FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C2 (vuosimallit 1963-1967)
User Name
Password

C2 (vuosimallit 1963-1967) Corvette C2 - Sting Ray

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #31  
Old 11.01.2007, 11:45
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by bulldog's
Anteeks nyt taas, mut mä taidan taas olla vähän suppee ja nipo ihminen, mutta mua ihmetyttää tää touhu.
OD:llä tyyppi kyselee yli 25vuotta vanhoja asioita useamman ihmisen muistikuvista ja essonbaareista syntyneistä legendoista niin ollaanko me niin paljon parempia täällä foorumilla kun "perinteinen rupusakki" OD:lla ettei kukaan asiasta tietävä viitsi oikaista kyselijälle asian oikeata laitaa vaan ennemmin nauretaan toisella foorumilla kaverin tietämättömyydelle (ei siis välttämättä tyhmyydelle)
Kuitenkin suhteellisen moni tyyppi täältäkin kirjoittelee OD:lla...
Itselläni ei ole mitään tietoa kyseisestä autosta ja jos joku "tuttu" tulisi mulle sellaisesta puhumaan niin tottakai kiinnostuisin asiasta.
Tää mailma on täys legendoja ja niistä vaan paisuu hurjempia juttuja jos kukaan ei koskaan katko huhuilta siipiä.

Nim. ei ole tyhmiä kysymyksiä jne...

PS. vaikka mä vähän sohaisenkin muurahaiskekoon niin ei ole tarkoitus pahottaa kenenkään mieltä...joten kiitos ja anteeksi.

Oikeassahan olet kuomaseni, itse en lueskele tota OD:n palstaa muuta kuin kerran vuodessa vahingossa myytävät romut. Mutta tosiaan ei kysyvä tieltä eksy, ellei anneta kaikki harhaan johtavia neuvoja...
Reply With Quote
  #32  
Old 11.01.2007, 11:46
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by WBBC
Paras temppu olisi jos auton nykyinen omistaja kävisi OD:lla sanomassa kuinka kaikki oikein menikään.

Epäilen vahvasti, että nykyinen omistaja ei ole koskaan kuullutkaan overdriven palstasta.
Reply With Quote
  #33  
Old 11.01.2007, 12:26
topi sorsakoski's Avatar
topi sorsakoski topi sorsakoski is offline
Aktivisti
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 510
topi sorsakoski voi vain toivoa parantuvansa pahoista tavoistaan
On se pikaisesti hankittava Vette,niiden omistajathan tuntuu olevan paaaljon parempia kun muut ala harrastajat.
Reply With Quote
  #34  
Old 11.01.2007, 12:35
bulldog's's Avatar
bulldog's bulldog's is offline
Aktivisti
 
Join Date: Jan 2004
Location: SwampMan
Posts: 1,233
bulldog's on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by KTM
Et pahoittanut ainakaan minun mieltä vaikka selkeästi minulla on ollut tässä asiassa piru istumassa olkapäällä. Jotensakin kiinnosti vain nähdä/lukea kuinka korkealentoiseksi juttu voisi karata. Kaverilla oli vaan niin vahvat mielipiteet, että tuo Mr S:n (ei ole mikään nimimerkki täällä) auto on ollut vaikka mitä ja nykyinen kunto ja ulkoasu olisi ollut enemänkin auton pilaamista.

Pitää karistaa tuo piru olkapäältä tökkimästä ja palata asialliseen ruotuun. Häpeän ajoittaista kapeakatseista asennoitumistani ja nurkkakuntalaisuutta asian osalta.

Lisäksi MikkoM:n heittämään ajatukseen harvinaisuudesta josta emme tiedä. Aivan varmasti tämän maan autotalleissa on vielä jotakin huimaa löytymättä, mutta en jaksa uskoa, että Suomessa Vehon vaihtoautohallissa olisi ollut lähes saman aikaisesti kahta ´67 isolohko Vetteä identisellä ulkonäöllä joista toinen on rankasti rodatulla alkuperäistekniikalla ja toinen olisi ollut McLaren mosalla.

