FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Club Corvette of Finland > Kerhokeskustelut
User Name
Password

Kerhokeskustelut Keskustelua kerhoon liittyvistä asioista ja kuulumisista.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 11.05.2012, 22:26
Wormie's Avatar
Wormie Wormie is offline
Römpötipötipötipöts
 
Join Date: Jul 2008
Location: tSadissa taas
Posts: 1,599
Wormie on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by janiv
Nyt minnuu ruppee ihan oikeesti vituttamaan Finnshark, CCoF ja Corvetet. Taidan laittaa Corvetet myyntiin ja erota CCoF:stä saman tien. Tässä on ilmeisesti jotain semmosta takana mistä minä en tiedä mitään, joten voisiko joku vähän valottaa sihteerillekin, että mistä moinen hyökkäys CCoF:ää kohtaan oikein johtuu
No nythän tää salaliitto yllättää minutki!! Onko joku hyökänny CCoFia vastaan, mulla on ainaki menny ihan ohi. Mun mielestähän tässä on porukka tuonu esille tyytyväisyyttään kumpaakin tahoa kohtaan ja ollut iloissaan siitä että jotkut jaksaa meille tumput suorana seisoville tapahtumia järjestää. Oli sitten kumman tahansa järkkäämä konklaavi....
__________________
Corvette Coupe -69, 383 + 700R4 (TCI Streetfighter), ent. Wounded Warrior
Ex-Tipi the Banana Cruizer -73 conv., 350 Fuel Injection, TH-400, Coil-overs front+rear
Reply With Quote
  #42  
Old 12.05.2012, 07:17
Tuomas's Avatar
Tuomas Tuomas is offline
Levillä huhuilemassa
 
Join Date: May 2011
Posts: 900
Tuomas on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by unknown
Se juttu on että aika vaikea on kylmiltään erottaa mikä on CCoF ja FS, aihepiiri kun on aika samanlainen.

Olen samaa mieltä, melko pitkään saa seurata tilannetta sivusta ennen kuin homma selkenee (jos selkenee), mielestäni.

En kuulu mihinkään kerhoon itse, mistään ei mitään pahaa sanottavaakaan ole. Clubin tapahtumissa en ole käynyt, vai olenko??

Kysytääs nyt näin, jos liityn CCoF:ään, saan jäsenkortin ja clubi järjestää yhden ratapäivän sekä tapahtuman kesällä, onko muuta?(unohdetaan jäsenedut)
Ratapäivä--> kolme autoa samaan aikaan radalla, aina näin??
Reply With Quote
  #43  
Old 12.05.2012, 07:33
pirre's Avatar
pirre pirre is offline
Ajettasko kilpaa?
 
Join Date: Aug 2004
Location: Lahti
Posts: 6,773
pirre tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääpirre tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Send a message via MSN to pirre
Quote:
Originally Posted by Tuomas
Ratapäivä--> kolme autoa samaan aikaan radalla, aina näin??

Ei. Viimevuonna Kemorassa oli vapaata ajoa. Mä tahkosin ainakin kaks tankkia ja toinen niistä ns "putkeen" (kisa simulaatio =)
__________________
Hurley Andersson 74cid '55 (+ few else)
Ducati 749R factory race bike
Flat track racer Harley 74cid
Corvette C3 FIA racer 454cid


Vette Racing
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa


Reply With Quote
  #44  
Old 12.05.2012, 07:39
Tuomas's Avatar
Tuomas Tuomas is offline
Levillä huhuilemassa
 
Join Date: May 2011
Posts: 900
Tuomas on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by pirre
Ei. Viimevuonna Kemorassa oli vapaata ajoa. Mä tahkosin ainakin kaks tankkia ja toinen niistä ns "putkeen" (kisa simulaatio =)

Okei, skippasin Alastaron sen takia kun ymmärsin asian niin. Mutta hyvä tietää, jos kerho viitsii ratapäiviä järjestää semmoisilla radoilla missä kaiteet ei kolise ensimmäisenä, niin liityn heti!!

CCoF järjestää monta ratapäivää kesässä??
Reply With Quote
  #45  
Old 12.05.2012, 07:51
KooVee's Avatar
KooVee KooVee is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: May 2011
Location: Hki / Kangasala
Posts: 282
KooVee on oikealla tiellä
Onko mahdollista olla Corvette harrastaja / sellaisen omistaja, ilman että maksaa Suomen Covette kerhon jäsenmaksua, edes kannatuksesta?
__________________

-- Men, Machines and Memories --

C3 -81
Reply With Quote
  #46  
Old 12.05.2012, 08:03
Tuomas's Avatar
Tuomas Tuomas is offline
Levillä huhuilemassa
 
Join Date: May 2011
Posts: 900
Tuomas on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Foghorn
Onko mahdollista olla Corvette harrastaja / sellaisen omistaja, ilman että maksaa Suomen Covette kerhon jäsenmaksua, edes kannatuksesta?

