FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Club Corvette of Finland > Kerhokeskustelut
User Name
Password

Kerhokeskustelut Keskustelua kerhoon liittyvistä asioista ja kuulumisista.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 01.03.2015, 21:18
Yorcci's Avatar
Yorcci Yorcci is offline
Orange is the new Black
 
Join Date: May 2006
Location: Lässykkälandia
Posts: 12,211
Yorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääYorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Kehitysideoita hallitukselle

Tänne ketjuun voi heittää ehdotuksia, mitä tulee mieleen kerhon toiminnan kehittämiseen, parantamiseen jne.

Esim:
-uudet kerhotuotteet
-toiminnan tehostaminen
-apuvälineitä toiminnan tehostamiseen
-yhteistyökumppanit
jne.

Ehdotuksissa kannattaa pitää mielessä, että vaikka joku tietty asia tuntuu henkilökohtaisesti tärkeältä, niin meillä on kerhossa melkein 500 jäsentä ja kaikkia jäseniä ei voi millään miellyttää, joten yleensä hallituksen päätöksissä peesataan suuren enemmistön mielipidettä. Tää on sitä demokratiaa.

Ehdotuksia otetaan vastaan vaikka privalla, jos ei ilkeä tänne julkisuuteen pistää.
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm

Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams

Reply With Quote
  #2  
Old 01.03.2015, 21:40
Keppis's Avatar
Keppis Keppis is offline
Satunnainen kävijä
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 28
Keppis on oikealla tiellä
Heti ensimmäisenä tulee mieleen joku hyvännäköinen / tyylikäs pusakkamallinen takki jossa vasemmassa rinnassa tai hihassa brodeerattuna kerhon logo.

Nyt tuon tyyppiset kerhotuotteet (T-paita ja pikee-paita) ovat tuotteita joita pidetään pääsääntöisesti kesällä ja jos em. tuotteita käyttää talvella niin niiden päällä on yleensä (ainakin ulkona) takki, joka peittää kerhotunnuksen.

Tuollainen ehdottamani takki toisi kerholle näkyvyyttä myös ulkona talviaikaan tai kesällä viileämmällä ilmalla...
Reply With Quote
  #3  
Old 01.03.2015, 21:50
Sharks 2gether's Avatar
Sharks 2gether Sharks 2gether is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Oct 2014
Posts: 379
Sharks 2gether on käyttäytynyt asiattomasti viime aikoina
Mä edelleen toitotan sen web-kaupanpuolesta.

Sen butikin infran väsääminen on nykyään aika kivutonto, moni painotalo tarjoaa sitä palveluna, eli tilaukset ja varastosaldot pysyy koko ajantasalla, kate vähän ehkä pienempi kuin teettää ja torikaupustella koko paketti itse, mutta toisaalta siitä jää aika paljon vaivaa loppupelistä pois. Hyvä partneri tohon, niin ne kehittää myös uusia tuotteita aika ajoin ja ihmisten kiinnostus pysyy osto merkkisenä enemmän, kuin, että on yksi t-paita malli mitä myydään 35 vuotta putkeen. Nyky painoihin ei tarvita enää niitä silkkihömppää, joten pienet määrät lähtee nopeasti ja hinta on halvempi. Kaikkea vaan mukialusista rintaliiveihin CCOF logolla.

Tällä saataisiin kerholle lisää kassavirtaa ja sitä kautta likviditeettiä tapahtumien ja kerhon kehittämiseen ja hyvinvointiin.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, niin turha työ menee hukkaan...
Reply With Quote
  #4  
Old 01.03.2015, 22:02
Jaakon faija's Avatar
Jaakon faija Jaakon faija is offline
Aktivisti
 
Join Date: Aug 2008
Location: Puuppola
Posts: 574
Jaakon faija on tuntematon tekijä tässä vaiheessa
Quote:
Originally Posted by Sharks 2gether
Mä edelleen toitotan sen web-kaupanpuolesta.

Sen butikin infran väsääminen on nykyään aika kivutonto, moni painotalo tarjoaa sitä palveluna, eli tilaukset ja varastosaldot pysyy koko ajantasalla, kate vähän ehkä pienempi kuin teettää ja torikaupustella koko paketti itse, mutta toisaalta siitä jää aika paljon vaivaa loppupelistä pois. Hyvä partneri tohon, niin ne kehittää myös uusia tuotteita aika ajoin ja ihmisten kiinnostus pysyy osto merkkisenä enemmän, kuin, että on yksi t-paita malli mitä myydään 35 vuotta putkeen. Nyky painoihin ei tarvita enää niitä silkkihömppää, joten pienet määrät lähtee nopeasti ja hinta on halvempi. Kaikkea vaan mukialusista rintaliiveihin CCOF logolla.

Tällä saataisiin kerholle lisää kassavirtaa ja sitä kautta likviditeettiä tapahtumien ja kerhon kehittämiseen ja hyvinvointiin.
Kannatan ehdottomasti edellistä ideaa.
Tiedän että kerhon väri on musta, mutta edelleen olen sitä mieltä että muitakin varejä kuin musta ja valkoinen tulisi olla.
__________________
Jos hyvän haluaa niin kaikki pitäs itte tehä.
Reply With Quote
  #5  
Old 01.03.2015, 22:07
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari
 
Join Date: Aug 2004
Location:
Posts: 11,248
Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Jaakon faija
Kannatan ehdottomasti edellistä ideaa.
Tiedän että kerhon väri on musta, mutta edelleen olen sitä mieltä että muitakin varejä kuin musta ja valkoinen tulisi olla.

