#1
|
||||
|
||||
oikeita tehoja?
c5 98 saa ilmeisesti lisäpotkua jos vaihtaa uudemman GM:n imusarjan 2002-2004 .LG motorsport myy FAST LSX imusarjaa ,joka tarvitsee ilmeisesti 90mm läppärungon kaveriksi.mikähän on näiden todellinen hyöty tehoissa.onko kellään tietoa SLP:n keinuvipu+jousisarjan 1.8 ration todellisesta teho hyödystä.autossani oli jo valmiina Blackwidow (ram-air)putsari ,kuulemma vaikuttaa vasta yli 200 km/h jälkeen .myös taka vaimentimet ovat Geiger poverin.remmiahdin sarjaa tekis mieli vaan en tiedä kuinka noi jenkkipäästöt hyväksytään täällä? ps.voiko/kannattaako vettetä ruoste-suojata?
|
#2
|
||||
|
||||
Quote:
Jenkkien (californiaan tarkoitetut) saaste paprut hyväksytään muistaakseni vuosimalleihin heinäkuuhun 96 asti (voin kaivaa tarkemman päivämäärän esiin jos tarttee). Eli C5:siin on hankalampi muutoskatsastaa ahdinta, mutta mikään ei ole mahdotonta nimim. vain kuolema on pakollista
__________________
Hurley Andersson 74cid '55 (+ few else)
Ducati 749R factory race bike
Flat track racer Harley 74cid Corvette C3 FIA racer 454cid Vette Racing
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
#3
|
||||
|
||||
ajeltiinkohan syksyllä alastarosta peräkkäin lahteen? sulla viinipunainen c4 ja mulla musta c5 tarra kilvillä.toi remmi hommeli kiinnostais,mangnusonin supercharger tai procharger.puristussuhde10.10 mietityttää että kestääkö mosa.tuleeko näissä sarjoissa kaikki tarpeellinen mukana?kun toi mun kielitaito ei selvitä kaikkea noista chargeri esitteistä.
|
#4
|
||||
|
||||
Jep, pääsitte ohi Kärkölän ja Hollolan välissä kun jouduin käyttää repsikkaa kusella p-paikalla. Tosin äkkiähän me sieltä perään taas kerettiin
Prochargerin sarjassa mulle tuli about kaikki mitä tartti sen toimivaan saattamiseksi, mitä nyt tulpat (orggikset ei toiminnu) ja muutaman lisä remmin (pientä säätöä) joutu ostaa lisäks. Manuaalissa tais olla että asennus kestää 8-10h, mulla tais mennä se 80h. Mulla puristukset nyt 10.5:1 ja tiputtelen aavistuksen noita talvihuollossa samalla kun paikkailen parit öljyvuodot, tuli jotain pikku öljy vuotoja koneeseen asennuksen jälkeen. Jotain pientä samalla, löysät pois koneesta
__________________
Hurley Andersson 74cid '55 (+ few else)
Ducati 749R factory race bike
Flat track racer Harley 74cid Corvette C3 FIA racer 454cid Vette Racing
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
#5
|
||||
|
||||
kuinka tuo procharger vaikutti kulutukseen matka ajossa?tuliko alakierroksille paljonkin vääntöä lisää?tarviiko bensa pumppua vaihtaa?paljon olis kysymyksiä.ps.olis kiva nähdä tuo yhdistelmä livenä?
|
#6
|
||||
|
||||
Vakio suuttimet -> ajotietokone pitäs näyttää oikeeta lukemaa. Viime pe koukkasin Lahti - Tampere - Lahti muutaman mutkan kautta noin 300km ja reipasta vauhtia keskikulutuksella 9.2 l / 100 km. Alakierroksille ei hirveetä väännönlisäystä mielestäni tuonut, mutta onnistunut viritys kun ei paljoo pienentynytkään . Sarjan mukana tuli regulaattori ja pumppu linjaan. Vaihdoin vielä lisäksi suurtehopumpun tankkiinkin kun niitä saa aika edullisesti from canada. pistin yv:tä yhteystiedoista, tervetuloa
__________________
Hurley Andersson 74cid '55 (+ few else)
Ducati 749R factory race bike
Flat track racer Harley 74cid Corvette C3 FIA racer 454cid Vette Racing
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
#7
|
||||
|
||||
Jos bensanpainetta nostaa silloin myös menee kulutuslukema ketuilleen vaikka olisi vakiosuuttimet.
__________________
can you count suckas? I say the future is ours, if you.. can count |
#8
|
||||
|
||||
Niin tietenkin. Eli seuraamalla kilometreja / tankattua bensamäärää saadaan sitten se keskikulutus. Pitääpä seurata tankillinen sitä jos kerkee ennen talvirengaspakkoa vielä tankillisen polttaa
__________________
Hurley Andersson 74cid '55 (+ few else)
Ducati 749R factory race bike
Flat track racer Harley 74cid Corvette C3 FIA racer 454cid Vette Racing
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links |
|