Miksi ei olisi?? Väittäisin että Suomessa on kerhon jäsenmäärään verrattuna moninkertaisesti Vettejä.. Onhan mullakin ollut jokunen vuosi sitten useamman vuoden C3:nen ja en ollut edes kuullut mistään CCoF:stä tai Finnsharkista. Ihan samalla tavalla se pyöri tossa kylillä kun nykyinen C6:kin.
Onko siis niin että mikäli en ole jäsen, en ole tervetullut erikseen maksettaviin tapahtumiin kuten ratapäivät, meetit jne mitkä järjestetään CCoF:n puolesta?
Reply With Quote
  #47  
Old 12.05.2012, 08:25
Pappatunturi's Avatar
Pappatunturi Pappatunturi is offline
Laihian metalli since1950
 
Join Date: Apr 2005
Location: Pöllönummi
Posts: 8,423
Pappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääPappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by janiv
Nyt minnuu ruppee ihan oikeesti vituttamaan Finnshark, CCoF ja Corvetet. Taidan laittaa Corvetet myyntiin ja erota CCoF:stä saman tien. Tässä on ilmeisesti jotain semmosta takana mistä minä en tiedä mitään, joten voisiko joku vähän valottaa sihteerillekin, että mistä moinen hyökkäys CCoF:ää kohtaan oikein johtuu


Olen täysin ymmälläni, enkä tajua enää mistään mitään. Pappatunturi on nyt vaan hyvä ja kertoo julki kaikki huhut!


Nyt et Jani ihan tajunnut mitä koitin ajaa takaa jo ekasta postauksesta lähtien tässä "seitsemänpäivää" tasoisessa uutisoinnissa.

Vuosia sitten sharkin alkuaikoina tätä "vastakkain asettelua" olikin mielestäni ilmassa ja jälkeenpäin katsottuna osa ihan tuulesta temmatuista syistä. Sitten porukkaa vaihtui Ccofn riveissä ja koko kuvio muuttui satakertaa rennommaksi. Omalta kohdaltani juuri siihen suuntaan että jäsenmaksua oli taas kiva maksaa( juu on taas myöhässä.. )

Kuten jankutetettu kyllästymiseen asti, ei omasta mielestäni , eikä kenenkään hyvin tuntemieni sharkki/ccof heppujen mielestä ole mitään vikaa missän. Kaikki siis todellakin hyvin!!

Mutta edelleen , näiden uudistusten ja glasnost vuosien jälkeen riittää pari kolme aktiivista itkiää joilla jotain elämää suurempaa kaunaa Ccof kohtaan. Ja nämä heput näitä juttuja hokemalla saavat monen intoa täynnä olevan harrastajan nousemaan barrikaadeille olematonta vääryyttä vastaan. Tämä nyt vain yleisesti maalaten ,osoittamatta peukulla ketään.

Kuten jo hoetun hoettua, itse aion nauttia FS ja Ccof tapahtumista entiseen malliin. Luottaen täysin siihen että kumpikin taho tekee vilpitöntä työtä, pelkästään hyvien vibojen vuoksi mukavimman ja hauskimman harrastuksen eteen mitä olen tähän asti kokenut. Kyräilemällä ja vanhoja vuosientakaisia juttuja seläntakana vatvomalla, ei saa mitään positiivistä aikaiseksi.

Menikö nyt jakeluun ? Ai niin , mun kardaanos tuli muuten pari päivää sitten pihaan
__________________
..it's not how you drive, it's how you arrive.


Last edited by Pappatunturi : 12.05.2012 at 08:33.
Reply With Quote
  #48  
Old 12.05.2012, 08:33
KooVee's Avatar
KooVee KooVee is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: May 2011
Location: Hki / Kangasala
Posts: 282
KooVee on oikealla tiellä
Mulla on tuntuma, että ovet on auki kaikille, riippumatta siitä maksaako jäsenmaksua. Tosin se fiilis tulee ehkä enemmänkin FS:n foorumia lukemalla, yhtä kaikki, samat tyypit. Mulle 25euron jäsenmaksu on hyvän asian kannattamista. On kiva että suomessa on corvette kerho. On täällä poniautoharrastajatkin sen verran osanneet järjestäytyä, että ovat oman kerhon perustaneet joka pysyy pystyssä vain samanhenkisten talkoovoimien ja kolehdin avulla. 25¤ on oikeasti jokaiselle pieni raha. Varakas en ole, mutta sen verran rahoissani, että kun finnsharkin lehti tuli myyntiin, ostin niitä kaksi.

Osta sinäkin
__________________

-- Men, Machines and Memories --

C3 -81
Reply With Quote
  #49  
Old 12.05.2012, 09:00
Kurkis's Avatar
Kurkis Kurkis is offline
Konkari
 
Join Date: Jun 2005
Location: Kamgasala
Posts: 1,183
Kurkis on oikealla tiellä
Vähintään kaksi jäsenille ilmaista mutkarataa on ollut tarjolla viimeiset vähintään 18 vuotta. Ei jäsenille maksanut 25¤ per ratapäivä eli halutessaan saanut samalla jäsenyyden. 2012 jälleen tarjolla Ahvenisto kesäkuun alussa ja Alastaro syksyllä. Alastarossa lisäksi edullinen majoitus, saunomista iltapalaa sekä aamupalaa, josta kerho maksaa leijonanosan.

