FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 10.09.2019, 18:55
LT-1's Avatar
LT-1 LT-1 is offline
H-kaavio rules
 
Join Date: Feb 2004
Location: Porometsä
Posts: 2,016
LT-1 on oikealla tiellä
Kotari jäärataohjuksen elvytys

Kuvassa näkyvän KTM 125 raaserin ostin 24 vuotta sitten. Vuosimalli muistaakseni '80- luvun alusta, ehkä '81-82. Ehdin ajaa sillä ekana kesänä n. 1,5 km kaikkiaan ja siitä 1,2 km poliiseja pakoon. Pääsin kuitenkin metsään karkuun mutta sitten veto katosi ja pannu sammui. Sammuksissa on ollut siitä asti kosteassa varastossa. Kokeilin polkaista käynnistyskammesta, jumissa on. Naftallako tuota pitää alkaa liuottamaan ?
Sylinterissä hieman pintaruostetta ja männän joutuu luultavimmin uusimaan. Saakohan tuommoseen vielä osia ja poratako sylinteri vai metästää uusi.
Lyhyemmät välityskiekot myös täytyy saada mikäli kone nyt ensin alkaa kiekumaan.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_1885.JPG
Views:	239
Size:	1.69 MB
ID:	14469  
__________________
1995 Coupe Brilliant Red Metallic, Manuaali
Reply With Quote
  #2  
Old 10.09.2019, 20:01
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is offline
Kipinämikko
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 952
Rimfire on oikealla tiellä
Hauska tarina.

Aika erikoinen väritys. Mahtaako olla alkuperäinen. Yhtään en tunne prätkiä mutta voisiko toi tankki olla haalistunut jostakin alkuperäisestä väristä? Vaikka tuollaisesta Kärcherin keltaisesta?
__________________
Gentlemen, start your engines.
Reply With Quote
  #3  
Old 11.09.2019, 09:31
JJ66's Avatar
JJ66 JJ66 is offline
Aktivisti
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 567
JJ66 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by LT-1
Kuvassa näkyvän KTM 125 raaserin ostin 24 vuotta sitten. Vuosimalli muistaakseni '80- luvun alusta, ehkä '81-82.
Naftallako tuota pitää alkaa liuottamaan ?
Sylinterissä hieman pintaruostetta ja männän joutuu luultavimmin uusimaan. Saakohan tuommoseen vielä osia ja poratako sylinteri vai metästää uusi.

Hieno peli
Mulla oli aikoinaan saman aikakauden Suzuki RM465 -82 ja se on hyvin saman näköinen kun tuo sinun kotari. Keväthangilla sillä oli hyvä päästellä mutta jos se sammui johonki niin eihän sitä poikasena pystynyt polkaisemaan käyntiin vaan se piti pukata lähimmälle tielle, joskus pitkäkin matka. Mutta potkua siinä oli aivan likaa mopoikäiselle, 2T ja porattu n.500 cc,,,, kyllä lähtee

Liuota vaikka naftalla aluksi mutta ultraäänipesuri on hyvä kanssa ja kunnon kuumapesu
__________________
"The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese"
Reply With Quote
  #4  
Old 11.09.2019, 15:16
LT-1's Avatar
LT-1 LT-1 is offline
H-kaavio rules
 
Join Date: Feb 2004
Location: Porometsä
Posts: 2,016
LT-1 on oikealla tiellä
Tankki on uutena ehkä ollut valkoinen tai vähän kellertävä. Runko punainen. Eka vesikone kotarilla on tullut '81, joten tämä on vanhempi koska ilmajäähdytteinen. Levyjarrut vähän myöhemmin. Vuonna '86 omistin myös '82 Suzuki GT X4 125 pyörän, ja lisäksi vanhemman 125 GT josta lainasin moottorin. Nuo on tullut hukattua kun ei silloin älynnyt säilyttää.
__________________
1995 Coupe Brilliant Red Metallic, Manuaali

Last edited by LT-1 : 11.09.2019 at 15:26.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:22.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.