#1
|
||||
|
||||
Syttypuoli uusiksi
Mitäs sanotte jos:
MSD Corvette tach drive Pro-Billet distributor MSD 6AL CD Ignitions ja 6000-6800 MSD RPM Module MSD Blaster 2 Ignition Coils MSD 8.5mm Super Conductor Spark Plug Wire Sets Vai onko joku tossa huono ja parempaakin olisi pikkulisärahalla saatavissa? Onkohan noissa tulpanjohtosarjoissa mukana jakajan ja puolan välinen johto? Noita jakajiakin on useampaa mallia, vakuumikannulla ja ilman sekä slip collarilla ja ilman - varmastikin vakuumikannulla mutta mikä on slip collar? Vai onko Mallory HyFire VI AL Digital CD ignition parempi valinta boxiksi? Entä joku kuiva puola Blasterin tilalle? |
#2
|
||||
|
||||
Itsellä ainakin toiminut tosi hyvin,
Jakaja tuo pro-billet nro 8572 sillä mekaanisella kierrosluku ulostulolla. 6 AL jossa 6600 RPM moduli paikoillaan,vaihtovalo 5800. Puolana Blaster 2:nen Johtoina Accelin olikohan 8mm,siinä sarjassa oli ainakin puolan johto mukana,oli sellainen sarja josta kaikki johdot sai katkaistua sopivan mittaisiksi,oli puristelu työkalukin mukana. Tuohon puola juttuun tai toisenlaiseen boksiin en osaa sen kummemmin vastata,mutta kyllä tuolla paketilla on ihan hyvin pärjännyt eikä ole tarvinnut rassata. |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
mulla oli 68:ssa sama varustus, johdot accelin 8.8 race wires jossa mukana puolan johto.
__________________
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Tuo 8572 on just se missä on vakuumikanisteri myös mutta ei slip collaria - samaan olen päätymässä! 8454 on slip collarilla ilman vakuumikanisteria ja 8571 ilman vakuumikanisteria ja slip collaria. Oho tällä välin sekis tuo slip collar: se on säädettävä kaulus jonka päälle hold down pala kiristetään eli jos on imusarjan tai lohkon korkeus standardista poikkeava niin sitä kaulusta voi säätää ylös tai alas tarpeen mukaan... |
#5
|
||||
|
||||
Mulla kans toi sama setti paitsi accelin 8.8 johdoilla ja hyvin pelittää.En tiedä olisko MSD:n hvc puolalla mitää etua tos setis?Toisaalta Vesa suakin on toi kiihdytys kärpänen purassu,että olisko syttyboxiks syytä valita sellanen mihin voit kytkee two stepperin(lähtökierrokset).Ihan vaan tulevaisuuden varalta!!!Tietysti crank triggerkin olis vaihtoehto jos rupee joskus blowerien tai kaasun kans pelaan
|
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Joo - totta ja mun nykyinen kone kuitenkin menee myyntiin nykyisillä syttyvermeillä joten nyt kun päivitän uutta niin tarkoituskin on ottaa sellaista joka sitten siirtyy sellaisenaan uuteen koneeseen ja säilyy itsellä pitkään... |
#7
|
||||
|
||||
Mulla on täsmälleen noi hilut mitkä alussa mainitsit, olleet tämän kesän paikoillaan ja toimineet ihan ok. Jälkeenpäin vähän funtsin että olisikohan pitänyt investoida satanen lisää niin olisi saanut MSD:n digitaali boksin mutta eipä kai tossa analogisessa 6AL:ssäkään mitään vikaa ole. Toi Malloryn "digiboksi" ei taida edes olla juurikaan 6AL:ää kalliimpi, eli kannattaa varmaan harkita sitäkin...
Johtosarjaksi otin MSD:n Corvetteen mitoitetun sarjan ja siinä ei ollut puolan johtoa. Lopulta päätin vetää nuo johdot eri reittiä kuin alunperin ja pätkin ne sopiviksi ja tein jämäpalasta puolanjohdon. Kannattaa ehkä ostaa suoraan tee-se-itse sarja, multa saat lainaksi crimpperin johdon päiden puristeluun . |
#8
|
||||
|
||||
Ahaa onko sulla uus kone katottuna ja millanen?Se HVC puola on siis se sininen PN 8252 kaikkihan ei käy 6AL:N kanssa yhteen.
|
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Secondary Resistance: 4.7K Ohms, Turns Ratio: 100:1 Ja 8252: Primary Resistance: 0.2 ohms, Peak Current: 300mA, Secondary Resistance: 1.38K ohms, Spark Duration: 200uS Maximum Voltage: 42,000 volts, Primary Inductance: 7mH, Turns Ratio: 100:1 Tested with an MSD 6AL measured at plug gap. Primääri ja sekundaaari resistanssit on pienemmät mutta maksimivoltit pikkusen pienemmät - eli ei tällainen tollo joka just ja just osaa vaihtaa tulpat niin pysty sanomaan mitä tuo sitten merkitsee... 540 vapari uustuotanto se suunnitelmissa on, nyt lasketaan parin tahon kanssa tuleeko halvemmaksi tehdä osista täällä vai tilata valmis dynotettu jenkeistä pienillä muutoksilla - kun saa tuon selville ja samalla tarkemman budjetin niin seuraavaksi nykykone myyntiin... |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Joo se HyFire on itseasiassa jopa vähän halvempi. Oliko tuolla Corvetten johtosarjalla oma tuotenumero? Oliko se pikkulohkoja varten vaiko pikku ja isolohkoihin sopiva setti? Menikö ne jotenkin huonoa reittiä kun et ollut tyytyväinen? |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links |
|