Nyt varmaan kannattaa asiasta erittäin hyvin perillä olevien käydä OD:llä kertomassa faktat?


Juurikin näin.
Itse myönnän aika ajoin sortuvani moiseen,hauska se on seurailla muiden tyhjäpäisiä jorinoita, mutta kun tämä foorumi on niin hyvin pysynyt asialinjalla (pariapoikkeustalukuunottamatta. ) niin yritetään se myöskin pitää sellaisena että ennemmin annetaan apua kun sitä tarvitaan
Tämä on onneksi pysynyt "pienen" porukan yhteydenpito välineenä eikä täällä ole enään vuosiin pyörinyt mitään suomi24:lta karanneita 12vhuutajasuperääliöitä...
Reply With Quote
  #35  
Old 11.01.2007, 12:36
bulldog's's Avatar
bulldog's bulldog's is offline
Aktivisti
 
Join Date: Jan 2004
Location: SwampMan
Posts: 1,233
bulldog's on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Oikeassahan olet kuomaseni, itse en lueskele tota OD:n palstaa muuta kuin kerran vuodessa vahingossa myytävät romut. Mutta tosiaan ei kysyvä tieltä eksy, ellei anneta kaikki harhaan johtavia neuvoja...

"kyl tos oli jo tehtaalta lähtiessä monipistehemi"
Reply With Quote
  #36  
Old 11.01.2007, 12:37
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by topi sorsakoski
On se pikaisesti hankittava Vette,niiden omistajathan tuntuu olevan paaaljon parempia kun muut ala harrastajat.

Tottakai, täällä on jokaisella biorytmit kohdallaan ja harrastetaan yoogaa. Ei vaineskaan, näistä ei kannata kummasti kenenkään ottaa itseensä, näitä internjet keskustelupalsta naureskeluja kun riittää ihan joka lähtöön...
Reply With Quote
  #37  
Old 11.01.2007, 12:38
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by bulldog's
"kyl tos oli jo tehtaalta lähtiessä monipistehemi"

Näinhän se muistaakseni oli vielä suoravetykipinävedolla.
Reply With Quote
  #38  
Old 11.01.2007, 12:38
bulldog's's Avatar
bulldog's bulldog's is offline
Aktivisti
 
Join Date: Jan 2004
Location: SwampMan
Posts: 1,233
bulldog's on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by topi sorsakoski
On se pikaisesti hankittava Vette,niiden omistajathan tuntuu olevan paaaljon parempia kun muut ala harrastajat.

Ehdottomasti, minäkin tällainen sekakäyttäjä uskallan huudella vetestä rivouksia ja sitten kun muilla vessoilla ajelee niin pitää ajaa vaan pimeessä nöyränä salaa ettei kukaan vaan näe...
Reply With Quote
  #39  
Old 11.01.2007, 12:39
bulldog's's Avatar
bulldog's bulldog's is offline
Aktivisti
 
Join Date: Jan 2004
Location: SwampMan
Posts: 1,233
bulldog's on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Näinhän se muistaakseni oli vielä suoravetykipinävedolla.
oikein muistat!
Reply With Quote
  #40  
Old 11.01.2007, 12:40
Former67er's Avatar
Former67er Former67er is offline
smooth ride
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,164
Former67er on oikealla tiellä
Tota joo, kun muistelen niin ne venakopat oli maalattu krymppimaalilla ja tekstiä lisätty mutta kannet oli kylle ne vakio L-68 kannet.
Siis maahantuojaherran mukaan
Ite ihailin tosiaan kanssa -83 vehon kellarissa vetteä.

Jos se ois ollu mäklären mosalla niin mistä sitten se L-68 ois ilmestyny ja vielä oikeilla numeroilla .

Mutta antaa poikien ihmetellä
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:05.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.