FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C5 (vuosimallit 1997-2004)
User Name
Password

C5 (vuosimallit 1997-2004) Corvette C5 & Z06

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 22.08.2011, 17:32
Tuomas's Avatar
Tuomas Tuomas is offline
Levillä huhuilemassa
 
Join Date: May 2011
Posts: 900
Tuomas on oikealla tiellä
[quote=atn78]Jos luit alun minulla ei ollut mitään pahaa sanottavaa ST:n toiminnasta...
..Jos sinulla on vispilän kauppaa liikkeen kanssa niin olkoon. QUOTE]

Luin ja ymmärsin kyllä StreetTuningCarin osalta.

Eikä minulla sen ihmeellisempää vispilänkauppaa ole amainoksen kanssa, enkä ole heille mitenkään iso asiakas mutta jostain täytyy tilata se palvelu mitä he tarjoavat. Hommat on vaan pelittäny hienosti joka kerran ja työn laatu ollut loistavaa niin ihmettelin näin jyrkkää kantaa heihin. Meikäläisellä ei sen enempää tähän sanottavaa, jokainen verhoilkoon penkkinsä missä lystää
Reply With Quote
  #42  
Old 27.08.2011, 18:50
Varjomies's Avatar
Varjomies Varjomies is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 281
Varjomies on oikealla tiellä
Venäläisillä ja Virolaisilla on ikävä tapa alkaa heti hoitamaan asioita uhkailulla, kun heiltä pitäisi jotain rahaa tai työtä saada korvaukseksi huonosti tehdystä työstä tai virheellisistä asennustavoista. Tämä tullut huomattua rakennusalalla usein. Toki joukossa on myös rehellisiä ja asiat fiksusti hoitavia ihmisiä.
Reply With Quote
Old 28.08.2011, 13:50
Puman
This message has been deleted by Puman.
  #43  
Old 28.08.2011, 17:18
Varjomies's Avatar
Varjomies Varjomies is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 281
Varjomies on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Puman
Eikös tämä verhoilija Evensin mainostama Tuningstyle ole kans virolainen? Mites ovat asiat siellä hoituneet?

Kiinostaisi myös itseä. Ja onko näillä vironpojilla ja suomipojilla hirveä ero tuossa sisustus hinnassa? ihan periaatteesta tukisin suomalaista yrittäjää.
Reply With Quote
  #44  
Old 28.08.2011, 17:26
Juke's Avatar
Juke Juke is offline
Konkari
 
Join Date: Aug 2009
Location: Ilmajoki, Finland
Posts: 4,400
Juke tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Puman
Eikös tämä verhoilija Evensin mainostama Tuningstyle ole kans virolainen? Mites ovat asiat siellä hoituneet?

Quote:
Originally Posted by Varjomies
Kiinostaisi myös itseä. Ja onko näillä vironpojilla ja suomipojilla hirveä ero tuossa sisustus hinnassa? ihan periaatteesta tukisin suomalaista yrittäjää.

Evensistä on vaan hyvää sanottavaa.
Toimitusajat on pitäneet ja laatu on ollut juuri sitä mitä pitääkin.

Viimeinen toimitus kesäkuulta oli paras.
Hinta oli sovittu 200 Eur liukumavaralla, kun oli vähän kinkkinen homma tehtävänä. Kun tavarat tuli, niin hinta oli 200 Eur halvempi kuin liukumavaran alin hinta
__________________
Juke

Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition"
Corvette C5 Coupe -97 " Widebody"
Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17
Volvo V70 AWD Momentum -15
Audi Quattro -85 UrQuattro
Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica"
Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car
Opel Manta 2,7 gr.SS , long project
Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE !
Volvo PV 544 -62 , waiting project
Reply With Quote
  #45  
Old 26.11.2015, 14:06
häbä's Avatar
häbä häbä is offline
Satunnainen kävijä
 
Join Date: Sep 2006
Location: Hki
Posts: 29
häbä on oikealla tiellä
Unhappy A...

No voi perhanan perhana, kunpa olisin tämänkin huomannut ajoissa...


