FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #11  
Old 24.02.2004, 17:05
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Finnshark
Kiitoksia kehuista! Omasta mielestänikin on hyvin lähtenyt käyntiin! Nyt on 39 käyttäjää ja lisää tippuu pikkuhiljaa, joten eiköhän keskustelut tästä vielä vilkastu! Ja kehityshän ei lopu koskaan...

Ei lopu ei, pienta kivaa koitetaan keksia koko ajan! :ihearu:
Reply With Quote
  #12  
Old 24.02.2004, 17:06
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by avo68
Hyvin on lähtenyt liikkeelle ja toistaseks ainakin pysynyt asiallisena ja turha eipäs juupas väittely pysynyt poissa. Forumista saanut pyytäjät neuvoja omiin ongelmiin ja muutenkin,... tää on YES

Jatketaan samaan malliin! eace:
Reply With Quote
  #13  
Old 24.02.2004, 17:09
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by WBBC
jep hyvin tämä palsta toimii.

asiasta toiseen. Onko kellään kokemusta pysyykö ohj. tehostimen letkut kiinni letkuklemmareilla?

en viittis nyt kun kaikki palikat on kiinni ruveta irroittamaan pumppua ja sylinteriä sen takia että laittaisin alkuperäiset letkut ja liittimet.

(on nimittäin hemmetin ahdas BB C3 lumikolan konehuone pumpun alueelta)


Tomppa

Ala missaan nimesa laita mitaan markan klemmareita, painepuolelle kannattaa laittaa kunnon liittimet (OEM). Varmasti maksaa vaivan! Se on tosiaan pi@"mainen mesta toi OT isolohkon edessa, koita vaan pinnistella! :yes:
Reply With Quote
  #14  
Old 24.02.2004, 17:10
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by KTM
Kumpaan päähän suunnittelet klemmareita? Siis pumpun vai venttiilikoneiton? Ainakin painepuolelle ei kannata laittaa ABA:n sinistä tai Wurthin Zepraa. Tuo viritys tarkoittaa potenttiaalista alustan/koneen öljysuojausta korkealla paineella. Paluulinjassa voisi vaikka kestää?

Renkaat ääriasennossa tulee eteen ne kohtalonhetket. Se ei ole kiva kun olet kääntämässä ja yllättäen kuuluu ffsssslops. Seuraavaksi ilma täyttyy savulla, kun öljyä roiskuu pakoputkille ja alustassa on aivan hillitön sotku (riippuen tietysti siitä missä kohtaa linjaa sattuu liitos pettämään). Kerran nimitäin sattuin tälläinen ffsssslops ilmiö. Ei Vettessä, mutta kuitenkin. Huonolla tuurilla öljy vielä leimahtaa ja poltat koko kipon.

Aamen! Hyvin sanotuu KTM! :yes:
Reply With Quote
  #15  
Old 24.02.2004, 18:47
LT-1's Avatar
LT-1 LT-1 is offline
Konkari
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,782
LT-1 on oikealla tiellä
Mun mielestä mikäli katsastus ukko tekee työnsä oikein, niin auto jossa on klemmareita tehostin letkuissa (painepuolella) pomppaa. Eli ehdottomasti laiton koska turvallisuuskysymys! Ite oon ostanu surutta uuden vaikka pirun kalliita ovat äläs kyllä letkunpätkät!
Reply With Quote
  #16  
Old 24.02.2004, 18:58
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina
 
Join Date: Feb 2004
Location: Mikkelissä taas
Posts: 2,305
Harri -76 on oikealla tiellä
Quote:
Mun mielestä mikäli katsastus ukko tekee työnsä oikein, niin auto jossa on klemmareita tehostin letkuissa (painepuolella) pomppaa. Eli ehdottomasti laiton koska turvallisuuskysymys! Ite oon ostanu surutta uuden vaikka pirun kalliita ovat äläs kyllä letkunpätkät!

Ylipäätään ei kannata turvallisuus asioilla leikkiä... varsinkin jos tulee ajettua radalla tai muuten vaan kovaa Tietyissä kohdissa kun vaan ei kannata tinkiä...
Reply With Quote
  #17  
Old 25.02.2004, 08:05
Anonymous's Avatar
Anonymous
 
Posts: n/a
Totta, otin jo tehostimen irti ja nyt panen uudet letkut tilaukseen.
siksi asiasta kysyin koska yksi letku kuukuu olla alunperinkin klemmarilla mutta sehän onkin paluuletku jossa ei ole painetta. enpäs tuota tiennyt ennenkuin kirjasta katsoin.

amerikan poika oli ajellut klemmareilla joka letkussa, ja mä rupesin miettimään laitanko itse klemmarit mutta hyvä kun kysyin tällä palstalla asiasta niin taas on lisää viisaampi

terv. Tomppa
Reply With Quote
  #18  
Old 25.02.2004, 13:21
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by WBBC
Totta, otin jo tehostimen irti ja nyt panen uudet letkut tilaukseen.
siksi asiasta kysyin koska yksi letku kuukuu olla alunperinkin klemmarilla mutta sehän onkin paluuletku jossa ei ole painetta. enpäs tuota tiennyt ennenkuin kirjasta katsoin.

amerikan poika oli ajellut klemmareilla joka letkussa, ja mä rupesin miettimään laitanko itse klemmarit mutta hyvä kun kysyin tällä palstalla asiasta niin taas on lisää viisaampi

terv. Tomppa

Paluu letku taitaa olla kaikissa alkuperaisissa toisesta paasta klemmarilla kiinni ja toisessa on kunnon putkiliitin.
Reply With Quote
  #19  
Old 03.03.2004, 17:03
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina
 
Join Date: Feb 2004
Location: Mikkelissä taas
Posts: 2,305
Harri -76 on oikealla tiellä
Tääl tosiaan ain välil tulee eteen sellaisia kommentteja et ei ole varma siit et onko ne suoraan jostain alan julkaisusta vai mistä mut asiaa tuntuis kaik olevan kuitenkin kun järel ajattelee! Toivottavasti tulis vain lisää aktiivisia jäseniä
Reply With Quote
  #20  
Old 03.03.2004, 17:06
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Harri -76
Tääl tosiaan ain välil tulee eteen sellaisia kommentteja et ei ole varma siit et onko ne suoraan jostain alan julkaisusta vai mistä mut asiaa tuntuis kaik olevan kuitenkin kun järel ajattelee! Toivottavasti tulis vain lisää aktiivisia jäseniä

Jasen maara kiipeaa jo uhkaavasti kohti 50! Eika olla viela kauaa foorumia pyoritetty, joten todella tyytyvainen pitaa olla, kiitos kaikille aktiivisille!
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 03:09.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.