Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne. |
|
Thread Tools | Search this Thread |
#1
|
||||
|
||||
450hp pikkulohkosta?
Kella ois hyvaa tietoa, milla saa takuu varman 450hp pikkulohkosta, ilman etta tarvitsee kayda pankkirosvon juttusilla? Eli orkkis alakerta, rautakannet ja lohko pitais jaada. Ja kone pitais olla vapaasti hengittava, kaasari peli. Ideoita? Kella on? Mista aloittaa?
|
#2
|
||||
|
||||
Re: 450hp pikkulohkosta?
Quote:
Helpottaisi tietää lähtökohta eli mitkä rautakannet noi on? |
#3
|
||||
|
||||
Re: 450hp pikkulohkosta?
Quote:
Kone on talla hetkella taysin alkuperainen L82. |
#4
|
||||
|
||||
Re: 450hp pikkulohkosta?
Quote:
Miten olisi 400:sen akseli 350 koneessa = 383 cid? Sitten männät vaikka SRP:n 10.3:1, Compin hyd. rulla nenä 244/244, kansille kevyt porttaus, imusarjaksi joko jokapojan unelma Edelbrock Torker II :censored: tai sitten L82:n orkkis satsi. Eikös L82:ssa ole varsin hyvä alsasarja ja 383:nen ei ole aivan älytön kiekkakone. Siihen vaan päälle tarpeeksi iso mehumaija ja jiiiihaaaa |
#5
|
||||
|
||||
VP osaa varmastikin neuvoa näissä asioissa. 522hp 355cid rautakantisesta SB:stä! Ja ne äänet...
http://finnshark.com/jma-40.html |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Varmasti osaa, mutta taitaa maksaa silti tosi paljon |
#7
|
||||
|
||||
Meikäläistäkin kiinnostais kuulla hieman ideoita kuinka sais mun nuhasen vajaa 200hp pikkulohkon ärjymään sielä 400hp nurkilla ilman kansien vaihtoa, mutta portaukssella...vai onko viisaampi mennä vain uusiin kansiin ja sitä rataa! Puristuksia en muuten halua sitten paljoa yli 9:1
Muuten vielä sellainenkin pikku seikka et sen pitäs olla myös mukava kadulla!!!!! |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
varmasti saa sen 400 mutta se taatusti maksaa ja saa varmasti "mukavan" ajettavankin ja se maksaa vieläkin enemmän.. ja saako noilla puristuksilla..en tiedä uskoisin et alsa kannet ei olis huono investointi itse varmaan rakentelen pumppukoneen sitten joskus pikkulohkoon mutta se on sit sen ajan murhe.. |
#9
|
||||
|
||||
Oishan se kiva rakennella se kone joskus aikanaan, mutta kun se vuotaa kuin seula ja on täys psk Pitää nyt saada sen verran katu-uskottavuuttakin, ettei aina jää öljyläikkä maahan, kun pysähtyy! Vetojakin sais olla... kai ne kannet pitänee sit vaihtaa... Haaveena olis noi AFR 195cc
|
#10
|
||||
|
||||
Jos minäkin pistän lusikkani soppaan :
eli uusi kansi maun mukaan, rullanokka ja ISO kaasari , tämä on projektini , lähtökohta oli 200 kw nyt toivotaan 300 kw , Vappuna nähdään penkissä toteutuiko. |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|