Eli koitan hahmotella paassani milta erivari yhdistelmat nayttais, esim punainen avo - valkoinen katto. Olen nahnyt ainakin valkoisia, mustia ja vaalean (tan) ruskeita kattoja, oliko muita vareja tarjolla?
Reply With Quote
  #2  
Old 13.02.2004, 16:29
KTM's Avatar
KTM KTM is offline
Jo vain vihertää!
 
Join Date: Jan 2004
Location: Pohjois-Pohjanmaa
Posts: 2,277
KTM on oikealla tiellä
Jaha ja taas päästiin mieliaiheeseen, eli pilkuviilaukseen ja nippelitietoon

Yksi ´67 avo on tehty COPO:na seuraavalla yhdistelmällä:

Goodwood green kori vihreä sisuta ja vihreä rätti. Tämä ainutlaatuinen auto tehtiin jollekkin soltulle Vietnamiin ja kaveri oli vihreäbaretti. Auto on ihan base kampe muilta osin 300hp 327cid ja 3-speed manual. Kyseinen yksilö on yhä olemassa ja oli myynnissä pari vuotta sitten Pro Teamissa. Huisa historia USA-Vietnam-USA.

Itse varmaan laittaisin esimerkiksi Silver Blue avoon tummansinisen canvas-katon. Olisi aika tyylikäs ja ei kuitenkaan pilaisi autoa.
Reply With Quote
  #3  
Old 13.02.2004, 16:35
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by KTM
Jaha ja taas päästiin mieliaiheeseen, eli pilkuviilaukseen ja nippelitietoon

Yksi ´67 avo on tehty COPO:na seuraavalla yhdistelmällä:

Goodwood green kori vihreä sisuta ja vihreä rätti. Tämä ainutlaatuinen auto tehtiin jollekkin soltulle Vietnamiin ja kaveri oli vihreäbaretti. Auto on ihan base kampe muilta osin 300hp 327cid ja 3-speed manual. Kyseinen yksilö on yhä olemassa ja oli myynnissä pari vuotta sitten Pro Teamissa. Huisa historia USA-Vietnam-USA.

Itse varmaan laittaisin esimerkiksi Silver Blue avoon tummansinisen canvas-katon. Olisi aika tyylikäs ja ei kuitenkaan pilaisi autoa.

Ahaaa, nyt muuten muistan, mulla oon Bloomingtonista videota parin vuoden takaa ja ihan ois ollu vaalean vihrea (ei goodwood) C2, sman varisella sisustalla ja ratilla... Pitaa katsoa tota video tarkemmin kunhan kotiin joutaa. Mutta muuten varit oli musta, valkoinen, ja vaalean ruskea?
Reply With Quote
  #4  
Old 13.02.2004, 16:35
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Quote:
Originally Posted by KTM
Jaha ja taas päästiin mieliaiheeseen, eli pilkuviilaukseen ja nippelitietoon

Yksi ´67 avo on tehty COPO:na seuraavalla yhdistelmällä:

Goodwood green kori vihreä sisuta ja vihreä rätti. Tämä ainutlaatuinen auto tehtiin jollekkin soltulle Vietnamiin ja kaveri oli vihreäbaretti. Auto on ihan base kampe muilta osin 300hp 327cid ja 3-speed manual. Kyseinen yksilö on yhä olemassa ja oli myynnissä pari vuotta sitten Pro Teamissa. Huisa historia USA-Vietnam-USA.

Itse varmaan laittaisin esimerkiksi Silver Blue avoon tummansinisen canvas-katon. Olisi aika tyylikäs ja ei kuitenkaan pilaisi autoa.

Ahaaa, nyt muuten muistan, mulla oon Bloomingtonista videota parin vuoden takaa ja ihan kuin ois ollu metalli vaalean vihrea (ei goodwood) C2, saman varisella sisustalla ja ratilla... Pitaa katsoa tota video tarkemmin kunhan kotiin joutaa. Mutta muuten varit oli musta, valkoinen, ja vaalean ruskea?
Reply With Quote
  #5  
Old 13.02.2004, 16:40
KTM's Avatar
KTM KTM is offline
Jo vain vihertää!
 
Join Date: Jan 2004
Location: Pohjois-Pohjanmaa
Posts: 2,277
KTM on oikealla tiellä
Tuo vaaleampi vihreä Mosport green voisi olla se yksilö mitä Pro Team myi kerran. Sekin oli Verý nice COPO with Mosport green color and....etc.

Siinä oli jokin juju tuon värin kanssa. Taisi olla loppuvuoden 1965 auto ja maalattu 1966 värillä tehtaalta.
Reply With Quote
  #6  
Old 13.02.2004, 16:48
LT-1's Avatar
LT-1 LT-1 is offline
Konkari
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,753
LT-1 on oikealla tiellä
Asiasta sivuun: Kun tehdään täydellinen maalaus, niin mites on tuon pohjamaalauksen laita. On se käsitys että kun muovia tai kusilaitua hiotaan niin karva nousee pystyyn jota ei saisi tapahtua. No jos ei hiota niin miten se pohjamaali saadaan tarttumaan ja onko edes maali vai jokin erikoisempi mönjä?
Reply With Quote
  #7  
Old 13.02.2004, 16:55
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by KTM
Tuo vaaleampi vihreä Mosport green voisi olla se yksilö mitä Pro Team myi kerran. Sekin oli Verý nice COPO with Mosport green color and....etc.

Siinä oli jokin juju tuon värin kanssa. Taisi olla loppuvuoden 1965 auto ja maalattu 1966 värillä tehtaalta.

Koitan saada sen VHS:n digitaali muotoon myos ja ottaa screen shotteja autosta. :yes:
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:07.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.