FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 14.09.2006, 17:15
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
Konkari
 
Join Date: Feb 2005
Location: Järvenpää
Posts: 2,303
Juha on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by LT5
valitettavasti työmatkalla sekä tämän että ensi viikon ti-ke

Mites tehdään Pekka ym. koitetaanko löytää joku parempi päivä/aika jolloin LT5 pääsis myös mukaan? Ja kaikki ei vielä oo ees laittanut infoa, että miten tuo ensi keskiviikko sopii?
__________________
C5 -99 (manuaali)
Reply With Quote
  #42  
Old 14.09.2006, 17:59
Pekka Berkeles's Avatar
Pekka Berkeles Pekka Berkeles is offline
Kauhavan ruma vallesmanni
 
Join Date: Apr 2006
Location: Kauhava, Etelä-Pohojammaa
Posts: 7,159
Pekka Berkeles has a spectacular aura aboutPekka Berkeles has a spectacular aura aboutPekka Berkeles has a spectacular aura about
Quote:
Originally Posted by Juha
Mites tehdään Pekka ym. koitetaanko löytää joku parempi päivä/aika jolloin LT5 pääsis myös mukaan? Ja kaikki ei vielä oo ees laittanut infoa, että miten tuo ensi keskiviikko sopii?
Mulle sopii oikeastaan kaikki päivät, eli ensi viikko ja myös sitä seuraava. Ihan miten vaan.

Ainoa asia joka ei sovi, on urheiluauton koeajo yleisillä teillä muun liikenteen seassa:

Reply With Quote
  #43  
Old 14.09.2006, 18:01
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari
 
Join Date: Aug 2004
Location:
Posts: 11,248
Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Pekka Berkeles
Ainoa asia joka ei sovi, on urheiluauton koeajo yleisillä teillä muun liikenteen seassa:

Tossa vaiheessa ei olis enään auton omistajalla & matkustajilla kivaa..
__________________
-
Reply With Quote
  #44  
Old 14.09.2006, 20:03
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Jos Pekalle vaan käy niin koko finnshark.com ryhmä haluaisi kiittää ja kumartaa ahveniston jälkeisissä tunnelmissa ja hoitaa auto kunnon kiiltoon.

Radalla auto aina likaantuu ja varmaan kesän pölyt sais pyyhkiä pois ennen lumen tuloa. Joten jos vaan Pekkaa ei haittaa, niin finnshark.com tarjoaa ilmaisen Zaino-käsittelyn inside and out. Homma kestää noin 6h, joten jos joku ilta/vkl löytyy sen verran aikaa/halua (itse ei tietenkään tarvitse notkua vahanhajussa koko aikaa jos ei jaksa) niin hoidetaan homma himaan. Tarvittaessa myös koko auton myllytys, samaan rahaan, päiviä tarvitsee sitten jo 2.

Homma voitaisiin hoitaa, joko mun tiloissa, tai jossain etelä suomessa sijaitsevassa tallissa? Ehkä samalla myös jonkin asteen talli-meetinki missä pääsis muutkin tutustumaan PB:seen ja autoon?

Ja jos ei kelpaa niin se on fine myös!

Reply With Quote
  #45  
Old 14.09.2006, 20:07
MrT's Avatar
MrT MrT is offline
Colaholist
 
Join Date: Jun 2006
Location: Cross stone hill 04300
Posts: 6,029
MrT tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Kuten yleensäkin on myös MrT vauhausiskuryhmässä mukana
__________________
Nobody is perfect, except Colaholist
Reply With Quote
  #46  
Old 14.09.2006, 20:14
MS's Avatar
MS MS is offline
Projekti
 
Join Date: Sep 2004
Location: Rundilla
Posts: 1,797
MS on oikealla tiellä
Mukana ollaan alusta loppuun. Kaikki päivät laitetaan myös sopimaan.
__________________
Yes Corvette
Älä yritä väkisin . . .
hanki suurempi vasara
Reply With Quote
  #47  
Old 14.09.2006, 20:22
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari
 
Join Date: Aug 2004
Location:
Posts: 11,248
Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Hyvä idea Groovyjaylta! Kannatetaan, mikäli Pekalle sopii!
__________________
-
Reply With Quote
  #48  
Old 14.09.2006, 20:58
Pekka Berkeles's Avatar
Pekka Berkeles Pekka Berkeles is offline
Kauhavan ruma vallesmanni
 
Join Date: Apr 2006
Location: Kauhava, Etelä-Pohojammaa
Posts: 7,159
Pekka Berkeles has a spectacular aura aboutPekka Berkeles has a spectacular aura aboutPekka Berkeles has a spectacular aura about
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Jos Pekalle vaan käy niin koko finnshark.com ryhmä haluaisi kiittää ja kumartaa ahveniston jälkeisissä tunnelmissa ja hoitaa auto kunnon kiiltoon.

