FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C2 (vuosimallit 1963-1967)
User Name
Password

C2 (vuosimallit 1963-1967) Corvette C2 - Sting Ray

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 20.04.2005, 13:34
Masa's Avatar
Masa Masa is offline
Corvetella since 1990
 
Join Date: Apr 2005
Location: Tuusula
Posts: 3,226
Masa on oikealla tiellä
Kaksi ekaa kuvaa on -94 Orivesi meeting , siis eka "virallinen" meetinki.
Ko.tapahtumasta mulla on enempikin kuvia , mutta ei makeaa mahan täydeltä heti...
-61 on kuvattu vehoniemessä joskus -94/95, siellä oli samaan aikaan myös -63 splitti. Autot oli muistaakseni samalla tamperelaisella omistajalla
-63 MR fuelie splitti meni mun tiedon mukaan ruåttiin , mutt KTM vois tietää??
-66 Blowerin vieressä täytyy olla ex Taben -64 Coupe ???
Vikassa kuvassa oleva valkoinen -63 Splitti oli joskus myytävänä.Auto on Lahden seudulla/oli.Ilmeisesti sama yksilö mitä mulle tarjottiin v-90 kun ostin omani.Hinta oli silloin 200.000 mummoo...
Reply With Quote
  #22  
Old 20.04.2005, 14:03
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä
 
Join Date: Jan 2004
Location: Madrid
Posts: 4,925
Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Voisko tuo musta C2 olla joitakin vuosia sitten JUR-9 rekkarilla liikenteessä ollut? Kevyesti modattu yksilö...

Tuo '61 voi olla sama joka on edelleenkin Tamperelais omistuksessa ja käväisi viime heinäkuussa mm. Tampereen Cruisingissakin!

Sitten tuo viimeisen kuvan valkoinen, olisiko mahdollisesti sittemmin Turun(?) suunnalla vaikuttanut COR-63 kilpinen vekotin?

Se sininen late C3 on minulle täysin tuntematon, tietääkö joku missä nykyisin majailee? Erikoinen tuo parila tuossa coupen takaikkunalla... Samoin tuo sininen avo C3 on tuntematon, kenelläkään tietoa? Vai onko se Groovyn hyvin tietämä '75 projekti (vai onko se jo valmistunut)?

Todella hienoja kuvia, niitä on tullut tässä jo muutaman kerran kelattua edes takaisin! Lisää tällaisia! Mukava nähdä kuvia tuosta '66 bloweristakin...
Reply With Quote
  #23  
Old 20.04.2005, 14:36
Vette69's Avatar
Vette69 Vette69 is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 265
Vette69 on oikealla tiellä


Tämä on itse asiassa ensimmäinen Vette jonka kyydissä olen ollut, noin vuonna 1991-1992. Auton omistaa perhetuttava. En ole nyt muutamaan hetkeen autoa / omistajaa nähnyt, mutta kuvittelisin että on edelleen samalla omistajalla. Muistelisin että sisällä olisi ollut turvakaaret... Täytyykin kaivaa omat valokuva-arkistot läpi jos sieltä löytyisi sisäkuva. Valkoinen väri ja rungon vahvistukset??? Niin kauan kuin muistan auto on ollut punainen... Niin ja vuosimalli on '64
__________________
1969 Convertible, L46 + Muncie M-20
Reply With Quote
  #24  
Old 20.04.2005, 18:07
Mala's Avatar
Mala Mala is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Feb 2004
Location: Tuusula
Posts: 377
Mala on oikealla tiellä
omistikohan ton 61 veten tampereella yks kimma, taidettiin kaverin kanssa aikoinaan käydä katsomassa juuri tuota laitetta
Reply With Quote
  #25  
Old 20.04.2005, 23:04
el mako's Avatar
el mako el mako is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Sep 2004
Location: järvenpää
Posts: 125
el mako on oikealla tiellä
Hyviä kuvia...

Jotenkin toi musta -65 coupe vaikuttaa tutulta..

Huhujen mukaan sekin on `eksynyt` Järvenpäähän
Reply With Quote
  #26  
Old 21.04.2005, 08:23
KTM's Avatar
KTM KTM is offline
Jo vain vihertää!
 