Ja mä tiedän, että kerhon logo on C4-merkki, mutta oisikohan aika tulla 2000-luvulle tai sitten vaihtoehtoisesti mennä vaikka ajassa taaksepäin oldschoolimpaan suuntaan. Kyllähän isommatkin firmat ilmettänsä päivittää. Tästä oli puhetta joskus aikaisemminkin, mutta silloin idea oli kuollut jo syntyessään...

Verkkokauppa on loistava idea, kynnys shoppailuun pienenee välittömästi.
__________________
-
Reply With Quote
  #6  
Old 01.03.2015, 22:13
Pappatunturi's Avatar
Pappatunturi Pappatunturi is offline
Laihian metalli since1950
 
Join Date: Apr 2005
Location: Pöllönummi
Posts: 8,423
Pappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääPappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Jaakon faija
Kannatan ehdottomasti edellistä ideaa.
Tiedän että kerhon väri on musta, mutta edelleen olen sitä mieltä että muitakin varejä kuin musta ja valkoinen tulisi olla.

Nyt olen niin samaa mieltä. En tykkää yhtään mustasta ankeesta linjasta.

Voihan siihen rinnalle ottaa jotain muutakin?

C4 logo juontaa juurensa varmaan kerhon perustamisen aikoihin jolloin C4 oli yhtä ihmeellinen kuin avaruussukkula.
__________________
..it's not how you drive, it's how you arrive.

Reply With Quote
  #7  
Old 01.03.2015, 22:26
Yorcci's Avatar
Yorcci Yorcci is offline
Orange is the new Black
 
Join Date: May 2006
Location: Lässykkälandia
Posts: 12,211
Yorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääYorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Sharks 2gether
Mä edelleen toitotan sen web-kaupanpuolesta.

Ja hyvillä perusteluilla! Koitetaan tutkailla asiaa tarkemmin. Mutta kuten kaikki tietävät, byrokratian rattaat pyörivät hitaasti.

Tietysti, jos jollakulla on oikeasti kokemusta tuollaisen webbikaupan perustamisesta, perustamiskustannuksista ja käytännön kustannuksista, niin hallitus ottaa mielellään tietoa vastaan.

Ja jos tällainen on järkevällä rahalla, vaivalla sekä aikataululla mahdollista toteutettaa, niin mikäs sen mukavampaa, kuin päästä eroon tuosta tavaravuoresta, mikä on klubin riesana...
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm

Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams

Reply With Quote
  #8  
Old 01.03.2015, 22:30
Yorcci's Avatar
Yorcci Yorcci is offline
Orange is the new Black
 
Join Date: May 2006
Location: Lässykkälandia
Posts: 12,211
Yorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääYorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Corvette63
Ja mä tiedän, että kerhon logo on C4-merkki, mutta oisikohan aika tulla 2000-luvulle tai sitten vaihtoehtoisesti mennä vaikka ajassa taaksepäin oldschoolimpaan suuntaan. Kyllähän isommatkin firmat ilmettänsä päivittää. Tästä oli puhetta joskus aikaisemminkin, mutta silloin idea oli kuollut jo syntyessään...

Itse olen sitä mieltä, että kerhon logo on aivan 'yks hailee' - koska itse tulen tapahtumiin ihmisten, enkä kerhon logon takia.

Ja jos mennään siihen logon päivityslinjalle, niin sitä saadaan päivittää vähän väliä, kun aina on tarjolla tuoreempi näkemys aiheesta.

Mutta tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni. Ei virallinen hallituksen kanta.
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm

Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams

Reply With Quote
  #9  
Old 01.03.2015, 22:41
Sharks 2gether's Avatar
Sharks 2gether Sharks 2gether is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Oct 2014
Posts: 379
Sharks 2gether on käyttäytynyt asiattomasti viime aikoina
Quote:
Originally Posted by Corvette63
Verkkokauppa on loistava idea, kynnys shoppailuun pienenee välittömästi.

Periaatteessa tälläkin hetkellä kerhon kassakone voisi kilistä villisti, eikä siihen tarvitsisi hallituksen puuttua, vaan homma toimii ihan kuin itsestään!
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, niin turha työ menee hukkaan...
Reply With Quote
  #10  
Old 01.03.2015, 23:15
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari
 
Join Date: Aug 2004
Location:
Posts: 11,248
Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Yorcci
Itse olen sitä mieltä, että kerhon logo on aivan 'yks hailee' - koska itse tulen tapahtumiin ihmisten, enkä kerhon logon takia.

Ja jos mennään siihen logon päivityslinjalle, niin sitä saadaan päivittää vähän väliä, kun aina on tarjolla tuoreempi näkemys aiheesta.

Roger. Juuri näin vastattiin viimeksikin.

Ottakaa kuitenkin Corvette 50vee kuvat pois paitojen selästä!
__________________
-
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 08:12.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.