Radalla auto aina likaantuu ja varmaan kesän pölyt sais pyyhkiä pois ennen lumen tuloa. Joten jos vaan Pekkaa ei haittaa, niin finnshark.com tarjoaa ilmaisen Zaino-käsittelyn inside and out. Homma kestää noin 6h, joten jos joku ilta/vkl löytyy sen verran aikaa/halua (itse ei tietenkään tarvitse notkua vahanhajussa koko aikaa jos ei jaksa) niin hoidetaan homma himaan. Tarvittaessa myös koko auton myllytys, samaan rahaan, päiviä tarvitsee sitten jo 2.

Homma voitaisiin hoitaa, joko mun tiloissa, tai jossain etelä suomessa sijaitsevassa tallissa? Ehkä samalla myös jonkin asteen talli-meetinki missä pääsis muutkin tutustumaan PB:seen ja autoon?
Tähän tarttee taas varmaan vastata pitkän kaavan kautta. Ei sillä etteikö tämä tarjous olisi ookoo - nimittäin suostun oikein mielelläni - mutta vastaus vaatii ehkä kuitenkin taas kerran ne vaikuttimet, jotka ovat taustalla.

Joskus, ei niin kovin montaa vuotta sitten, oli aika jolloin allekirjoittaneella ei ollut ainuttakaan autoa. Asuin tuolloin Helsingissä, eikä henkilöautoista olisi oikeastaan ollut muuta kuin haittaa. Mutta jos totta puhutaan, niin Viperin mä olisin silloin kyllä halunnut. Niinkuin meistä ehkä joku muukin, valitettavasti Vipereitä ei anneta vain siksi, että "mä haluun sellaisen".

Vuodet kun kuluu, niin asiat muuttuu, ja joskus saa mitä aiemmin halusi. Ei toki Viperiä, mutta jotenkin hassusti mä en enää sellaista halunnutkaan. Vette oli se jonka halusin. Ja sen jälkeen erään saksalaisen auton. Ja sitten toisenkin Veten.

Asun nykyään taas Hesassa, pitkän ulkomaankomennuksen jälkeen. (Hesa on muuten maailmalla kiertämisen jälkeen ylivoimaisesti paras paikka tavata vapaita naisia...). Ja taas kerran on hupaista, etten oikeastaan tarvitse ainuttakaan autoa. Ja nyt niitä on kolme, tosin vain yksi on rekisteröity Suomen kilpiin.

Olen saanut ajaa 300 hv LT1 Vetellä, 405 hv Z06:lla ja 320 hv sakemanni-avolla. Mun mielestä mä olen tavallaan saanut jo paljon autoilun maailmassa. Ja nyt kun Z06 on ahdettu, niin ajattelin, että parin tutun lisäksi myös ne viisi jotka olen maininnut tällä palstalla (tässä keskusteluketjussa) ja joita en ole koskaan tavannut, saakoot myös ajaa Zetalla (tosin Juhan kanssa vaihdoin muutaman sanan Turun vanhalla haustausmaalla johon Vette-letka kokoontui). Tylsäähän tällaisista Vette-jutuista olisi itse nauttia.


Jos tähän liittyen nyt sitten Finnshark-team tarjoaa Veten pesun ja vahauksen, niin mikäs siinä. Ja jos samoihin aikoihin pidettäisiin talli-miitinki, niin kyllä Z06 voi sinne jäädä odottamaan niitä jotka haluaa auton nähdä. Ei se kovin kummallinen laite ole. Voin toki tulla itsekin paikalle, jossei ole muita menoja.
Reply With Quote
  #49  
Old 14.09.2006, 21:03
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari
 
Join Date: Aug 2004
Location:
Posts: 11,248
Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Pekka Berkeles
Jos tähän liittyen nyt sitten Finnshark-team tarjoaa Veten pesun ja vahauksen, niin mikäs siinä. Ja jos samoihin aikoihin pidettäisiin talli-miitinki, niin kyllä Z06 voi sinne jäädä odottamaan niitä jotka haluaa auton nähdä. Ei se kovin kummallinen laite ole. Voin toki tulla itsekin paikalle, jossei ole muita menoja.

Talli-miittinkiä odotellessa
__________________
-
Reply With Quote
  #50  
Old 15.09.2006, 07:39
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
Konkari
 
Join Date: Feb 2005
Location: Järvenpää
Posts: 2,303
Juha on oikealla tiellä
Näyttäis nyt siltä, että LT5 on tällä hetkellä ainoa jolle tuo ensi keskiviikko ei sovi, joten jos koitetaan nyt sit sitä keskiviikko aamupäivää. Kun sit jää vähän pelivaraa, jos sattuukin olemaan huono sää just silloin. Ei aurinkoisia päiviä enää voi kovin kauaa riittää...

Mä meen muuten myös omalla pulkalla ajamaan radalle silloin keskiviikkona (maksaa sen 30¤/2 tuntia, se on autokohtainen hinta). Jos joku muukin on tulossa sinne ajamaan niin vois ilmoitella tänne, koska jos olis vaikka 7 autoa, niin se rata kannattais siinä tapauksessa jo varata pelkästään meidän käyttöön, ei ainakaan olis sit enempää väkeä radalla.
__________________
C5 -99 (manuaali)
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:57.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.