View Full Version : Sähkön sininen C6 länsirannikolta
Hello,
Kuka tunnistaa entisekseen? CYB-X
Onko hyvä? Mitä huomioitavaa tai entisestä elämästä matkaan tarttunut.
Väri on kaunis, mutta maalipinta huutaa käsittelyä.
Pyydän vapaasti palautetta, ilman mitään sen suurempia suodatuksia.
Terveisin,
Uusi omistaja Janne
Corvette63
05.04.2014, 16:15
Pistä vähän kuvia kuolattavaksi. Sinisiä ei taida montaa Suomessa ollaakaan.
Onnea hankinnasta! :thumleft:
Maxbrotha
05.04.2014, 16:18
Vaadin ja ennenkaikkea odotan kuvia klo 18.00 mennessä tästä uudesta tulokkaasta.
Kuvaa ei tähän hätään saa, kun ollaan omenan varassa ja kuvaton-palvelu ei ei tätä käyttöjärjestelmää tue. Autohan siisti, kuin sika pienenä ja värikin on yksilöllinen meidän pituus-korkeus akseleilla. Ois vain kiva saada lisätietoja, jos joku Sharkkilainen on tämän aikaisemmin omistanut.
Automaatin jälkeen manuaali on aika mukava.
t:janne
^Kyllä minä Applella olen kuvien kanssa pelaillut tuola kuvaton- sivustolla. Ei kait se laitteesta ole kiinni.
^Kyllä minä Applella olen kuvien kanssa pelaillut tuola kuvaton- sivustolla. Ei kait se laitteesta ole kiinni.
Ai, Ipad:lla? Minä en pääse valitsemaan padin kuvista, minkä haluan uploadata palveluun. Maci taitaa antaa avata hakemistorakenteen, kuten pc:kin.
Huomenna sitten duunikoneelta täräytän parit photot.
No tommonen se sitten on :rock:
http://kuvapilvi.fi/finnshark/A3f.jpeg
http://kuvapilvi.fi/finnshark/A31.jpeg
Täytyy kyllä todeta, että automaatin jälkeen tämä manuaali: se voima on aivan toista.
Hitto, kun en vielä tiedä, millä vaihteella kannattaa moottoritien rampille lähteä, kun jokaisella vaihteella kiihtyy helvetisti.:p
Fangio13
07.04.2014, 12:40
:driving:
Maxbrotha
07.04.2014, 13:15
Kumit katuun! :p komia laitos!
Hieno on..? Millä moottorilla...?
Ps.poikkea näyttämään..)
Komee on onnittelut:cool:
Nätti ku sika pienenä, kyllä ne vaihteet pian tutuksi tulee ja het sen jälkeen alkaa voimakin loppumaan:D :D
systeemi
07.04.2014, 15:13
Hieno!
Komeaa laite ja hyvä väri :cool:
hieno ku mikä väriä myöten, täytyypä katella jos sattus ihan livenä näkeen.
varmaakin kesän mittaan liikut täällä sawossa päin.:D
vBulletin v3.5.0 Release Candidate 3, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.