FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #51  
Old 12.07.2016, 15:38
zz-2's Avatar
zz-2 zz-2 is offline
Kotikommunisti
 
Join Date: Aug 2004
Location: Kommuuni
Posts: 1,807
zz-2 voi vain toivoa parantuvansa pahoista tavoistaan
Quote:
Originally Posted by tötterö
Luulisi silti että poikkeus vahvistaisi säännön ja joltain joskus palaisi hihnat noiden luusereiden kanssa.
Yleensä noi kusettajat on sitä sakkia jolla hihnat käryää. Ei meillä taviksilla muutama kymppi tai jopa satanen anna aihetta lähtee mellastaan. Tai edes lähettää privaatti viestiä foorumilaiselle jolta ostat viallista kamaa. Siis sellaista vikaa jota ehkä on hiukan "siloiteltu" ja jemmailtu.
No yhtä kaikki, hänkin otti kulukujätkältä fyrkat ja se on oikein sekin.
Itse asiassa olinkin jo samaisenä päivänä tarttunut toiseenkiin hiukan epäilyttävään juttuun. Joka kylläkin fiksaantu ihan hyvin.
Reply With Quote
  #52  
Old 17.07.2016, 10:40
ToniH's Avatar
ToniH ToniH is offline
Tööt
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,666
ToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Vuosia sitten folkkarifoorumilla porukka keskusteli jostain autohuijarista, olisko ollut tuo ketjun alun Aura? Keskustelussa viljeltiin "pitäis viedä saunan taakse" ja "äijä takaluukkuun ja muilutetaan" jne -retoriikkaa. Joku sitten meni ja toteutti homman eli hyypiö ansoitettiin ja kun se tuli kusettamaan autoa, ne heitti sen takaluukkuun, pikkusen pehmitteli ja sitten dumppasi sen johonkin skutsiin, ihan ehjänä kuitenkin. Hyypiö ilmoitti tästä poliisille ja joku sankarisyyttäjä otti itselleen elämäntehtävän ja kaikki ko. ketjussa noita juttuja kirjoitelleet kaivettiin esiin ja vietiin oikeuteen ja tuomittiin rikokseen yllyttämisestä ja tietty myös nuo muilutuskeikan järjestäneet itse teosta.

Että semmosta meininkiä tässä maassa.
__________________
1970 Coupe LS5 *** 1991 Coupe L98 *** 1995 Mustang GT 5.0
Reply With Quote
  #53  
Old 17.07.2016, 15:02
Puman's Avatar
Puman Puman is offline
Konkari
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,097
Puman on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by ToniH
Vuosia sitten folkkarifoorumilla porukka keskusteli jostain autohuijarista, olisko ollut tuo ketjun alun Aura? Keskustelussa viljeltiin "pitäis viedä saunan taakse" ja "äijä takaluukkuun ja muilutetaan" jne -retoriikkaa. Joku sitten meni ja toteutti homman eli hyypiö ansoitettiin ja kun se tuli kusettamaan autoa, ne heitti sen takaluukkuun, pikkusen pehmitteli ja sitten dumppasi sen johonkin skutsiin, ihan ehjänä kuitenkin. Hyypiö ilmoitti tästä poliisille ja joku sankarisyyttäjä otti itselleen elämäntehtävän ja kaikki ko. ketjussa noita juttuja kirjoitelleet kaivettiin esiin ja vietiin oikeuteen ja tuomittiin rikokseen yllyttämisestä ja tietty myös nuo muilutuskeikan järjestäneet itse teosta.

Että semmosta meininkiä tässä maassa.

Laki sallii kiinniotto-oikeuden eli oikeuden pitää itse teossa saatua epäiltyä kiinni pakkokeinoin ennen poliisin tuloa. Mitään fyysistä oman käden oikeutta laki ei salli pahimmallekaan murhaajapedofiilille.

Jos itse olisin ollut noiden peräkonttimuiluttajien saappaissa, en olisi jättänyt tyyppiä henkiin. Jos homma meni niin pitkälle että huijari saatiin pahoinpideltynä peräkonttiin, olisi homman voinut viedä loppuun asti jos näkijöitä ei kerran ollut. Rangaistuksen ero törkeästä pahoinpitelystä ja vapauden riistosta verrattuna tappoon ei ole suuri. Liekö tappo lievempi. Kuolleelle ei tarvitse edes maksaa korvauksia.

Kiivastuspäissä ja päissä (olin humalassa) tapoin uhkailevan ja kiinni käyneen autohuijarin ( hätävarjelun liioittelua) . Sitten menin shokkiin ja kätkin ruumiin sinne mistä se löydettiin. Jälkeen päin en muista minne. Olin shokissa ja päissäni. Neljä tai viisi vuotta josta ensikertalainen istuu puolet. Ja sekin jossain ensikertalaisen avovankilassa. Näin siis jos jäisi kiinni. Mutta kuinka pian tapettua autohuijaria alettaisiin kaivata, jos ruumista ei löydetä?

Last edited by Puman : 17.07.2016 at 15:11.
Reply With Quote
  #54  
Old 17.07.2016, 15:45
Maamoottori's Avatar
Maamoottori Maamoottori is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 492
Maamoottori on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Puman
Laki sallii kiinniotto-oikeuden eli oikeuden pitää itse teossa saatua epäiltyä kiinni pakkokeinoin ennen poliisin tuloa. Mitään fyysistä oman käden oikeutta laki ei salli pahimmallekaan murhaajapedofiilille.

