|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No ei ne kadulle ainakaan ole tarkoitettu - tai ainakin viimeksi kun olen noista jotain lukenut kivikaudella.. Siellä moottorin sisällä tapahtuu aika paljon mm kaiken suuntaisia hassuja voimia eri kuormituksissa. Ja itse en kovin paljoa innostuisi alumiininappulan hankaamisesta sylinteerin. Mutta toisaalta että niin paljoa saataisiin ajettua edes yhdellä näistä tulevista mega666turbo mosista on jo yhtä ihmeellistä kuin mahdollinen tappibuttonin aiheuttamat ongelmat |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
sellanenkin vielä, että se alumiini nappula taitaa olla ihan samaa matskua kuin se mäntäkin joka myös hinkkaa niitä sylintereitä!!!
|
||||
|
||||
|
Eiks noita nappuloita vai mitä geishakuulia ne nyt onkaan, ole teflonista valmistettuja? Sellasista muistan lukeneeni, ei luulis vauriottavan ainakaan sylinterin seinämää.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kai silloin on jo toivo heitetty, jos mäntä hinkkaa sylkkää? Eiks noiden männänrenkaiden tehtävä ole se? ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
nyt ei pysty enää kommentoimaan!!! että ihanko vaan pelkästään renkaat ottaa sylinterihin kiinni
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
enemmän miehelle noista teflonkuulista on kun geihakuulista pitkässä juoksussa koska kireä (iso)lohko tekee aina sitä mitä käsketään. Naisia saa tiskiltä mutta hyvän (iso)lohkon joutuu itse tekemään. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|