FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C4 (vuosimallit 1984-1996)
User Name
Password

C4 (vuosimallit 1984-1996) Corvette C4 & "King of the Hill" ZR1

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #941  
Old 27.03.2018, 21:37
Hannu's Avatar
Hannu Hannu is offline
Aktivisti
 
Join Date: May 2005
Location: Keskellä ei mitään
Posts: 765
Hannu on oikealla tiellä
Tuosta pukkien päälle nostamisesta...

Vielä kun saisi muutaman kilon laihdutettua, että pääsis mittaamaan, mahtuuko vaihdelaatikko pois
__________________
Mulla on tiätsä niin sellanen olo kun on tiätsä, kaikki tuntuu vaan niin jotenkin ja mikään ei tunnu tarpeeks silleen ja kaikki on tyyliin niin jotenkin niin, niin kerta kaikkiaan vaan jotenkin. Ja sit kun on vielä koko tää kuvio, mihin liittyy tiätsä kaikki, tyyliin ihan kaikki.
Reply With Quote
  #942  
Old 05.04.2018, 22:03
Hannu's Avatar
Hannu Hannu is offline
Aktivisti
 
Join Date: May 2005
Location: Keskellä ei mitään
Posts: 765
Hannu on oikealla tiellä
pikkuhiljaa

Pojan kanssa pudotimme pakoputket alas Corvetesta suurempia remontteja varten, Hyvä Kaapo.
__________________
Mulla on tiätsä niin sellanen olo kun on tiätsä, kaikki tuntuu vaan niin jotenkin ja mikään ei tunnu tarpeeks silleen ja kaikki on tyyliin niin jotenkin niin, niin kerta kaikkiaan vaan jotenkin. Ja sit kun on vielä koko tää kuvio, mihin liittyy tiätsä kaikki, tyyliin ihan kaikki.
Reply With Quote
  #943  
Old 06.04.2018, 14:15
Hannu's Avatar
Hannu Hannu is offline
Aktivisti
 
Join Date: May 2005
Location: Keskellä ei mitään
Posts: 765
Hannu on oikealla tiellä
Vannehommia ...

Vein alkuperäiset vanteet pulverimaalattavaksi ja lakattavaksi. Pitäisi tulla kromin väriset. Onko kukaan kokeillut? Kestääkö se vanteessa haalistumatta? Mites pesut, kestääkö?
__________________
Mulla on tiätsä niin sellanen olo kun on tiätsä, kaikki tuntuu vaan niin jotenkin ja mikään ei tunnu tarpeeks silleen ja kaikki on tyyliin niin jotenkin niin, niin kerta kaikkiaan vaan jotenkin. Ja sit kun on vielä koko tää kuvio, mihin liittyy tiätsä kaikki, tyyliin ihan kaikki.
Reply With Quote
  #944  
Old 06.04.2018, 15:43
Hannu's Avatar
Hannu Hannu is offline
Aktivisti
 
Join Date: May 2005
Location: Keskellä ei mitään
Posts: 765
Hannu on oikealla tiellä
Voisin muuten ostaa pari vannetta.

Olis pari vanhaa 17" sliksiä, johon ne vois sovitella ...
__________________
Mulla on tiätsä niin sellanen olo kun on tiätsä, kaikki tuntuu vaan niin jotenkin ja mikään ei tunnu tarpeeks silleen ja kaikki on tyyliin niin jotenkin niin, niin kerta kaikkiaan vaan jotenkin. Ja sit kun on vielä koko tää kuvio, mihin liittyy tiätsä kaikki, tyyliin ihan kaikki.
Reply With Quote
  #945  
Old 24.04.2018, 17:01
Hannu's Avatar
Hannu Hannu is offline
Aktivisti
 
Join Date: May 2005
Location: Keskellä ei mitään
Posts: 765
Hannu on oikealla tiellä
Pikkusen pulverimaalia, ja pulverilakkaa vanteisiin ...

... ja vanhakin näyttää jo lähes uuden veroiselta. Ja ennen kuin kerkeätte sanoa, uudet/vanhat kakkosluokan gummit päällä

__________________
Mulla on tiätsä niin sellanen olo kun on tiätsä, kaikki tuntuu vaan niin jotenkin ja mikään ei tunnu tarpeeks silleen ja kaikki on tyyliin niin jotenkin niin, niin kerta kaikkiaan vaan jotenkin. Ja sit kun on vielä koko tää kuvio, mihin liittyy tiätsä kaikki, tyyliin ihan kaikki.

