FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 10.09.2005, 10:24
Klaus's Avatar
Klaus Klaus is offline
Aloittelija
 
Join Date: Aug 2005
Location: Turku
Posts: 4
Klaus on oikealla tiellä
Nettikaupat

Olen ajatellut tehdä autooni liittyviä ostoksia netissä. Olisin kiinnostunut kuulemaan millaisia kokemuksia on tullut. Menikö rahat, millaiset toimitukset, toimitusten hinnat, tullit ja jne. Itse ajattelin tilata vain jotain pientä tavaraa, ei mitään suurta kuten vanteita. Uskaltaako luottokortin numeroa antaa? Jos tiedätte jotain hyviä nettikauppoja niin laittakaa kauppojen linkit näkyviin.
Reply With Quote
  #2  
Old 10.09.2005, 10:36
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Itse tullut tilattua varmaan kaikista mahdollisista vauhtiputkista ja corvettepajoista "lahden" toisella puolella. Aina on tavara tullut oikein, ei mitään ongelmia...
Reply With Quote
  #3  
Old 10.09.2005, 11:24
Danne's Avatar
Danne Danne is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Feb 2004
Location: Törky
Posts: 184
Danne on oikealla tiellä
Send a message via MSN to Danne
Hyvin on toiminut kannattaa kuitenkin huolella lukea toimitusehdot ja vertailla firmojen toimituskulut..

www.jegs.com toimii hyvin ja suuri valikoima
www.summitracing.com sama juttu
www.ecklers.com kallista ??

Jos meinaat tilata jotain niin pistä yv, pitäisi itsekin tilata vähän pientä....
Reply With Quote
  #4  
Old 10.09.2005, 14:37
Nipa's Avatar
Nipa Nipa is offline
Konkari
 
Join Date: Apr 2004
Location: Tyrvää
Posts: 2,955
Nipa on oikealla tiellä
Send a message via MSN to Nipa
Itse olen tilannut varmaan viidestä eri firmasta netin kautta ja hyvin on toiminut kaikissa. Tosin joissain hitaammin kuin toisissa.

Omasta mielestäni silti paras on ollut www.madvet.com , osat tulee ajallaan ja oikeata tavaraa
__________________
- 69 Corvette Coupe 427, ?/? 4 spd.
- 71 Corvette Coupe, white/black 4 spd.
- 95 Corvette Convertible, yellow/beige



EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
Reply With Quote
  #5  
Old 10.09.2005, 19:47
Pappatunturi's Avatar
Pappatunturi Pappatunturi is offline
Laihian metalli since1950
 
Join Date: Apr 2005
Location: Pöllönummi
Posts: 8,499
Pappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääPappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Ei ole koskaan ollut kanssa mitään ongelmia.Ei nettikauppojen tai ebayn kanssa. Se onnistuminen on aika lailla itsestä kiinni. Jos etsii halvinta / pienintä kioskia mistä kukaan ei ole kuulut koskaan tms voi käydä näin :

http://finnshark.com/forum/Itemid,42...47/highlight,/


Joten tervettä järkeä ja ostoksille
__________________
..it's not how you drive, it's how you arrive.

Reply With Quote
  #6  
Old 13.09.2005, 17:33
jsu's Avatar
jsu jsu is offline
Pyrkyri
 
Join Date: Jun 2005
Location: Tuusula
Posts: 81
jsu on oikealla tiellä
Itse tilasin 1000 taalan vanteet ja maksoin vanteet pankin kautta kesäkuun lopussa.
Käikylät piti tulla 4-6 viikossa, mutta eipä ole vielä näkynyt vaikka aikaa on kulunut jo 10 vkoa. Herrat eivät ole vastanneet mitään lukuisiin ystävällismielisiin (vielä tässä vaiheessa) sähköposteihini. Onko kellään muulla tästä pajasta kokemuksia ??? http://customwheelsmarket.com/index.html
Reply With Quote
  #7  
Old 13.09.2005, 19:30
Pappatunturi's Avatar
Pappatunturi Pappatunturi is offline
Laihian metalli since1950
 
Join Date: Apr 2005
Location: Pöllönummi
Posts: 8,499
Pappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääPappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by jsu
Itse tilasin 1000 taalan vanteet ja maksoin vanteet pankin kautta kesäkuun lopussa.
Käikylät piti tulla 4-6 viikossa, mutta eipä ole vielä näkynyt vaikka aikaa on kulunut jo 10 vkoa. Herrat eivät ole vastanneet mitään lukuisiin ystävällismielisiin (vielä tässä vaiheessa) sähköposteihini. Onko kellään muulla tästä pajasta kokemuksia ??? http://customwheelsmarket.com/index.html

Oletko saanut tilausvahvistuksen? Soita sinne. Niin kauan että saat sen tyypin kiinni kenen kanssa olet asioinut. Pankin kautta maksettuna aika vaikea ryhtyä reklamoimaan. Luottokorttit noissa asioissa paremmat.
__________________
..it's not how you drive, it's how you arrive.

Reply With Quote
  #8  
Old 13.09.2005, 19:39
VetteMan's Avatar
VetteMan VetteMan is offline
President
 
Join Date: Jan 2004
Location: Jämsä
Posts: 4,610
VetteMan tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Omat kokemukset hyviä. Tilannut olen Ecklerssiltä, Corvette Centralista ja eBayn kautta yksityisitä ja yrityksiltä. Ongelmia ei ole toistaiseksi ollut.
Ecklersin rahti UPS:in kautta lentorahtina tosin vähän hinnakasta, mutta toisaalta tavara tulee muutamassa päivässä

Perussääntönä kannattaa pitää ettei anna luottokortin numeroa jos yhteys ei ole suojattu (https) tosin ei sekään mitään takaa
On sitä jopa joskus tullu mailattua liitteenä kortin tiedot ja ajokortin kuva todistuksena henkilöllisyydestä
eBayn kautta PayPal toimii parhaiten.
__________________
Corvette 2006 Convertible projekti, Corvette 1993 Convertible LT1, Corvette 1984 Coupe L83,
Corvette 1978 L-82 projekti, Corvette 1972 SBC Coupe, Corvette 1971 LS5 454

Reply With Quote
  #9  
Old 13.09.2005, 20:06
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by jsu
Itse tilasin 1000 taalan vanteet ja maksoin vanteet pankin kautta kesäkuun lopussa.
Käikylät piti tulla 4-6 viikossa, mutta eipä ole vielä näkynyt vaikka aikaa on kulunut jo 10 vkoa. Herrat eivät ole vastanneet mitään lukuisiin ystävällismielisiin (vielä tässä vaiheessa) sähköposteihini. Onko kellään muulla tästä pajasta kokemuksia ??? http://customwheelsmarket.com/index.html


En ole kyseisestä sivustosta koskaan kuullut? Onko joku muu tietoinen pajasta? Toivottavasti tulee...
Reply With Quote
  #10  
Old 14.09.2005, 06:28
ZL1's Avatar
ZL1 ZL1 is offline
Konkari
 
Join Date: Jan 2004
Location: Finland, Espoo
Posts: 4,989
ZL1 on oikealla tiellä
summit ja jeg on hyviä

ja nuo suurimmat vettekaupatkaan ei ole ryssineet mun kohdalla ja muilta en olekaan tilaillut
__________________
-73 ZL1 matalaviritteinen museovanhus
ET 11.14s / 201,23kmh
http://www.youtube.com/watch?v=FUejD8TqEjw
Stingray & Sea Ray
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 05:37.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.