#1
|
||||
|
||||
Aika mielenkiintoinen!
|
#2
|
||||
|
||||
Toihan oli CF:ssa, mut joteknin vain en nähnyt miksi välttämättä tehdä noin... sil jenkeis voit väsätä oman putkirungon jolloin olis helppo tehdä vieläkin parempi=tukevampi Mut on hienoa nähdä miten hyvin vettet on kuitenkin tehty samoilla formaateil... et voi käyttää osia ristiin eri vuosimallien kesken... tosin vaatii pientä laittoa
__________________
Vain Fiktiolla voidaan kuvata todellisuutta
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Luulis Jenkeissä tekevän hyvin kauppansa, kun useat herrasmies harrastajat haluavat klassiset muodot uudella tekniikalla! |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
En tiedä sit hinnasta kun artikkeli ei siittä maininnut mitään
__________________
Vain Fiktiolla voidaan kuvata todellisuutta
|
#5
|
||||
|
||||
Toikin on toimittajan tekemä putkirunko, C5:sta tulee ripustukset, kone sekä voimansiirto. Olis tietty voinut tehdä oikean space framenkin mutta kaipa toikin on jäykempi kuin orkkisrunko.
__________________
1970 Coupe LS5 *** 1991 Coupe L98 *** 1995 Mustang GT 5.0 |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Mikä tahansa on jäykempi kuin orkkis runko! |
#7
|
||||
|
||||
Hyvältä näyttää, vielä kun tuollaisen saisi suomalaisesta katsastuksesta läpi... Ainiin ja sitten vielä se että olisi hiukan paksumpi lompakko...
|
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|