FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Club Corvette of Finland > Kerhokeskustelut
User Name
Password

Kerhokeskustelut Keskustelua kerhoon liittyvistä asioista ja kuulumisista.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #11  
Old 14.03.2008, 21:31
janiv's Avatar
janiv janiv is offline
Konkari
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,866
janiv tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Mitäs CCOF:ssä onkaan jäseniä? Jotain 200 tai 300. Käyköhän edes 3 prosenttia porukasta jäsenkokouksissa? Niin, että voi joko osallistua, mennä, tulla ja tehdä tai sitten vain tyytyä valittamaan, kun kukaan ei tule kotoa hakemaan

Nii mitäs Virroilla olikaan tarjolla CCOF:ille? Ilmaista viinaa, ilmaista ruokaa, ilmaista coca-colajuomaa, ilmainen majoitus, ilmainen sauna, ilmainen uiminen, ilmainen yöpyminen hienossa mökissä mukavassa seurassa. Ja montako Corvettea oli paikalla Vissiin yksi vaikka joku saatto nähdä kaksi Tai no joo eihän ne ilmaisia olleet vaan sisältyivät jäsenmaksuun.

Last edited by janiv : 14.03.2008 at 21:48.
Reply With Quote
  #12  
Old 14.03.2008, 21:43
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari
 
Join Date: Aug 2004
Location:
Posts: 11,248
Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by pirre
Kun rupesin ynnäilemään klubin jäsenhintaa suhteessa näihin ns etuihin niin omasta puolestani olen tyytyväinen. Varsinkin kun tänävuonna saadaan kolmas ratapäivä. HEI HALOOOO, 25 egee ja kolme ratapäivää + muut jutut jos vaan niissä viittis käydä !!!!

Itse en jäsenmaksusta meinaa valitakkaan millään mitalla. 25¤ on loppujenlopuksi erittäin sopiva hinta (edullinenkin jopa) parista ratapäivästä, saunailloista ja meeteissä kestitsemisestä. Itsehän en juuri missään käy, mutta ajelkoon muut sitten munkin puolesta radalla..

Eipä ole noiden järjestäminenkään ole mikään yksi pikku lysti. Suunnittelua ja duunia jo vaatii paljon. Siitä iso hatun nosto kerhon puuhanaisille ja miehille.
__________________
-
Reply With Quote
  #13  
Old 14.03.2008, 21:49
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari
 
Join Date: Aug 2004
Location:
Posts: 11,248
Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by ippe73
Niin tai sitten voi perustaa oman kerhon/alkaa toimia jonkun kerhon asioita hoitavana jäsenenä niin hommat sujuu juuri niinkuin itse haluaa

Oma kornetti kerho olis kiva. Oma kornetti korjaamo olis kiva. Oma kornetti museo olis kiva. Oma kerhotalo olis kiva. Oma iso talli olis kiva. Oma kansainvälinen Corvette kerho olis kiva. Bowling Griini olis kiva saada Helsinkiin..

Kaikkea ei voi saada, eikä todellakaan ole muutenkaan täysjärkistä tässä vaiheessa alkaa kilpailemaan CCoF:n kanssa jäsenistä. Eiköhän se ole paras, että kaikki ollaan saman yhdistyksen jäseniä, eikä olla rikkoutuneissa porukoissa pieninä porukoina miiteissä ja Cruisin' illoissa sitten nokat pystyssä: "Sä et oo meidän kerho jäsen.. Pois meidän reviiriltä *******!!" Onhan tuo SCC olemassa kylläkin, mutta itse en saanut kovin lämpimää vastaan ottoa kyseiseen klubiin, joten jätin liittymättä. Vanhasssa (CCoF) vara parempi.
__________________
-
Reply With Quote
  #14  
Old 14.03.2008, 22:55
Yorcci's Avatar
Yorcci Yorcci is offline
Orange is the new Black
 
Join Date: May 2006
Location: Lässykkälandia
Posts: 12,213
Yorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääYorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by pirre
Ai, no mä olen saanut alet ACS:n ovella, etuisuuksia CCoF:n tapahtumissa eli päässyt radalle ajelemaan Apparalla ja Alastarossa, viimeks oli varttimailiakin siellä. Ja just oli saunomista ja illanviettoa Virroilla, taisin olla viime kesänä päämiitissä Messilässäkin, missä oli live musaa ja ruokaa (saattoi olla jopa juomaakin) jne jne.

Kun rupesin ynnäilemään klubin jäsenhintaa suhteessa näihin ns etuihin niin omasta puolestani olen tyytyväinen. Varsinkin kun tänävuonna saadaan kolmas ratapäivä. HEI HALOOOO, 25 egee ja kolme ratapäivää + muut jutut jos vaan niissä viittis käydä !!!!

Hyvä, pirre! Naulan kantaan
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm

Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams

Reply With Quote
  #15  
Old 14.03.2008, 23:11
Motörhead's Avatar
Motörhead Motörhead is offline
Aktivisti
 
Join Date: Mar 2007
Location: Valkeakoski
Posts: 576
Motörhead on oikealla tiellä
"I don't care to belong to any club that will have me as a member." - Groucho Marx

Meikäläinen ei ole kovin innokas "kerhoilija", ainoat missä muistan olleeni on yksi urheiluseura kakarana vaikka en urheillutkaan, yksi kortteliliigaseura futiksessa kauden ajan ja olutseura vaikka en juo olutta. Mutta nyt varmaan täytyy harkita CCOF:n jäsenyyttä.

