FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C2 (vuosimallit 1963-1967)
User Name
Password

C2 (vuosimallit 1963-1967) Corvette C2 - Sting Ray

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #51  
Old 20.08.2008, 18:02
Masa's Avatar
Masa Masa is offline
Corvetella since 1990
 
Join Date: Apr 2005
Location: Tuusula
Posts: 3,226
Masa on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by en-invest
Siellä se auto on, hienossa kunnossa, autossa oli kaksi alkuperäistä kapselia kun ostin sen, tilasin Jenkeistä uudet alkuperäiset 4 kpl vuonna -86 hintaan 800mk, että kyllä noin kovassa vauhdissa oli kuitenkin pari kapselia pudonnut

Okei , se selittääkin sen miksi mulla niitä on kuusi ,joten tietenkään kaikki ei voi olla orkkiksia.Sori ot...

Sitten asiaan: olisko joku noista autoista se , millä kuulemma ajettiin Jyväskylän suurajoissa -60 luvulla ? Siitä ku näkis jonkun foton , on siellä sora lentäny Ouninpohjassa
__________________
Ei se eka auto sitä jonoo tee...
Reply With Quote
  #52  
Old 21.08.2008, 00:48
en-invest's Avatar
en-invest en-invest is offline
Kipinä matkoilla
 
Join Date: Jun 2007
Location: Just se, mistä herää
Posts: 1,203
en-invest on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Masa
Okei , se selittääkin sen miksi mulla niitä on kuusi ,joten tietenkään kaikki ei voi olla orkkiksia.Sori ot...

Sitten asiaan: olisko joku noista autoista se , millä kuulemma ajettiin Jyväskylän suurajoissa -60 luvulla ? Siitä ku näkis jonkun foton , on siellä sora lentäny Ouninpohjassa


Edellisessä Mobilistissa Jyskälän Vettekysymykseeni ei osattu vastata, tarttis itte Reemeriltä kysäistä, jos hän viittis tonkia arkistoja, ihan satavarmaan C-kakkosella siellä mentiin, kuva on muistiini jäänyt
__________________
Käpälämäki 427 as 69
Kakkos os. 350 as 63


http://www.youtube.com/watch?v=CqDirDI0-uM

http://www05.turku.fi/ruissalo/laitu...aankarja.shtml


1a 6b 5a 2b 3a 4b 6a 1b 2a 5b 4a 3b
Reply With Quote
  #53  
Old 21.08.2008, 11:26
Jaska Jokunen's Avatar
Jaska Jokunen Jaska Jokunen is offline
Karkotettu
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 12
Jaska Jokunen on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Corvette63
Toisille auton poikkeava historia vaikuttaa enemmän, kuin toisille.. Olishan se kiva omistaa exportti C1-3, varsinkin jos omaa pidemmän Suomi-historian. Harvinaisia laitteita ollut siis aikanaan ja jos tänne pohjolaan sellainen joskus aikoinaan on eksynyt, niin niitä pitäisi vaalia ja haalia ihan viimeseen asti! Huvin auto on mainio esimerkki. Toisille se historia merkitsee enemmän, kuin toisille. Sama juttu on vähän, kun kysyis, että ostaisinko mielummin auton, jolla on minua ennestään 86 omistajaa ja historiaa ei tunneta vai kahden omistajan auton ja historia tunnetaan. Kumman valitset Näin se historia vaikuttaa jo silläkin määrin..

Itse ostaisin sen joka on paremmassa kunnossa ja paremmilla optiolla eli sen 86 omistajaa kiertäneen hyvin pidetyn tehomallin manuaalilla.
Siitähän se riemu syntyy kun on talvisin tekemistä jota ei tarvitse tehdä kynnenaluset mustana eli selvittää auton historia.
Reply With Quote
  #54  
Old 21.08.2008, 11:39
Jorma Halonen's Avatar
Jorma Halonen Jorma Halonen is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 455
Jorma Halonen on oikealla tiellä
Sveitsissä ajoi exporttiharvinaisuuksilla kilpaa herra nimeltä Guido Wermelinger.
Yksi hänen Vetteistä (olikohan-65) on myynnissä yllätys,yllätys Proteamissa.
Reply With Quote
  #55  
Old 22.08.2008, 20:41
Steelnose's Avatar
Steelnose Steelnose is offline
Pyrkyri
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 97
Steelnose on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Masa
Okei , se selittääkin sen miksi mulla niitä on kuusi ,joten tietenkään kaikki ei voi olla orkkiksia.Sori ot...

Sitten asiaan: olisko joku noista autoista se , millä kuulemma ajettiin Jyväskylän suurajoissa -60 luvulla ? Siitä ku näkis jonkun foton , on siellä sora lentäny Ouninpohjassa

Mulla on tosi hämärä muistikuva, vois melkein sanoa deja vu, että se olis ollu Ruattalaisten auto, voin kyllä olla täysin väärässäkin.
En ole koskaan ollut rallitouhuista kiinnostunut, paitsi jos siellä on näkynyt jotain amerikkaa ja siitä voi johtua tämä intitutio.
T:KJA
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:58.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.