FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C3 (vuosimallit 1968-1982)
User Name
Password

C3 (vuosimallit 1968-1982) Corvette C3 - "Shark Body"

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 27.10.2005, 13:10
speedy's Avatar
speedy speedy is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Apr 2004
Location: Keski-Pohojammaa
Posts: 293
speedy on oikealla tiellä
Uskotaan jo vette64, tuo Mustang vastaisuus on jo tullut aiemminkin hyvin esille. onko jokin traumaattinen kokemus merkistä?

Itse asiaan.. katselin myös itte C3-vetteä , mutta yllättävän vaikeaa on saada sitä, jos tiettyä vuosimallia hakee.. piti jotain muutakin kirjoittaa, muttei nyt jouda.. tyttö tuossa kaipaa huoltoa...
Reply With Quote
  #42  
Old 27.10.2005, 13:14
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by speedy
Uskotaan jo vette64, tuo Mustang vastaisuus on jo tullut aiemminkin hyvin esille. onko jokin traumaattinen kokemus merkistä?

Itse asiaan.. katselin myös itte C3-vetteä , mutta yllättävän vaikeaa on saada sitä, jos tiettyä vuosimallia hakee.. piti jotain muutakin kirjoittaa, muttei nyt jouda.. tyttö tuossa kaipaa huoltoa...

Ei taida olla vette64 ihan niin poni rasisti, kuin antaa täällä ymmärtää...
Reply With Quote
  #43  
Old 27.10.2005, 13:26
pekka's Avatar
pekka pekka is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Jun 2004
Location: jämsä
Posts: 132
pekka on tuntematon tekijä tässä vaiheessa
Kyllä 20 Ke ei saa kuin loppuun väsytettyjä romuja jotka ovat myyntimaalauksessa ja alustat loppuun ajettuja puhumattakaan niiden moottoripuolesta ja sisustuksesta. On montaa mieltä mikä on hieno ja hyvä Corvette mutta vuosikausia harrastaneena olen nähnyt tämän kirjon päästä päähän ja ostaessani nykyäänkin Corvetten maksan vaikka reilusti yli markkinahinnan jos toisena vaihtoehtona on halpa väsähtynyt Vette. Nykyään omistan parikin Vetteä joista toinen niistä on isolla rahalla tehty ja isolohkolla ja jota on rakennettu kuin iisakin kirkkoa ja myyntihinta olisi siellä 50 Ke korvilla jos sitä kauppaisin. Moni ajattelee että Zaisus Kristus mutta tehkääpä auto samaan kuntoon ja laskekaa loppusaldo niin nähdään mistä hinta muodostuu. Eikä siinä ole läheskään kaikkia huomioitu jos lähetään koko rakentelukustannuksia laskemaan. Ei kukaan rakenna autoaan kovallarahalla ja sitten myy sitä puoli ilmaiseksi tai markkina hintaan joka on määritelty jostain perus pulkan hinnasta. Eli on montaa käsitystä mikä on hieno tai hyvä ja halpa tai kallis. Hyvää ei halvalla.
Reply With Quote
  #44  
Old 27.10.2005, 13:54
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by pekka
Moni ajattelee että Zaisus Kristus mutta tehkääpä auto samaan kuntoon ja laskekaa loppusaldo niin nähdään mistä hinta muodostuu. Eikä siinä ole läheskään kaikkia huomioitu jos lähetään koko rakentelukustannuksia laskemaan. Ei kukaan rakenna autoaan kovallarahalla ja sitten myy sitä puoli ilmaiseksi tai markkina hintaan joka on määritelty jostain perus pulkan hinnasta.

