| Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Anteeksi tyhmyyteni mut mikä on linelock?:O Automaatil tietty helppo mut kyl must ainaki helppo poltella vasen jalka jarrulla Ja ei se manuaalillakaa vaikeet oo.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Yleensä laitetaan etujarru piirin väliin. Paina jarrua, paina nappia ja linelockin solenoidi/magneettiventtiili pistää linjan jumiin, päästä jarru poljin ja sitten vapautuu taka jarrut mutta etu fillarit pysyy lukossa kunnes painat linelock nappia uudestaan
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Kyllä mä olen tullu vanhaksi.Ekalla vessalla oli kiva poltella kumia,vaikkei siinä ruutia ollutkaan niin kuin nykyisessä.Nykyään katson tarkkaan, että sutimisenesto on päällä,ettei vaan turhaan takakumit kuluisi.
|
||||
|
||||
|
kuminpoltto ja nätit risteys lähdöt... tulee vaan niin makee fiilis.
saa adrealiinin liikenteeseen ja nollaa kopan täysin makeeta rentoutumista. toimii paremmin kun kori olutta
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itse asiassa eilen baarissa oli burniksista puhetta ja muistin, kun jo pienestä poijjanrakkulasta lähtien on aina pää kääntynyt ja sydäntä lämmittänyt, kun jossain kierrokset nousevat ja lakuvanaa jää tonttiin. Eiköhän tästä maasta löydy useampikin pikkukolli, joilla on samat fiilikset. Kyllä minä olen sen ilon sille pienelle poijjanrakkulalle sisälläni velkaa. Siksi siis: kumia katuun.
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
Last edited by Yorcci : 15.04.2007 at 23:32. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Huh huh! Kovaa mättöä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Täysin tyylipuhtaasti,jengat vaan tappiin vaikka rajotinta vasten-silloin se näyttää hienolta
n. 400 hv pensakahdeksikko ---------------------------------------------------Bob Johnson : ..it's not how you drive, it's how you arrive. Roger Blunton special commorative edition memorial signature series
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|