![]() |
Suomen kaunein auto...?
Laittakaas vähän haitanne näytille, riittänee tältäkin foorumilta jokunen jokaiseen kategoriaan, ainaskin jokainen C malli olis mukava nähdä.
Veikkaisin että menestyskin on taattua. http://www.iltalehti.fi/osastot/auto...0958_au.shtml# |
No johan siellä oli yksi ihan oikeesti rakennettu.
|
Ilmoittautumisaika on jo harmittavasti umpeutunut. Vain kaksi vetteä on mukana. Entisöityjen sarjaan olisi hienosti mahtunut joku C1 tai C2. Mutta toisaalta nythän vetteporukalla ei ole montaa mahdollisuutta mihin äänensä tyrkkää... :wink:
|
Mitä tuossa yht´äkkiä selailin noita "vakio"-autoja, niin mitä ..ttua siellä tekee joku ´84 mallinen 190 mersu, tai joku xm citikka :lol: :lol: On tosi hienoja autoja...
|
Quote:
Mikkoooo, ei saa olla niin jyrkkä, joku voi oikeesti tykätä sitikastaan... :lol: |
Quote:
No, makunsa kullakin ja mä en oo mikään arvosteleen... sori taisin järkyttyä vähän liikaa :lol: Mutta kun kyse on kuitenkin SUOMEN KAUNEIMMASTA AUTOSTA :roll: :? eikä mun mielestä tuolla 190 mersullakaan ole mitään asiaa tuohon kisaan??? |
![]() Suomen kaunein auto? :roll: |
:roll: Noita juuri tarkotan :shock: :?:
|
Henkilökohtaisesti pidän erittäin paljon 190 sarjan mersusta, jopa sen verti et oon harkinnut (puoli tosissani) vetestä luopumista ja noitten roposten sijoittamisesta kyseiseen katiskaan, oon vissiin sairas... :oops:
|
Quote:
Nyt kannattaa ottaa ihan rauhassa ja vetää syvään henkeä. Varmaan joku ohi menevä viirus vain! :wink: Miksei sellaista AITOA EVO Cosworth (vai mikä ikinä se olikaan) vois omistaa... :lol: |
| All times are GMT +3. The time now is 15:42. |