![]() |
Jarrutehostin+pääsylinteriasiaa
Huomasin tuossa että tulipellissä on hieman jarrunestettä, eli pääsylinteri taitaa vuotaa. Taaimmaisesta säiliöstä olikin nestepinta hieman vajunnut.
Ei haittaa, sillä ajattelin muutenkin laittaa autoon syksyllä jarrutehostimen, jolloin pääsylinteri menee jokatapauksessa uusiksi. Onko vinkkejä minkä firman kamat kannattaa hankkia. Hieman epäillyttää nuo allaolevat halpiskamat. http://tinyurl.com/55ewcx Niin ja sellaiset osat pitää saada ettei ilmauksen yhteydessä mene hermot (ilmattava pääsylinteri?) Jos jossain olisi ylimääräiset huippukuntoiset alkuperäiset GM-osat niin mieluiten sellaiset. |
Mulla ois hyllyssä vielä se museopelistä suoraan ajosta otettu tehostin. Voin lähettää sulle illalla kuvia.
|
Thanks. Laita vaan.
Oliko sulla priima pääsylinterikin? Ai niin. ja tarvitsenhan mä myös alipaineputken joka tulee imusarjaan. |
Quote:
Pääsylinteri on kiinni autossa, mulla vaihtui vaan toi tehostin pienemmäks. |
No, mutta tehostimella pääsen jo alkuun, pidäkkö varattuna mulle alustavasti?
|
Quote:
Jep |
Ok.
Hmmm. Sopiiko vanhat jarruputket, kun pääsylinteri siirtyy 20 cm eteenpäin? |
Quote:
Ekoö se vanha pääsylinteri käy? Remppaat vaan sen, sikäli kun ei ole sisältä syöpynyt kelvottomaksi. |
Quote:
Tais olla eri halkaisija sylintereillä jos en väärin muista, 1" vs. 1 1/8" |
Quote:
Mutta olisko se pienempi käyttökelpoinen vai kelvoton? |
Jokatapauksessa se tehostamattoman sylinteri jää ylimääräiseksi koska asennan tehostimen nyt samalla kun otan sen irti.
Mulla ei nimittäin ole tehostinta ja hieman sitä kaipaan koska olen tottunut että autossa sellainen pitää olla. Toki se pysähtyy hyvin ilmankin mutta silti... |
Quote:
Enpä ole päässyt kokeilemaan miltä tuntuu tehostamattoman pääsylinteri tehostimen kanssa, anyone? |
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 09:46. |