|
|
||||
|
||||
|
Sähkön sininen C6 länsirannikolta
Hello,
Kuka tunnistaa entisekseen? CYB-X Onko hyvä? Mitä huomioitavaa tai entisestä elämästä matkaan tarttunut. Väri on kaunis, mutta maalipinta huutaa käsittelyä. Pyydän vapaasti palautetta, ilman mitään sen suurempia suodatuksia. Terveisin, Uusi omistaja Janne |
|
|
||||
|
||||
|
Pistä vähän kuvia kuolattavaksi. Sinisiä ei taida montaa Suomessa ollaakaan.
Onnea hankinnasta!
|
||||
|
||||
|
Vaadin ja ennenkaikkea odotan kuvia klo 18.00 mennessä tästä uudesta tulokkaasta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kuvaa ei tähän hätään saa, kun ollaan omenan varassa ja kuvaton-palvelu ei ei tätä käyttöjärjestelmää tue. Autohan siisti, kuin sika pienenä ja värikin on yksilöllinen meidän pituus-korkeus akseleilla. Ois vain kiva saada lisätietoja, jos joku Sharkkilainen on tämän aikaisemmin omistanut.
Automaatin jälkeen manuaali on aika mukava. t:janne |
|
|
||||
|
||||
|
^Kyllä minä Applella olen kuvien kanssa pelaillut tuola kuvaton- sivustolla. Ei kait se laitteesta ole kiinni.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ai, Ipad:lla? Minä en pääse valitsemaan padin kuvista, minkä haluan uploadata palveluun. Maci taitaa antaa avata hakemistorakenteen, kuten pc:kin. Huomenna sitten duunikoneelta täräytän parit photot. t:janne |
|
|
||||
|
||||
|
No tommonen se sitten on
![]() ![]() Täytyy kyllä todeta, että automaatin jälkeen tämä manuaali: se voima on aivan toista. Hitto, kun en vielä tiedä, millä vaihteella kannattaa moottoritien rampille lähteä, kun jokaisella vaihteella kiihtyy helvetisti. t:janne |
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|