#1
|
||||
|
||||
SLP Veteistä tietoa?
Juhan hienosti onnistuneesta talviprojektista ja tulevasta kesästä muutenkin sisuuntuneena on tekninen kiinto omaa pulkkaa kohtaan kasvanut. Dynoonkin olisi tarkoitus se viedä kun varmistuu vähän ajankohtia ensin.
Mutta ensin vähän alkukartoitusta silmälläpitäen mahdollisesti joskus tulevaa omaa talvirojektinkaltaista(kiitos vielä Juhalle hienosti kaikkine kuvineen kaikkineen toteutetusta omasta moddauksesta). Tietääkö kukaan mitä näille SLP C5:lle (Tuned by Metro jo maahantuodessa,siispaitsi että automaatti löytynee ainakin,ainakin omasta löytyy ) on oikein oikeasti tehty? Pariltakin Finnsharkilaisella tälläinen C5 löytyy mutta kukaan ei oikein tunnu varmasti tietävän mitä niille on alunperin tosiasiassa tehty(tai että olisi käytetty dynossa). Silmämääräisestihän pystyy bongaamaan ainakin Blackwingin suodattimet,peltisarjat ja putket osaksi tätä settiä, mutta kuuluiko siihen jotain muutakin(koneen avaamista mahdollisesti?)? Entä löytyisikö kuitenkin joku anonyyiksi jäänyt SLP Vetteläinen jolla olisi dynosheettejä takataskussa asian tiimoilta,nekin voisivat vähän antaa ohjetta mihin keskittyä jo tässä kartoitusvaiheessa? Metrollakin vaikuttaa että ovat aika kuutamolla(liekö Skodiin ja Opelikseihin erikoistumista viimevuosina vai mitä ) tehdyistä hommista aikanaan. Mutta tietty lähtökohta on ajattaa oma auto testeriin, silti olisi kiva tietää edes vähän mitä palikkaa sinne oikeesti on survottu jo alunperinkin
__________________
"The Legend lives" |
#2
|
||||
|
||||
Oot varmaan käynyt jo slp:n kotisivuilla kattomassa performance pakien sisällön?
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Oon mutta sielläkin on sen verran montaa eri pakettia saatavilla aina " at least 421 hp only with bolt-on parts" packagea myöten että ei niistä oikein osaa sen enempää sanoa. Joidenkin pakettien mukana tulee pelkkä ilmanputsari+kromiset putkien ulostulot ja toisissa on sitten jo aika kasa palikoita rocker armseja ja MAF-sensoreita myöten. Ja onko kyseessä ollut joku yksittäinen paketti mitä ne on noihin asennellu,vai eri paketteja ehkä asenneltu jo Metrolla,vai yksittäisistä SLP palikoista koottu Suomi-malli(tehot pudonneet -20% ) tai vai..
__________________
"The Legend lives" |
#4
|
||||
|
||||
Pessimistinä en voi kuvitella, että metro on paljoakaan tutkimustyötä ton eteen tehny vaan ottanut jonkun valmiin paketin ja laittanut hintaan +50% metrolisää.
|
#5
|
||||
|
||||
http://www.sportscarcenter.fi/vinfo....JFT12&yid=1986
Tuon Metroauto on rakentanut ihan uutena.. Ilmoituksen mukaan autossa on 431hv tehoa. Olen jututtanut Metroauton myyjää ko. laitteesta..
__________________
- |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Pari kesää sitten tuli kyseiseen autoon tutustuttua vähän tarkemmin. Toi on tehty SPL palikoista ihan kokonaan. Tähän vehkeeseen on vaihdettu koko yläkerta kannet, nokka yms. Ainakin metron yks työnjohtaja on ollut tekemisissä SPL tuotteiden kanssa enemmänkin.
__________________
Yes Corvette
Älä yritä väkisin . . .
hanki suurempi vasara
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Se musta C5 avo oli tosiaan 431,4 HP:illa mitattu konetehoksi, ja vääntöä 600Nm.. (Koneen tilavuutta ei ole kuulemma nostettu?) Koneessa ei ole vakiosta jäljellä kuin alakerta, ja kaikki muu on tehty uusiks. Kansi, nokka, imusarja+ putket, moottorinohjaus, pakoputkisto, polttoaineen syöttö, jne...
__________________
- |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Näyttäis päällepäin ainakin tossa olevan vakio (Ls6) imusarja? Mitäköhän tohon on polttoaineen syötölle tehty, isommat suuttimet? Ei pitäis vielä tossa vaiheessa olla tarvetta isommille suuttimille? Mä oon koittanut kans saada tosta tarkkaa tietoa, mutta eipä ole tietoa löytynyt/tippunut. Ois ollut vaan kiva ennen omaa projektia saada vähän infoa, mutta ei onnistunut niin ei onnistunut.
__________________
C5 -99 (manuaali) |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Reippaat on väännöt teholukemiin verrattuna!
__________________
C5 -99 (manuaali) |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Eli heti kun auto ei ollut metrolla myytävänä, niin homma ei enää kiinnostanutkaan. Silloin kun mä olin sitä ostamassa niin tietoa tuli tuutin täydeltä. Kun vaan ei muista kaikkea mitä silloin puhuttiin. On se kumma juttu et jos ei rahaa liiku (vähän enemmän) niin asiakaspalvelu ei enää kiinnostakaan.
__________________
Yes Corvette
Älä yritä väkisin . . .
hanki suurempi vasara
|
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links |
|