FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #11  
Old 12.09.2006, 21:28
MikkoM's Avatar
MikkoM MikkoM is offline
Konkari
 
Join Date: Feb 2004
Location: Keski-pohjanmaa
Posts: 6,503
MikkoM on oikealla tiellä
Send a message via MSN to MikkoM
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Aivan mieletön juttu Pekka, koska en raamatusta ole ikinä perustanut voisin olettaa että siellä on omistettu kokonainen luku pelkästään Pekan hyvillä teoille!

Mieletön juttu! Sanoinko jo mieletön juttu? Hyvä Pekka!!!
Erittäin hyvin sanottu... Jos itsellä olis mahdollisuus olla paikalla niin "kusisin hunajaa" jos pääsis kyytiin..
__________________
1985 Corvette
Reply With Quote
  #12  
Old 12.09.2006, 21:29
janiv's Avatar
janiv janiv is offline
Konkari
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 6,046
janiv tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Thumbs up

Quote:
Originally Posted by Finnshark
Tällä palstalla tuskin löytyy kovin montaa kuka ei edes kyytiin haluaisi...

Ehkä yksi. No, jos ei yli kuuttakymppiä radalla ajettaisi niin ehkä sitten uskaltaisin. Ainiin halu ja uskallus ei olekaan sama asia Ajamaan en missään tapauksessa halua. Syystä, että en ole koskaan edes nähnyt ajettavan yli 300 heppaisella autolla.

Luulis, että tää on kyllä monille Corvette-harrastajille aika unelmapaikka. Hienoa, että joku tekee tällaisen tarjouksen. Haluaisin kyllä radan vierestä katsella, kun toiset ajelevat moisella hurjalla menopelillä.
Reply With Quote
  #13  
Old 12.09.2006, 23:40
ZR1's Avatar
ZR1 ZR1 is offline
Konkari
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,097
ZR1 on tuntematon tekijä tässä vaiheessa
Kyyti kiinnostaisi kyllä. Olisi mukava tuntea käytännössä miltä tuntuu, kun ZR1:sen tehoihin lisätään +200hv..

Ajaa en varmaan uskaltaisi mutkaradalla, enkä mielellään toisten autoilla muutenkaan.

Jos tuollaista saisi testata Lappeenrannan huippunopeuskilpailussa niin... niin..
Reply With Quote
  #14  
Old 13.09.2006, 08:20
Pekka Berkeles's Avatar
Pekka Berkeles Pekka Berkeles is offline
Kauhavan ruma vallesmanni
 
Join Date: Apr 2006
Location: Kauhava, Etelä-Pohojammaa
Posts: 7,182
Pekka Berkeles has a spectacular aura aboutPekka Berkeles has a spectacular aura aboutPekka Berkeles has a spectacular aura about
Quote:
Originally Posted by Juha
Minä ilmoittaudun mukaan, kun just just mahdun tuohon 350+ kerhoon (AMW:llä mitattu 360hv)
Oolrait, "MS", "MrT" ja "Juha" on kuskeina, vielä kaksi tarvittaisiin että olisi yhteensä 5 kuskia. Kyytiin on saatava myös 5 kappaletta harrastajia, itse en tule kyytiin.

Radaksi olin ajatellut Ahvenistoa. Paha paikka, toki, mutta lähempänä ei ole okien muutakaan.

Olitko Juha menossa / varaamassa rataa piakkoin, vai joko olita ajamassa siellä? Muistelin, että mainitsit tällä palstalla jotain aiheesta.

Nyt on pakko lopettaa, taksi on aivan justiinsa ovella odottamassa (pikainen työreissu), yritän kirjoitella lisää iltapäivällä ja lukea mitä viestejä on tullu privana.
Reply With Quote
  #15  
Old 13.09.2006, 08:31
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
Konkari
 
Join Date: Feb 2005
Location: Järvenpää
Posts: 2,310
Juha on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Pekka Berkeles
Olitko Juha menossa / varaamassa rataa piakkoin, vai joko olita ajamassa siellä? Muistelin, että mainitsit tällä palstalla jotain aiheesta.

Kiitoksia Pekka jo etukäteen!