Join Date: Jan 2004
Location: Pohjois-Pohjanmaa
Posts: 2,313
KTM on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Vette64
Kaksi ekaa kuvaa on -94 Orivesi meeting , siis eka "virallinen" meetinki.
Ko.tapahtumasta mulla on enempikin kuvia , mutta ei makeaa mahan täydeltä heti...
-61 on kuvattu vehoniemessä joskus -94/95, siellä oli samaan aikaan myös -63 splitti. Autot oli muistaakseni samalla tamperelaisella omistajalla
-63 MR fuelie splitti meni mun tiedon mukaan ruåttiin , mutt KTM vois tietää??
-66 Blowerin vieressä täytyy olla ex Taben -64 Coupe ???
Vikassa kuvassa oleva valkoinen -63 Splitti oli joskus myytävänä.Auto on Lahden seudulla/oli.Ilmeisesti sama yksilö mitä mulle tarjottiin v-90 kun ostin omani.Hinta oli silloin 200.000 mummoo...

Heitetään nyt muutama kommentti kehiin.


On se tuo vanha Herstin peli ja nykyään edelleen samalla omistajalla kuin tuon kuvan ottamisen aikoihin lähellä Hämeenlinnaa.


Kylle se on Taben Vette. Tabe muuten sen verran, että naureskelin J Hämäläisen kirjoituksille Tabesta viikko sitten. Kuulemma Tabe väitti olevansa sukujuuriltaan persialainen prinsessa! Totuus kuitenkin oli, että Taben isä oli vihanneskauppias kauppahallissa. Varsin värikäs mamma otteissaan tämä Tabe.


Tämä Fuelie oli huhujen mukaan myyty Hollantiin ja Masa väittää kuulleensa huhun Ruotsiin myynnistä! Kuukausi pari sitten minulle väitettiin, että auto olisi Suomessa. Jos näin niin erittäin hyvä.


Eikös tämä ole vaikuttanut Kokkolan suunnalla?


Tämä on ollut Loimaalla kauan ja kävin katsomassa autoa noin vuosi sitten. Tein jopa tarjouksen, mutta ei päästy yhteisymmärykseen. Hyvin potenttiaalia, mutta myös todella paljon työtä.


Missähän se tämä laite on? Eikös tässä ollut alkuperäinen 327/365 ja 4-speed?
__________________
  • Midyear keisari (2008->)
  • Oulun oraakkeli (2023->)
Reply With Quote
  #27  
Old 21.04.2005, 08:34
mrfrost's Avatar
mrfrost mrfrost is offline
Aktivisti
 
Join Date: May 2004
Location: Kokkola
Posts: 767
mrfrost on oikealla tiellä
Toi puna-valkoinen 63 on/oli pietarsaaresta. Samalla kaverilla on/oli myös C1 vette ja vanha mummoankan ford.
Reply With Quote
  #28  
Old 21.04.2005, 09:29
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Vette69
Tämä on itse asiassa ensimmäinen Vette jonka kyydissä olen ollut, noin vuonna 1991-1992. Auton omistaa perhetuttava. En ole nyt muutamaan hetkeen autoa / omistajaa nähnyt, mutta kuvittelisin että on edelleen samalla omistajalla. Muistelisin että sisällä olisi ollut turvakaaret... Täytyykin kaivaa omat valokuva-arkistot läpi jos sieltä löytyisi sisäkuva. Valkoinen väri ja rungon vahvistukset??? Niin kauan kuin muistan auto on ollut punainen... Niin ja vuosimalli on '64

Tarkistin omista arkistoista sen verran, että ei ole ilmeisesti toi sama auto vaan toinen 64...
Reply With Quote
  #29  
Old 21.04.2005, 09:33
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by el mako
Hyviä kuvia...

Jotenkin toi musta -65 coupe vaikuttaa tutulta..

Huhujen mukaan sekin on `eksynyt` Järvenpäähän

Kumma mesta kun tänne näyttää eksyvän vähän yhtä sun toista! Saitko viestin siitä valkoisesta avo 65:sta?
Reply With Quote
  #30  
Old 21.04.2005, 16:22
KiRu's Avatar
KiRu KiRu is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Feb 2004
Location: Turku
Posts: 307
KiRu on oikealla tiellä
tiedättekö että tekstarilla saa auton tiedot rek.nro perusteella -- en sitten tiedä miten on todenmukaisia mutta esim. tuo hopea fuel-injection merkeillä kun kokeilin palvelua antoi tietoja mm. koneen tilavuus 5,740, katsastettu 24.02.03 jne jne..
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:53.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.