Naulan kantaan...
Reply With Quote
  #45  
Old 27.10.2005, 14:07
poppamies's Avatar
poppamies poppamies is offline
Colaholist
 
Join Date: Jun 2005
Location: Tuussula
Posts: 5,699
poppamies on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Miten sä kehtaat ja on vielä mustakin... Itselle ei tulis mieleenkään

en oikeastaan kehtaakaan, siis eihän mulla kortti missään hyllyl kesällä ollu, ei vaan kehannu ajella
Reply With Quote
  #46  
Old 27.10.2005, 14:16
Masa's Avatar
Masa Masa is offline
Corvetella since 1990
 
Join Date: Apr 2005
Location: Tuusula
Posts: 3,179
Masa on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by speedy
Uskotaan jo vette64, tuo Mustang vastaisuus on jo tullut aiemminkin hyvin esille. onko jokin traumaattinen kokemus merkistä?

Itse asiaan.. katselin myös itte C3-vetteä , mutta yllättävän vaikeaa on saada sitä, jos tiettyä vuosimallia hakee.. piti jotain muutakin kirjoittaa, muttei nyt jouda.. tyttö tuossa kaipaa huoltoa...

Hei haloo , ei herneitä....tää mustang "vastaisuus" on sellanen inside joke eli kiusottelua tonne Oulun suuntaan..
Mulla ei todellakaan OLE MITÄÄN mustangeja vastaan...mä vähän arvelinkin , ett joku täällä kuitenkin hermostuu....
__________________
Ei se eka auto sitä jonoo tee...
Reply With Quote
  #47  
Old 27.10.2005, 14:30
KTM's Avatar
KTM KTM is offline
Jo vain vihertää!
 
Join Date: Jan 2004
Location: Pohjois-Pohjanmaa
Posts: 2,277
KTM on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Vette64
Hei haloo , ei herneitä....tää mustang "vastaisuus" on sellanen inside joke eli kiusottelua tonne Oulun suuntaan..
Mulla ei todellakaan OLE MITÄÄN mustangeja vastaan...mä vähän arvelinkin , ett joku täällä kuitenkin hermostuu....

Ei hätää, ei mua haittaa jos Matthew viduilee mulle El Metwurstista. Käytänhän itse tuota herjaavaa nimeä tuosta keksinnöstä. Ei kai me olla koskaan vakavasti väänetty juttua toistemme autoista? Aina vähän ns. pilkettä silmäkulmassa milloin erään Vetten sävytettyjen rekisterikilpien pohjalta (punainen auto valkoisilla raidoilla / valkoiset rekkarit punaisilla numeroilla) ja nyt esimerkiksi makkaran pollenlihapitoisuudesta.

Silti palataan asiaan näistä off-topic kuvioista, eli C3 Vetten hinnat seuraavaksi käsittelyyn.
Reply With Quote
  #48  
Old 27.10.2005, 14:32
mrfrost's Avatar
mrfrost mrfrost is offline
Aktivisti
 
Join Date: May 2004
Location: Kokkola
Posts: 758
mrfrost on oikealla tiellä
Pitäähän joka perheessä vähintään yksi foordi olla jo pelkästään sen takia että tietäis kuinka hyvä se chevy on. Mullakin foordeja 2 joista toinen musse.
Reply With Quote
  #49  
Old 27.10.2005, 14:35
Macho's Avatar
Macho Macho is offline
Dr. Crossfire
 
Join Date: Apr 2004
Location: insideDeepSouth
Posts: 8,008
Macho tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
.
__________________
can you count suckas? I say the future is ours, if you.. can count
Reply With Quote
  #50  
Old 27.10.2005, 14:53
MikkoM's Avatar
MikkoM MikkoM is offline
Konkari
 
Join Date: Feb 2004
Location: Keski-pohjanmaa
Posts: 6,421
MikkoM on oikealla tiellä
Send a message via MSN to MikkoM
Quote:
Originally Posted by mrfrost
Pitäähän joka perheessä vähintään yksi foordi olla jo pelkästään sen takia että tietäis kuinka hyvä se chevy on. Mullakin foordeja 2 joista toinen musse.
Mikäs se toinen muuten on
__________________
1985 Corvette
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 04:31.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.