Oon nyt käyny siellä ajamassa vapaina aikoina kahtena edellisenä viikolla, ja tarkoitus ois taas ens viikolla mennä sinne ajamaan varmaankin keskiviikko aamuna, joka on ainakin vielä vapaana. Hommahan toimii siten, että radan voi varata etukäteen, jolloin vuokra on 100€/h (riskinä tuossa on se, että rata pitää maksaa ja sinne mennä satoi tai paistoi). Tai sitten niinkuin nyt syksyllä oon tehnyt, että sinne voi mennä vapaina aikoina (vapaat ajat näkee netistä www.ahvenistonmoottorirata.fi ja sieltä valikosta varauskirja --> Tapahtumakalenteri, mutta tuo vapaa aika pitää varmistaa edellisenä iltapäivänä/illalla soittamalla sinne). Hintahan on 30€/2 tuntia tai 40€ 3 tuntia ja enemmän. Riskinä tuossa sit on se, että radalla voi olla paljon autoja, tai sitten ei (viime viikolla ajelin koko 2 tuntia yksin, ja tällä viikolla PUU-1:n kanssa kahdestaan autoilla, mutta joukkoon tuli sitten useampi moottoripyörä säheltää). Mutta menon voi peruuttaa milloin vain, jos vaikka näyttää siltä, että sataa, ja maksu tapahtuu vasta paikan päällä. Ja varaustilanteen tietää varmuudella vasta edellisenä iltana. Mun puolesta voidaan tehdä kuinpäin vain ja voin hoitaa tuon radan varauksen/soittelut.
__________________
C5 -99 (manuaali)
Reply With Quote
  #16  
Old 13.09.2006, 08:41
janiv's Avatar
janiv janiv is offline
Konkari
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 6,046
janiv tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
No jos ei meinaa löytyä viittä kyytiin, niin ehkäpä minä sitten tulen vaikka matkaa onkin yli 400 km suuntaansa, mikäli siis viikonloppuun sattuu testiajot.

Vaan luulis noita kyytiin halukkaita löytyvän pilvin pimein ettei miun tartte näin kaukaa lähtee muutakun kattomaan teiän ajeluita.
Reply With Quote
  #17  
Old 13.09.2006, 08:45
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
Konkari
 
Join Date: Feb 2005
Location: Järvenpää
Posts: 2,310
Juha on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by ippe73
No jos ei meinaa löytyä viittä kyytiin, niin ehkäpä minä sitten tulen vaikka matkaa onkin yli 400 km suuntaansa, mikäli siis viikonloppuun sattuu testiajot.

Ainakin Ahvenistolla on jo kaikki viikonloput ihan täynnä (ne varataan jo yleensä edellisenä talvena), enää löytyy vapaita aikoja vain keskellä viikkoa
__________________
C5 -99 (manuaali)
Reply With Quote
  #18  
Old 13.09.2006, 08:56
Masa's Avatar
Masa Masa is offline
Corvetella since 1990
 
Join Date: Apr 2005
Location: Tuusula
Posts: 3,226
Masa on oikealla tiellä
Kiitos mahtavasta tarjouksesta , mutta ehkä joskus toiste...tai tarkemmin ajatellen , niin ei ehkä koskaan. Miksikö? Ajokortti ollut taskussa 24v ja ajanut olen satoja erilaisia autoja työni puolesta , myös tehokkaita , joten eiköhön nää oo jo kokeiltu.Lisäksi ajatus siittä ,että saan rääkätä jonkun silmäterää radalla ,varsinkin kun omistaja vielä pelkää kytkimen hajoamista ,ei minua kiehdo. Ja enkä halua edes kyytiin ,koska on epämielyttävä tunne roikkua turvavöissä pää alaspäin radan turva-alueella polttoaineen ja öljyjen valuessa maahaan palonarkana...
Ja vielä se,että C5:ssa on tehostimet...mutta tarjoa mulle -63 Grand Sport kokeiltavaksi tai -67 L88 , niin olen tikkana paikalla...
__________________
Ei se eka auto sitä jonoo tee...
Reply With Quote
  #19  
Old 13.09.2006, 09:14
LT5's Avatar
LT5 LT5 is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Sep 2004
Location: Porvoo
Posts: 276
LT5 on oikealla tiellä
Ei voi oikeesti välttää yrittämästä tätä... ja miksi minä? Kokemusta on Ahvenistolla(kin) kaikenlaisilla vehkeillä: Super 2000, siviiliautot, isolohko C3, ZR1 jne. Zetalla on tulllut kellotettua 1.33,2 joten olisihan se kiva verrata miten 374hv (eilen mitattu) aikakautensa huipputuote käyttäytyy uudempaan teknologiaan verrattuna (varmaankin surkeesti). Ai niin, tähän asti kaikki tuotteet on pysyny lapasessa (kop-kop)
Reply With Quote
  #20  
Old 13.09.2006, 09:20
Yorcci's Avatar
Yorcci Yorcci is offline
Orange is the new Black
 
Join Date: May 2006
Location: Lässykkälandia
Posts: 12,304
Yorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääYorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Kyyti kelpaisi, mutta perustelut tulevat myöhemmin (ehkä vasta viikonloppuna). Periaatteena on, että anna hyvän kiertää...
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm

Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams

Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:27.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.