2011 oli lisäksi Kemora jossa aika vähän autoja paikalla.

2011 kaikilla ratapäivillä oli myös vapaata ajoa ilman kierros tai automäärärajoituksia. Varmasti jatkossakin ajetaan osa vapaasti ja osa kolmen tai neljän auton ja muutaman kierroksen seteissä. Syy rajoituksiin on turvallisuus ja ajanotto. Lippumiehiä ei saa radanvarteen kuin pakolla jos niinkään ja varsinkin Ahvenistolla olisi niille muutamassa paikassa tarvetta. Jos todetaan ettei otetta aikoja ollenkaan niin helpottaa osaltaan useamman kierroksen ja auton ajamista.

Meeting on luonnollisesti kerhon päätapahtuma, jonka järjestäminen syö suurimman osan budjetista sekä aktiivien ajasta. Lisäksi nuo surkeat kerho-osastot 3-4:ssä näyttelyssä kuitenkin vaativat autojen, mattojen, kerhotuotteiden, kalusteen roudaaniset sekä sen että aina joku päivystää paikalla. Tähän päälle kuukausittaiset cruisingit, autojen punnituspäivää yms. Jne.

Kerhon tilinpäätöksestä selviää rahankäyttö. Suurin osa (noin 8000¤) menee meetingin ruokiin, ohjelmiin, tiloihin jne. Per ratapäivä kulu on noin 1500¤. Sitten jäsenkortteja, postituksia, näyttelykuluja yms. Tavoitteena nollatulos.

Tilinpäätöksestä selviää myös ettei hallitukselle makseta korvauksia kokouksista tai tapahtumiin, näyttelyihin tai muihin järjestelyihin ajeluista. Poikkeuksena tämän vuoden autojenkuljetukset näyttelyihin joista maksettiin allekirjoittaneelle suorat polttoainekulut.

Kerholla on noin 450 maksanutta jäsentä joista ilmeisen suuri osa on tyytyväistä tarjontaa, kun samat nimet pysyy listoilla ja jäsenmääräkin on jatkanut kasvuaan. Verrattuna autojen määrään Suomessa uskoisin jäsenmäärän olevan hyvinkin korkea verrattuna muihin vastaaviin porukoihin.

Mielestäni kannattaisi ensin käydä muutamassa tapahtumassa, tutustua toimintaan ja sitten esittää kehitysehdotuksia. Ja ehdotuksien menestys on monesti suhteessa ehdottajan halukkuuteen osallistua asian toteutukseen.

Minulle on ainakin aivan sama kuka tapahtuman ideoi, järjestää jne. Kunhan porukka viihtyy ja pääsee taas näkemään kanssaharrastajia.

Kotona näppäimistön ääressä on hyvä muistaa että jo tänäkin keväänä ja talvella useampi aktiivi on postittanut, tehnyt kirjanpitoa, tehnyt varauksia, kysellyt autoja, ideoinut uutta, roudanut autoja sekä kamoja, käynyt kokouksissa, saunonut "pikkujouluissa"...että kaikilla olisi kivoja tapahtumia keväään ja kesän aikana. Tämä koskee sekä Shark- että kerhoaktiiveja. Kun nämä sortunut väsähtävät tai kyllästyvät syystä tai toisesta niin toivottavasti näppäimistöjen äärestä noustaan jatkamaan.
Reply With Quote
  #50  
Old 12.05.2012, 09:46
T72's Avatar
T72 T72 is offline
Konkari
 
Join Date: Jan 2004
Location: Tuusula
Posts: 2,873
T72 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by janiv
Nyt minnuu ruppee ihan oikeesti vituttamaan Finnshark, CCoF ja Corvetet. Taidan laittaa Corvetet myyntiin ja erota CCoF:stä saman tien. Tässä on ilmeisesti jotain semmosta takana mistä minä en tiedä mitään, joten voisiko joku vähän valottaa sihteerillekin, että mistä moinen hyökkäys CCoF:ää kohtaan oikein johtuu

Mittään ei näköjään kannata tehä, mittään ei kannata järjestää, kun aina vaan saa jostain paskaa niskaan. Jos tästä paskasta sais edes palkkaa, niin sit ois ihan eriasia.

Nää julkiset itkupotkuraivarit joka kerta kun joku arvostelee kerhoa vois jättää pois, se nyt vaan on niin että ihmiset on sen verran erilaisia että kaikkia et pysty aina saamaan tyytyväisiksi. Jos 99% kuitenkin tykkää niin siitä kannattaa olla tyytyväinen!
__________________
-72 Corvette Coupe
-79 Li'l Red Express Truck
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 22:24.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.