|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mielenkiintoinen ilmanotto. Ohjaatko ilman suoraan suodattimen läpi ahtimelle jollain putkella ???
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
ilmansuodatin on melkeistä scoopin alla joten toimii aika hyvin ja tuntuu kulkevan paremmin kuin viime kesänä,pitänee käydä vartimaili vetämässä ja katsoa kuinka on vetoa.
|
||||
|
||||
|
No laitetaan nyt viime aikaiset muutokset ja tulevat.Osa tehty nyt talven/alku kevään aikana.
-Vanteiden ehostus/oikominen ja kiillotus -LTPWS järjestelmän korjaus (jep hullu olen varmaan -Kaiuttimien (orkkis) huolto menossa -TPI air foil+KN+ilmanputsarikotelon avaus -Ovi ja tuulilasin tiivisteiden uusinta -Etujarrut muutetaan C5 jarruiksi. -Alustan puslat vaihtoon ja uretaania alle. -Samalla keulankin madallus ja perä on jo pudotettu. -Alustan jousien muutos Z51 alustaan eli jämäkkyys on päivän sana soft ride alusta pois -Ilmastoinnin huolto ja uudet aineet ettei sula ohjaamoon. -EGR lämpösuoja, uudet pyöränpultit, filttereitä, nippelii ja nappelii etc... Tuossa jotain aikataulu varmaan enemmän syksyllä kun haluaa ajella ettei taas mene kesä vain istuskeluun.
|
||||
|
||||
|
No niin sitä pittää. Jos haluu vinkkiä tohon C5 jarruhommaan niin kysele. Kasasin itse oman paketin kun valmiit eivät olleet tyydyttäviä. Olen ollut erittäin tyytyväinen satsiin.
Ittelläkin nytkähti tänään pikkusen eteenpäin: käytiin kaverin kanssa kolvaamassa kuskin ajovalon piuhat ja laturinpiuha kuntoon. Nyt voi jo tunkea katsastamaankin, viime vuonna jäi väliin Sisustaprokkis: matot ja äänieristeet tulivat viikolla. Sisustan remppapaikkaa raivaamaan ensiviikolla. Nyt kun vielä verhoilija vastaisi meileihin niin voisi oikeasti aloittaakin. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Laitoin tuonne galleriaan muutaman kuvan lisää, kun nyt alkaa sisustus olemaan valmis. Tosin pientä viilattavaa aina löytyy.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|