Last edited by Hannu : 24.04.2018 at 18:53.
Reply With Quote
  #946  
Old 24.04.2018, 19:13
LT-1's Avatar
LT-1 LT-1 is offline
Konkari
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,782
LT-1 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Hannu
... ja vanhakin näyttää jo lähes uuden veroiselta. Ja ennen kuin kerkeätte sanoa, uudet/vanhat kakkosluokan gummit päällä


Kyllähän se pikkusen kiinnostaa että kuka teki, koska mulla on neljä Camaron vannetta jotka tarvii ehostuksen.
Reply With Quote
  #947  
Old 24.04.2018, 19:31
Hannu's Avatar
Hannu Hannu is offline
Aktivisti
 
Join Date: May 2005
Location: Keskellä ei mitään
Posts: 765
Hannu on oikealla tiellä
Näkyikö sulla kuva?

mulla näkyy vaan ruksi
__________________
Mulla on tiätsä niin sellanen olo kun on tiätsä, kaikki tuntuu vaan niin jotenkin ja mikään ei tunnu tarpeeks silleen ja kaikki on tyyliin niin jotenkin niin, niin kerta kaikkiaan vaan jotenkin. Ja sit kun on vielä koko tää kuvio, mihin liittyy tiätsä kaikki, tyyliin ihan kaikki.
Reply With Quote
Old 24.04.2018, 19:36
Hannu
This message has been deleted by Hannu.
  #948  
Old 14.09.2018, 10:35
vettemies's Avatar
vettemies vettemies is offline
Tulokas
 
Join Date: Jun 2009
Location: Salo
Posts: 14
vettemies on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Pekka Berkeles
Tarkkana nyt.

Jos jäi ohjeet matkalle, niin mitäs muuta jäi? Käytetyissä satseissa on syytä olla tarkkana, että kaikki olennaiset osat tulee mukana. Kätevä mies tekee itse tai tilaa suoraan jenkkilästä jos jotain jäi puuttumaan, mutta ensin pitää tietysti tietää puuttuuko jotain. Siitä asennusohjeesta olisi tietysti mukavasti apua jo ennen asennusta, yleensähän niissä listataan mitä pakettiin kuuluu ja mitä muutoksia, jos mitään, tarvitsee tehdä vakio-osille. Regulaattori? Toiset polttoaineensuuttimet? Säätösofta/kapula?

+50% lienee ihan normaali tehonlisäystavoite välijäähdytetyille ahdinpaketeille. Mukana tuleva tietsikansäätö tukee tyypillisesti vakiomoottoriin asennettavaa ahdinpakettia. Jos moottorissa on peltisarjat, portatut kannet ja muutettu puristussuhde niin sitten on turha kysellä apua ahdinsatsin valmistajalta - puhumattakaan että näyttää olisi se alkuperäinen kuitti, joka ei kyllä auta yhtään eteenpäin.

Ahdinprohjektit on hienoja, ei muutakuin onnea vaan. Jos kuitenkin hieman pessimistin sanoja saa vielä lisätä tänne loppuun, niin kannattaa jättää rahaa laatikon remppaan, tai kytkimen remppaan, vetoakseleitakin, tai ristikoita, voi mennä joskus. Toisaalta ei se ole ahtimen vika jos tehoa löytyy liikaa voimansiirrolle.

Joo mulla on 87 ls2,sella ja kolmas laatikko menossa. se on metka juttu kun ammattimiehet on tehny laatikon se kesti 1,5 x 402m. nyt viimeinen laatikko 2 vuotta uudemmasta vettestä purkamolta ja ajettu 2 kesää ilman ongelmia
Reply With Quote
  #949  
Old 14.09.2018, 15:11
Silakka's Avatar
Silakka Silakka is offline
Pyrkyri
 
Join Date: Jul 2018
Posts: 56
Silakka on oikealla tiellä
Eikös se ole "hyvän firman merkki" kun asiakkaat palaa takaisin Enemmän kuulee menetystarinoita kun menestystarinoita noista laatikkorempoista. Ainakin mitä automaatteihin tulee.
Sitten on ne jotka osaa mut ne ei notku täällä netissä itseään mainostamassa.
Reply With Quote
  #950  
Old 16.03.2019, 15:00
Hannu's Avatar
Hannu Hannu is offline
Aktivisti
 
Join Date: May 2005
Location: Keskellä ei mitään
Posts: 765
Hannu on oikealla tiellä
Pikku broblem

Olin vaihtamassa uutta optisparkkia (tuuletettuun versioon) liittimet vain ei mätsänneet. Uudessa optissa se on huomattavasti isompi liitin. Saako tähän jotain sovitekappaletta väliin?
__________________
Mulla on tiätsä niin sellanen olo kun on tiätsä, kaikki tuntuu vaan niin jotenkin ja mikään ei tunnu tarpeeks silleen ja kaikki on tyyliin niin jotenkin niin, niin kerta kaikkiaan vaan jotenkin. Ja sit kun on vielä koko tää kuvio, mihin liittyy tiätsä kaikki, tyyliin ihan kaikki.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 22:02.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.