FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C5 (vuosimallit 1997-2004) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vanteet päivitetty (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=14241)

groovyjay 25.02.2013 18:03

Quote:

Originally Posted by TJM
Itse päädyin tuttuihin ja turvallisiin Crayn 19"/20" mantoihin.
Pitää sanoa että melkoisesti muuttaa ulkonäköä parempaan suuntaan omasta mielestä orgiskiekkoihin verrattuna:cyclops:

Panisin. :cool:

ZL1 25.02.2013 18:15

Quote:

Originally Posted by TJM
Itse päädyin tuttuihin ja turvallisiin Crayn 19"/20" mantoihin.
Pitää sanoa että melkoisesti muuttaa ulkonäköä parempaan suuntaan omasta mielestä orgiskiekkoihin verrattuna:cyclops:

Musta rätti ja mustat vanteet toimii erinomaisesti!

Saki 31.03.2013 23:36

Täälläkin saatu vihdoin suvikumit alle.

Samalla madalsin sen mitä vakio pulteilla tuli.. etupää mielestäni hyvä mutta takapää saisi muutaman sentin tulla vielä. Tuossa kuvassa se on sellai jonkun kokkareen päällä että etupää näyttää vähän korkeammalta kuin onkaan = näyttää aika tasapainoiselta, mutta tasaisella juuri inan liian korkee pehvasta ehkäpä.. Samalla lisää madaltaessa takarengas imeytyisi paremmin tuonne sisälle toivottavasti?.. kun nyt se on hitusen liian luukulla tämän tyyppiseen peliin.

Ihan jees silti. Vanteen keskiön plasti dippausta mustaksi pitää kyllä harkita.. noiden vahaaminen oli jo hankalaa.. voin kuvitella että pestessä tuota vanne mallia osaa kirota. Ihan makeet kyllä omaan makuun mikä onkin tietty tärkeintä.

Sitten vielä vähän teippi tuuninkia ettei totuus unohdu.. :rolleyes:

Corvette63 31.03.2013 23:41

Quote:

Originally Posted by Saki
Ihan jees silti. Vanteen keskiön plasti dippausta mustaksi pitää kyllä harkita.. noiden vahaaminen oli jo hankalaa.. voin kuvitella että pestessä tuota vanne mallia osaa kirota. Ihan makeet kyllä omaan makuun mikä onkin tietty tärkeintä.

Mä pitäisin ihan vaan noin ja jos pesu tuntuu kärsimykseltä, niin sitten vaan kärsisin. :thumleft:

Näyttää hyvältä!

Sam 01.04.2013 06:25

Pida noin, tosi hienolta nayttaa. Hyvin kiiltaa, sopii myos mun makuuun paremmin kuin mustat

T72 01.04.2013 19:28

Mä pitäisin kanssa noi vanteet tuollaisina, ihan pirun hyvän näköinen setti!

Skorppi 01.04.2013 20:42

Quote:

Originally Posted by Saki
Täälläkin saatu vihdoin suvikumit alle.

Samalla madalsin sen mitä vakio pulteilla tuli.. etupää mielestäni hyvä mutta takapää saisi muutaman sentin tulla vielä. Tuossa kuvassa se on sellai jonkun kokkareen päällä että etupää näyttää vähän korkeammalta kuin onkaan = näyttää aika tasapainoiselta, mutta tasaisella juuri inan liian korkee pehvasta ehkäpä.. Samalla lisää madaltaessa takarengas imeytyisi paremmin tuonne sisälle toivottavasti?.. kun nyt se on hitusen liian luukulla tämän tyyppiseen peliin.

Vanteet on hienot ja sopii myös vetteen, mutta takanen tulee liian ulos omaan makuun. Mitkäs noi takavanteen speksit ja päällä oleva kumi tarkalleen oli? Etupään speksit olikin tossa sun aikasemmassa postauksessa.

Saki 01.04.2013 22:42

Quote:

Originally Posted by Skorppi
Vanteet on hienot ja sopii myös vetteen, mutta takanen tulee liian ulos omaan makuun. Mitkäs noi takavanteen speksit ja päällä oleva kumi tarkalleen oli? Etupään speksit olikin tossa sun aikasemmassa postauksessa.

Takavanteen piti olla 9,5-19" ET42 mutta vanteen takana olikin ET33.. ja sellainen se taitaa olla.. optimi olisi varmaan jotain et38 luokassa tuolla renkaalla. Omaan makuun kans ihan rajalla onko se inan liikaa ulkona tämän tyyppiseen peliin.

Mahdollisesti jos tuota muutaman sentin laskisi takaanta painuu tuo takanenkin hitusen sisään lisää. Edessä ainakin rengas meni aika selkeästi sisemmäs madaltaessa ja siltä vaikuttaa myös takana, mutta vakio pulttien rajat on nyt käytössä.

Rengas oli ainakin 255 levee ja mielestäni 40 profiililla. Leveempää kummia ei nyt ainakaan voisi laittaa, mutta tää hiukan vakiosta kavennettu rengastus oli ihan suunniteltu valinta.

groovyjay 01.04.2013 22:47

Quote:

Originally Posted by T72
Mä pitäisin kanssa noi vanteet tuollaisina, ihan pirun hyvän näköinen setti!

AMen Brotha T. :rock:

All times are GMT +3. The time now is 15:46.