Quote:
Originally Posted by atn78
Maaliskun alussa tiedustelin täältä minne kannattaa kääntyä kun koko verhoilu pitää uusia. Ihastuin Jullen tekemiin ratkaisuihin kovasti joten päätin kääntyä saman pajan puoleen. Paikka on StreetTuningcar Tuusulasta. Siellä pojat lupasivat että 2 viikossa on laite tehty. Kuulosti hyvältä ja tapasin itse heidän aliurakoitsijansa veli venäläisen joka on kuulema tehnyt näitä hommia 24 vuotta Ai Niin firman nimi on muuten A-MAINOS SULANTIELLÄ. Sovimme edelleen että 2 viikkoa ja auto on valmis. Tähän väliin haluan painoittaa että StreetTuningcar hoiti oman osuutensa kuten irroituksen ja kasauksen heti kun oli mahdollista(mitä nyt pienestä airbag valo ongelmasta joka toivottavasti saadan sammutettua)

Veli venäläisellä meni 8 viikkoa ennen kuin auto luovutettiin asiakkeelle. Työnjälki näytti hyvältä ja poka oli tyytyväinen. Kunnes viikon luovutuksen jälkeen ovi pahvien verhoilu rupesi pullistelemaan. Kävin tänään reklamoimassa työnjälkeä niin rupesivat minulle selittämään jostain ovipahvien alkuperäisestä sisustan osasta muovipalasesta jonka pinta on lähtenyt irti ja tämän seurauksena virhoilu pullistelee. Asiakkaana minulla herää kysymys miksi tästä työvaiheesta oli linsanttu. Tuningin pojat osasivat kertoa että Jullen autossa kävi täsmälleen samoin ja tästä virheestä eivät oppineet. Nyt auto siesoo taas viikon p******e pajalla. Kyllä vähemmästäkin palaa asiakkaalle käpy. Rupes S**T*na ryssä vielä uhkailemaan. Vintti pimeni oli todella vaikeuksia pidätellä itseäni joten Tuningin pojat rupesivat välikädeksi. Lainaan suoraan velivenäläisen sanoja" ei lääkärikään te heti mitään työtä vaan hänellä on tietty jono missä järjestyksessä töitä tehdään" Jos lääkäri ryssiin leikkauksessa niin kyllä tehdään myös aika nopeasti korjaustoimenpiteitä. Sama koskee verhoilijaa muut työt pysähtyy ja hoidetaan vanha työ kuntoon. Tiivistelmä StreetTuningCar palveluja voi käyttää mutta heidän aliurakoitsijaa A-mainos Sulantiellä tuusulassa venäläistä puljua ei missään olosuhteessa suosittele. 2 viikkoa luvattu aika ja lopulta 8 viikkoa meni ja nyt taas ainakin yksi viikko lisää ja uhkailevat S**tan* asiakkaita. Ryssiin ei kannata luottaa.
__________________
P.M.
'02 Z06 Member of Club Corvette of Finland etc.
6,9 kg/kW --> 5,8 kg/kW --> 5,2 kg/kW --> 4,8 kg/kW

Last edited by häbä : 26.11.2015 at 14:11.
Reply With Quote
  #46  
Old 27.11.2015, 20:25
Qtti's Avatar
Qtti Qtti is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Sep 2006
Location: Riihimäki
Posts: 182
Qtti on oikealla tiellä
Mun C5 sisusta tehtiin keväällä A-Mainoksessa, ja työn jälki oli hyvää, mä ainakin tyytyväinen tällä kertaa..
__________________
2006 Corvette Convertible LS2 machine silver
1968 Charger Hemi 426 project burnt orange
1969 Charger R/T SE 440 dark blue
1959 Cadillac Eldorado Seville red
2009 Challenger SRT-8 6.1 red
Reply With Quote
  #47  
Old 27.11.2015, 20:35
SS-55's Avatar
SS-55 SS-55 is offline
Konkari
 
Join Date: May 2012
Location: Tuusula
Posts: 1,300
SS-55 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Qtti
Mun C5 sisusta tehtiin keväällä A-Mainoksessa, ja työn jälki oli hyvää, mä ainakin tyytyväinen tällä kertaa..


Minä myös tyytyväinen A-Mainokseen.
http://finnshark.com/forum/showthrea...t=21168&page=3
__________________
Voihan Vette!
Nykyisin teipillä kasassa.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:01.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.