Katotaan nyt.
__________________
"Let's face it. The 'Vette... gets 'em wet!" - Simon, True Lies
Vetetön.
Reply With Quote
  #16  
Old 15.03.2008, 00:33
Cocco's Avatar
Cocco Cocco is offline
Konkari
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 983
Cocco on oikealla tiellä
Klubiin liityin netin kautta heti auton ostettuani - Virhe, olis pitäny liittyä jo paljon aiemmin - Tosin ainoa merkki jäsenyydestä on ostetun veten lasissa entuudestaan ollut klubin tarra (sekin tuulilasi on halki ja pitäis vaihtaa...Ei uskalla vaihtaa, kun menee se viimeinenkin merkki). Jäsenmaksu suuruudellaan ei todellakaan ketään häiritse ja itse aktivoitumalla sille saa vastinetta yllin kyllin.

Vaikkei minulla minkäänlaista omaa tositetta jäsenyydesta olekaan, osattiin kuitenkin viime vuonna huomautus lähettää jäsenmaksun viivästymisestä. Tartteeko sillon se kuitti siitä jäsenmaksun tilisiirrosta olla, että saa siihen liittyvät edut...
__________________
Chevrolet Corvette -97, 6-speed manual

Last edited by Cocco : 15.03.2008 at 00:42.
Reply With Quote
  #17  
Old 15.03.2008, 00:51
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari
 
Join Date: Aug 2004
Location:
Posts: 11,248
Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Cocco
Klubiin liityin netin kautta heti auton ostettuani - Virhe, olis pitäny liittyä jo paljon aiemmin - Tosin ainoa merkki jäsenyydestä on ostetun veten lasissa entuudestaan ollut klubin tarra (sekin tuulilasi on halki ja pitäis vaihtaa...Ei uskalla vaihtaa, kun menee se viimeinenkin merkki). Jäsenmaksu suuruudellaan ei todellakaan ketään häiritse ja itse aktivoitumalla sille saa vastinetta yllin kyllin.

Vaikkei minulla minkäänlaista omaa tositetta jäsenyydesta olekaan, osattiin kuitenkin viime vuonna huomautus lähettää jäsenmaksun viivästymisestä. Tartteeko sillon se kuitti siitä jäsenmaksun tilisiirrosta olla, että saa siihen liittyvät edut...

Naulan kantaan.. Tämähän on se paljon vatvottu pulma kohta. Ehkä olisi jo aika tehdä jotain?
__________________
-
Reply With Quote
  #18  
Old 15.03.2008, 02:22
vette-91's Avatar
vette-91 vette-91 is offline
Irwinismi
 
Join Date: Mar 2006
Location: millo missäkin
Posts: 770
vette-91 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Cocco
Vaikkei minulla minkäänlaista omaa tositetta jäsenyydesta olekaan, osattiin kuitenkin viime vuonna huomautus lähettää jäsenmaksun viivästymisestä. Tartteeko sillon se kuitti siitä jäsenmaksun tilisiirrosta olla, että saa siihen liittyvät edut...

Sama homma..ei tuo kerhon vuosimaksu ole ollenkaan paha summa, mutta ihmetyttää vaan kun itsekkin sen maksoin niin ei mitään kuulunut..ainoastaan seuraavana vuonna tuli huomautus maksamattomasta jäsenmaksusta..
__________________
Avonainen -91
Reply With Quote
  #19  
Old 15.03.2008, 07:23
pirre's Avatar
pirre pirre is offline
Ajettasko kilpaa?
 
Join Date: Aug 2004
Location: Lahti
Posts: 6,773
pirre tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääpirre tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Send a message via MSN to pirre
Quote:
Originally Posted by Cocco
Tartteeko sillon se kuitti siitä jäsenmaksun tilisiirrosta olla, että saa siihen liittyvät edut...

Ei ainakaan ratapäivillä, kyllä siellä tiedetään kuka on jäsen kuka ei kun radalle ilmottaudutaan ja jaetaan numero lappuja. Sama taitaa koskea myös meettejä ja muita tapahtumia (illanvietot jne). Sihteerillä on kyllä lista.

CCoF tarrojakin saa ihan sihteeriltä kysyessä, ainakin itse sain kun vaihdoin käyttistä ja halusin siihen tarran lasiin. Sihteerin email ja puhelinnumero löytyvät clupin sivuilta.

Tarttes hakee vielä supportoimastani vauhtiputkasta tarratakalasiin .
__________________
Hurley Andersson 74cid '55 (+ few else)
Ducati 749R factory race bike
Flat track racer Harley 74cid
Corvette C3 FIA racer 454cid


Vette Racing
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa


Reply With Quote
  #20  
Old 15.03.2008, 08:10
MS's Avatar
MS MS is offline
Projekti
 
Join Date: Sep 2004
Location: Rundilla
Posts: 1,797
MS on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Cocco
Vaikkei minulla minkäänlaista omaa tositetta jäsenyydesta olekaan, osattiin kuitenkin viime vuonna huomautus lähettää jäsenmaksun viivästymisestä. Tartteeko sillon se kuitti siitä jäsenmaksun tilisiirrosta olla, että saa siihen liittyvät edut...

Kortteja päästiin viime vuonna painattamaan vain kerran. Ne joiden jäsenmaksu oli tullut tilille "eräpäivään" mennessä saivat kortin. Tänä vuonna yritämme tarpeen mukaan saada kortteja painatettua useammin. Noi painot vaan haluaa tehdä aika isoja määriä kerralla ja silloin tämmönen pikku autokerho saattaa jäädä jalkoihin. Toki voi sanoa et saa niitä kortteja painatettua vaikka yhden kerrallaan. Pitää paikkansa, mutta hinta...
__________________
Yes Corvette
Älä yritä väkisin . . .
hanki suurempi vasara
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 04:21.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.