Jos itse olisin ollut noiden peräkonttimuiluttajien saappaissa, en olisi jättänyt tyyppiä henkiin. Jos homma meni niin pitkälle että huijari saatiin pahoinpideltynä peräkonttiin, olisi homman voinut viedä loppuun asti jos näkijöitä ei kerran ollut. Rangaistuksen ero törkeästä pahoinpitelystä ja vapauden riistosta verrattuna tappoon ei ole suuri. Liekö tappo lievempi. Kuolleelle ei tarvitse edes maksaa korvauksia.

Kiivastuspäissä ja päissä (olin humalassa) tapoin uhkailevan ja kiinni käyneen autohuijarin ( hätävarjelun liioittelua) . Sitten menin shokkiin ja kätkin ruumiin sinne mistä se löydettiin. Jälkeen päin en muista minne. Olin shokissa ja päissäni. Neljä tai viisi vuotta josta ensikertalainen istuu puolet. Ja sekin jossain ensikertalaisen avovankilassa. Näin siis jos jäisi kiinni. Mutta kuinka pian tapettua autohuijaria alettaisiin kaivata, jos ruumista ei löydetä?

Internetissä on helppo huudella
__________________
-"Mitä isompi moottori, sitä tyhmempi kuski".
Reply With Quote
  #55  
Old 18.07.2016, 15:09
FunVette's Avatar
FunVette FunVette is offline
Pyrkyri
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 72
FunVette on oikealla tiellä
Sama kaveri Tommi Aura, koetti ostaa firmalta 5kpl uusia Yamahan vesijettejä.
Leikkii tekaistun yrityksen FreeRent pitäjää (http://www.freerent.fi/)

Pyörii Lahden seudulla nykyisin ja koettanut koijata muitakin yrittäjiä.

Elkää ainenkaan tuolta vuokratko jettejä
Reply With Quote
  #56  
Old 18.07.2016, 15:14
janiv's Avatar
janiv janiv is offline
Konkari
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,866
janiv tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Eikös tuo samanniminen henkilö ole huijannut jo yli kaksikymmentä. Ihmeellistä, että jatkaa omalla nimellään huijaamista, kun internet tietää kertoa asioista vaikka kuinka paljon.

Kimppakyytiläisiä. Kohdassa 21:30. Ko. auto oli taisi olla koeajolla autokaupasta... http://areena.yle.fi/1-3142313

Last edited by janiv : 18.07.2016 at 15:30.
Reply With Quote
  #57  
Old 20.07.2016, 04:46
tötterö's Avatar
tötterö tötterö is offline
Aktivisti
 
Join Date: Jul 2014
Posts: 506
tötterö on tuntematon tekijä tässä vaiheessa
Oikeampi osoite firmalle olisi ketunhännäntie katinhännän sijaan.
Parantumaton tapaus
Reply With Quote
  #58  
Old 20.07.2016, 15:04
johannes's Avatar
johannes johannes is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Oct 2013
Location: Akaa
Posts: 260
johannes on käyttäytynyt asiattomasti viime aikoina
Quote:
Originally Posted by FunVette
Sama kaveri Tommi Aura, koetti ostaa firmalta 5kpl uusia Yamahan vesijettejä.
Leikkii tekaistun yrityksen FreeRent pitäjää (http://www.freerent.fi/)

Pyörii Lahden seudulla nykyisin ja koettanut koijata muitakin yrittäjiä.

Elkää ainenkaan tuolta vuokratko jettejä

Mitenköhän huijaus olisi tapahtunut tässä sitten jos olisi vesijetit ostanut? Ja tuo firma on siis feikki? Nyt on kyllä vaivaa nähty
Reply With Quote
  #59  
Old 20.07.2016, 19:50
jeretz's Avatar
jeretz jeretz is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Oct 2008
Location: JKL
Posts: 456
jeretz on oikealla tiellä
Niinpä sekin päivä koitti.

Paljon on tullut ostettua netistä, niin kotimaasta kuin muualtakin ja kaikki on mennyt hyvin.

Nyt olin ostamassa hieman käytettyä puhelinta, tälle sovitiin 200¤ ja kertoi olevan Turussa, joten ei aivan onnistu kädestä käteen kauppa.

No, eipä ole tullut viestiä Smartpostista, eikä tule, aikani penkasin kuvahakua ja sieltähän kuva oli otettu...Sähköposteja on vaihdeltu, nimi lienee tekaistu myös.

Tilinumero tosin on, ja Ip. 65.55.37.120?

__________________
LS1 Vortech/Trans Am
Jaguar XF 3.0D X260
Bandit 1200 S
http://reka10.kuvat.fi/kuvat/
Reply With Quote
  #60  
Old 21.07.2016, 10:18
Dalton's Avatar
Dalton Dalton is offline
Konkari
 
Join Date: Sep 2004
Location: Uusimaa
Posts: 1,626
Dalton on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by jeretz
Niinpä sekin päivä koitti.

Paljon on tullut ostettua netistä, niin kotimaasta kuin muualtakin ja kaikki on mennyt hyvin.

Nyt olin ostamassa hieman käytettyä puhelinta, tälle sovitiin 200¤ ja kertoi olevan Turussa, joten ei aivan onnistu kädestä käteen kauppa.

No, eipä ole tullut viestiä Smartpostista, eikä tule, aikani penkasin kuvahakua ja sieltähän kuva oli otettu...Sähköposteja on vaihdeltu, nimi lienee tekaistu myös.

Tilinumero tosin on, ja Ip. 65.55.37.120?


Tuo Ip-numero kuuluu Microsoft:lle USA:ssa eli käyttää Hotmail-sposti ohjelmaa.


IP Address
65.55.37.120

Country
US

Region
Washington

City
Redmond

Company
Microsoft Corporation
__________________
Corvette Convertible 1990

"Don't fear risks, ride them"
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:48.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.