|
|
||||
|
||||
|
Tilaa vaan ja raportoi. Mutta oo tarkkana, aika harvassa on kuriiripalvelut jotka naamattoman nouda-ja-hoida-muutkin-ite -postilaitoksen pesee.
Munkin intressi on lopulta aika lailla tässä, riittää kun näitä joutuu miettii työkseen - vapaalla mielummin jättää ihmettelemättä ja vaan tilaa rahdeilla, jotka maksaa yleensä aina vähemmän kuin junalippu pohjoseen
|
||||
|
||||
|
Huikeita hintoja tuosta kaman roudaamisesta. Tuntuu hinnat vain nousevan kuin öljy barrelin hinta mitä enemmän vaihtoehtoja haetaan.
Jos aikaan on 7-8 vko ja ostaa hieman enemmä, niin kontissa kulkee halvalla (kuten joku jo aiemmin ehdotti). Kontissa maksaa 120USD kuutio. Painolla ei ole väliä. Tietty tulee vielä amerikan sisällä 30-70 USD riippuen vähän siitä mistä ja kuinka paljon ostaa. Ja huolinta suomessa. Poppamiehen kauttakaa ei ole huono vaihtoehto (nopeus....). |
|
|
||||
|
||||
|
Eiköhän mä anneta tän asian olla ja otetaan vaikka Poppikselta matot jos sellaisia tarvitaan. Ei mulla tosiaan tullu mieleenkään että rahtikulut olis noin kovat ja olen mäkin noita paketteja aikaisemmin tilaillu... Täytyypä huvikseen mitata/punnita Willcoxilta tullut viimeisin paketti noin vertailun vuoksi.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä voin ilmoitella paketin mitat kun ne sieltä joskus saapuu. Tuohon hintaan saa olla kyllä jo semmonen laatikko, että voin vaikka asua siellä ens kesän (jos tilanne kotosalla niin pahaks menee = hallitus näkee mattosarjan hinnan
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Vihdosta viimein ehdin tullissa poiketa. Lootan mitat oli 81x47x30cm ja painoksi oli merkitty 12,4 kiloo (siellä oli jotain muitakin pikkuhilppeitä vielä). Kokonaisuudessaan jäi vähän alle 300e toi lasku kai kaikenkaikkiaan mattojen osalta. Vielä en tarkistanut että löytyykö kaikki osat, mutta ainakin väri/laatu oli oikea
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|