|
|
||||
|
||||
|
C3 äänentoisto
Tilasin muun rojun yhteydessä mankan Ameriikasta, kunhan se sieltä saapuu niin puuttuu enää kajarit.
Olisiko jollakulla kokemusta toimivan äänentoiston rakentamisesta C3:een? En aio rikkoa ovipahveja tms, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäänee kaiuttimien, subbarin + mahd. lisävahvarin tavaratilaan sijoittaminen. Kokemuksia (hyviä/huonoja), kuvia, ehdotuksia, ... ? |
|
|
||||
|
||||
|
Mä rakensin 1970 mallisen coupen tavaratilaan vanerista täysleveän boxin joka on noin 30 cm korkea ja syvä. siihen olen tunkenut vanua sisään ja asentanyt Jensen 6x9 kaijuttimet ja päällystänyt boxin mustalla samanlaisella matolla kuin autossa muutenkin. Jensen 200 w vahvistin on jemmattu työkalukoteloon, ja cd/radiosoitin on asennettu naama menosuuntaan tavaratilan yläosaan.
Mulla on myös auton orkkisradio kiinni omalla paikallaan. Tomppa |
|
|
||||
|
||||
|
Re: C3 äänentoisto
Quote:
Oletko ajatellut kick paneleihin kauttimien upottamista? Itse ajattelin myos pienet hifistelyt suorittaa tohon 75:n, jotta jenkka soi ja latu maistuu! T72:lla on todella diivat Hi Fit, toivottavasti vastailee tahan!
|
||||
|
||||
|
Tassa on kundi laittanut omaan C3:n DVD soittimen ja Play Station 2:n!
http://www.cardomain.com/memberpage/222477/1
|
||||
|
||||
|
Quote:
:yikes: Melkoinen takapuoli tuolla autolla... Menee hiukan yli minun maustani... Oisko siinä nyt sitten liikaa suolaa vai pippuria, vai kenties liian makeaa... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Auton ulkomuoto ei oikein ole omankaan makuun, mutta tuo keskipaneelin DVD-soitin TFT-näytöllä ei tosiaan ole pahempi. Vähän sen tapainen mitä aikaisemmin puhuimme? ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Taitaa olla vahan liikaa aikaa omistajalla
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itse ehka haluaisin semmosen kiintean, upotetun, mika toimis myos mittari nayttona...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Samoin |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Totta, tos race car engineer lehdessa oli tosi siisteja nayttoja yhdistetty data loggereihin! :yes:
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | Search this Thread |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|